دکتر داداش پور، رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان نصف زمان خودشان را می‌توانند به عنوان اوقات فراغت درنظر بگیرند، و بخشی از این اوقات فراغت کاری است که ما به عنوان مدیران تربیت بدنی باید کار کنیم و بتوانیم پوشش دانشجویان را در سطح دانشگاه‌های کشور بیشتر بکنیم. چه در حوزه ورزش و چه در حوزه نزدیک به ورزش دانشجویان حضور داشته باشند.

دکتر داداش‌پور اظهارنظر کرد:ما باید المپیاد ورزش‌های فناورانه مانند بازی‌های رایانه‌ای را در دانشگاه‌ها توسعه و گسترش بدهیم، استقبال از ورزش‌های فناورانه در بین جوانان و دانشجویان زیاد است. ما به عنوان مدیران تربیت بدنی، بخشی از افرادی که قصد حضور در ورزش‌های همگانی و قهرمانی ندارد، در دیگر حوزه‌های ورزشی مانند ورزش‌های فناورانه را بتوانیم شرکت دهیم.

وی ادامه داد: در برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه قصد داریم، که اون خلا‌ در حوزه فناوری و در حوزه ورزشی داریم پر کنیم. رباتیک و هوش مصنوعی به شدت ورزش دنیا را تحت تاثیر خودش قرار داده، و ما اولین کشوری هستیم که از این تکنولوژی داریم استفاده می‌‌کنیم.

دکتر داداش پور در آخر بیان کرد: ما بازی‌های همبستگی‌ ورزش دانشجویان کشورهای اسلامی را با همت شما آبرومند برگزار خواهیم کرد. و ما بتوانیم ورزش دانشجویان کشورهای اسلامی را در ایران سردست بگیریم و به مرور زمان آن را تثبیت کنیم.

 

🖇روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی

🌐 sport.um.ac.ir

🆔 @ferdowsi_sport

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق