به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، اولین کارگروه بازی‌های بومی، سنتی و آیینی با حضور دکتر ابراهیم علی‌دوست مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، دکتر خدادادی رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، دکتر محمد رضا رجبی دبیر فدراسیون ورزش روستایی _عشایری و بازی‌های بومی _محلی و جمعی از مدیران تربیت بدنی در محل این سازمان برگزار شد.

دکتر علی دوست‌ در حاشیه این نشست تصریح کرد: افتخار داشتیم تا در اولین کارگروه جشنواره بازی‌های بومی، سنتی و آیینی در خدمت برخی از مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های سراسر کشور باشیم.

وی ادامه داد: عزیزانی که در این کارگروه دعوت شده‌اند از اساتید و همکارانی بودند که یا سابقه برگزاری رویداد بازی‌های‌ بومی، سنتی و آیینی را داشته‌اند یا در این زمینه صاحب تالیف و کتاب هستند و یا در سازمان‌ها و نهاد‌هایی همچون وزارت ورزش و فدراسیون روستایی مسئولیت دارند.

دکتر علی دوست اظهار کرد: کلیت موضوع جلسه، تعیین عنوان جشنواره بود و قرار شد در جلسه بعدی که به زودی برگزار خواهد شد، شیوه نامه این جشنواره را تدوین نماییم.

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: ان شاء الله در هفته تربیت بدنی که ۲۶ مهر تا 2 آبان برگزار می‌شود، بتوانیم گام اول این رویداد را با حداقل یک بازی بومی، سنتی در دانشگاه‌ها برگزار کنیم.

دکتر علی دوست در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاء الله مرحله استانی بازی‌های بومی، سنتی و آیینی تا اواخر اسفند ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق