آیین تکریم و معارفه مدیر تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی برگزار شد

📌به گزارش روابط عمومی مدیریت تربیت بدنی، مراسم تکریم دکتر علیرضا خادملو و معارفه دکتر امیر رشید لمیر به عنوان سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، ظهر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور دکتر محمدعلی وطن دوست معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، دکتر هاشمی جواهری رئیس دانشکده علوم ورزشی و جمعی از مدیران و کارشناسان برگزار گردید.

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم، دکتر وطن دوست، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه بیان داشت؛ امید است با توجه به امکانات و ظرفیت های ورزشی بسیار مطلوب در دانشگاه فردوسی مشهد، ماموریت اصلی که ایجاد امید و نشاط در جامعه دانشجویی است با ابزار ورزش در دوره ی مدیریت جدید تربیت بدنی همچون ادوار گذشته ادامه یابد و در گام نخست تحول ورزشی و در گام بعد تحول فرهنگی تحقق یابد.

در ادامه ایشان، به دکتر رشید لمیر و تیم مدیریتی جدید تبریک گفت و آرزوی توفیقات روز افزون برای ایشان و دکتر خادملو مدیر اسبق تربیت بدنی نمودند.

او در پایان افزود؛ امیدوارم آنگونه که شایسته ی نام دانشگاه پرافتخار فردوسی مشهد است، تحولی ستبر را در حوزه فرهنگی ورزشی رقم بزنیم.

در ادامه مراسم؛ دکتر خادملو گزارشی کوتاه از عملکرد دوساله مدیریت خود را در سه حوزه ی عملکردهای اداری، زیر ساخت ها و تجهیزات ورزشی و افتخارات و دستاوردهای ورزشی قهرمانی و همگانی بیان نمود. دکتر رشید لمیر مدیر تربیت بدنی دانشگاه ابتدا از زحمات دکتر خادملو طی دو سال اخیر تشکر نمود و مسئولیت جدید ایشان به عنوان مشاور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در امور تربیت بدنی دانشجویان، اعضا هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه را تبریک گفت و در ادامه افزود؛ امید است با حمایت های هیات رئیسه دانشگاه و دکتر وطن دوست شورای عالی ورزش تشکیل شود و بتوانیم گام های بزرگ و موثری را در راستای اعتلای ورزش دانشگاهی برداریم و شاهد پیشرفت در این حوزه باشیم.

در پایان مراسم؛ با اهدای لوح از زحمات دکتر خادملو مدیر پیشین تربیت بدنی تقدیر به عمل آمد و حکم انتصاب به دکتر رشید لمیر تقدیم شد.

🌐 sport.um.ac.ir

🆔 ferdowsi_sport@

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق