به گزارش روابط عمومي مديريت تربيت بدني دانشگاه فردوسي مشهد، بر اساس ارزيابي هاي بعمل آمده توسط اداره كل تربيت بدني سازمان امور دانشجويان، عملكرد مطلوب و شايسته مديريت تربيت بدني دانشگاه فردوسي مشهد به عنوان دبيرخانه منطقه ۹ در حوزه ورزش، مورد تقدير قرار گرفت و حائز رتبه برتر در بين مناطق دهگانه ورزش دانشگاه هاي كشور شد.

بنا بر اين گزارش، در پنجاه و سومين نشست مديران تربيت بدني دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور كه روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور دكتر هاشم داداش پور معاون وزير و رئيس سازمان امور دانشجويان در دانشگاه شهيد بهشتي تهران برگزار شد، از دكتر خادملو مدير تربيت بدني دانشگاه فردوسي مشهد و دبير منطقه ۹ ورزش كشور طي سپاسنامه اي تقدير به عمل آمد.

متن سپاسنامه به شرح زير مي باشد؛

امروزه حركت عظيم علمي در كشور عزيزمان به دست‌ دانشجويان و نخبگان فرهيخته و با حمايت همه جانبه مسوولان و مديران علمي و فرهنگي آغاز شده است و بر همگان به ويژه جامعه علمي كشور است تا با هم فكري و همياري گسترده در تقويت و اعتلاي آرمان هاي مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران و دفاع از مواضع اصولي و انساني بيش از پيش كوشا باشند. هدف از ورزش در محيط هاي دانشگاهي، تربيت افراد فعال و سالم و گسترش روحيه جوانمردي و پهلواني است و به اعتقاد بسياري از علماي تربيت، تنها با تكيه بر چنين كاركردي مي توان در مسير دانايي و توانايي گام برداشت.

جناب آقاي دكتر عليرضا خادملو

مدير تربيت بدني دانشگاه فردوسي مشهد

فرصت را مغتنم شمرده و كسب عنوان دبيرخانه برتر مناطق ورزشي در سال ۱۴۰۱ را تبريك و تهنيت عرض مي نمايم. با اميد به اينكه با بهره‌مندي از ارزش هاي بومي، ملي و ديني شاهد رشد و شكوفايي آن دانشگاه جهت نيل به توسعه پايدار فعاليت هاي ورزشي در حوزه هاي مختلف ورزش دانشگاهي باشيم.

دكتر هاشم داداش پور

معاون وزير و رئيس سازمان امور دانشجويان

 
  
  

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق