همزمان با برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی آنلاین دارت دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد و دومین دوره مسابقات آنلاین آزاد دارت دانشجویان دختر وپسر سراسر کشور به همت هیأت ورزشهای دانشگاهی خراسان رضوی، کمیته روابط عمومی این مدیریت گفتگویی با خانم دکتر معظمی انجام داده است که حاصل این گفتگو در ذیل درج می شود:

  • دانشگاه فردوسی مشهد و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه چه اقداماتی را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد ورزشی انجام داده است؟

دانشگاه فردوسی مشهد یکی از بزرگترین دانشگاه های منطقه و کشور محسوب می شود و همیشه در برگزاری و میزبانی مسابقات منطقه ،قهرمانی کشور و المپیادهای فرهنگی ورزشی دانشجویی پیشرو و متولی بوده است. با توجه به این که دانشگاه فردوسی مشهد تجربه برگزاری و میزبانی رویدادهای مجازی بزرگ دیگری نظیر شطرنج و پومسه در سطح دانشجویان کشور را داشته است با امکانات و تجهیزات کامل همچون بهره گیری از امکانات دانشکده علوم ورزشی اقدام به میزبانی مسابقات دارت این دوره نموده و شرایط مناسبی را در جهت قضاوت این مسابقات فراهم کرده است.

حمایت ویژه و ارزشمند معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، همکاری نزدیک با کمیته داوران انجمن دارت استان، به ویژه شهرستان مشهد و در کنار آن حضور همکارانی مجرب و کارآزموده در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، نشان دهنده به کارگیری تمام توان و پتانسیل مجموعه در با کیفیت برگزار شدن این مسابقات است که امیدواریم این امر محقق شده باشد.

  • خانم دکتر معظمی پیام سرکار عالی به عنوان دبیر منطقه ۹ ورزش کشور و مدیر تربیت بدنی دانشگاه به ورزشکاران و شرکت کنندگان در این رویداد ورزشی چه می باشد؟

از آنجایی که رشته دارت بسیار جذاب می باشد و دانشجویان فعال در این رشته قطعاً افرادی دارای تمرکز بسیار زیاد و دقت بالا هستند،که این خود جای تبریک و تمجید دارد، با توجه به قابلیت برگزاری این رشته به صورت کاملا مجازی فرصت بسیار مناسبی ایجاد می شود تا دانشجویان علاقمند به این رشته بتوانند در سطوح بین المللی نیز شرکت نمایند. به نظر بنده ورزشکاران این رشته در کنار بالا بردن مهارت های فنی بایستی کمی عمیق تر به ارتقا علمی، خصوصا در حوزه رشته ورزشی خودشان بپردازند چرا که هم از جنبه علمی- مهارتی و فنی و همچنین کمکهایی که می تواند در سطح جامعه به اقشار مختلف از جمله کودکان، سالمندان، بیماران و عموم جامعه برای بهتر زیستن بنماید، حائز اهمیت است و معتقدم که کمتر به این موضوع پرداخته شده است.

امیدوار هستم که دانشجویان گرامی به عنوان قشر فرهیخته که به این رشته ورزشی می پردازند قدر این فرصت را بدانند و مجدد از همه ورزشکاران که به صورت پویا در این رویداد ورزشی شرکت نموده اند تشکر می نمایم.

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق