نمایه کاربری

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه

گزارش دره نوردی شمخال انجمن کوهنوردی دانشگاه (مرداد۹۴) مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط مدیر سایت
چهارشنبه، ۰۴ شهریور ۱۳۹۴

به نام خالق بی همتا

در راستای برنامه های تمرینی انجمن کوهنوردی دانشگاه در تاریخ ۹۴/۵/۱ تعداد ۱۶ نفر از همنوردان انجمن کوهنوردی دانشگاه به سرپرستی آقای چراغچی و مربیگری آقای دکتر مهاجرپور از پارکینگ اموردانشجویی بوسیله مینی باس مدیریت تربیت بدنی جهت عزیمت به دره زیبای شمخال در ساعت ۱۴ حرکت خود را در مسیر مشهد به قوچان و در ادامه جاده باجگیران آغاز نمودیم و طبق برنامه در ساعت ۱۸ به روستای شمخال رسیدم، بعد از تقسیم جیره غذایی به اعضاء گروه از روستا عبور کرده و وارد دره بکر و زیبای شمخال شدیم. بعد از ۲:۳۰ پیاده روی به محل مورد نظر جهت اسکان شب رسیدیم، مکانی زیبا در میان صخره های سر به فلک کشیده و چشمه های گوارا و رودخانه ای زلال و درختان با شکوه گردو در پوشش گیاهی متنوع، آسمان پر ستاره و هوای مطبوع و شامی دل چسب سپری کردیم.

صبح روز جمعه بعد از انجام فریضه نماز و صرف چای کوله ها را بسته و حرکت خود را در مسیر رودخانه ادامه داد

یم، بعد از ۳ ساعت دره نوردی میان آب و صخره ها و صرف تمشک های ترش و شیرین، در مکانی با چشم اندازی زیبا صبحانه را صرف کردیم. سپس مسیر خود را در میان زیبایهای خیره کننده خلقت ادامه دادیم تا اینکه در ساعت ۱۳ مجددأ در قطعه ای دیگر از این بهشت توقف کرده و بعد از اقامه نماز ظهر خستگی راه را از تن دور کرده و همراه با صرف چای مشغول شنا در رودخانه شدیم. بعد از صرف ناهار حرکت به سمت انتهای دره را شروع کردیم در طول مسیر بخشی از زیبایهای دره شمخال را در قاب دوربین های خودمان به یادگار سپردیم و در انتهای دره در ساعت ۱۵ همراه مینی باس عازم مشهد شدیم، و الحمدالله همه اعضای گروه به سلامت در ساعت ۱۸:۳۰ به پردیس دانشگاه رسیدیم.

سرپرست : آقای جعفر چراغچی

مربی : آقای مهدی مهاجرپور

تنظیم گزارش : آقای حامد پژواک مقدم

اعضای گروه : آقایان دکتر مهدی مهاجرپور – دکتر محسن نوکاریزی – دکتر محمد جنگجو – علی یکتا – مجید لشگرنیا - حامد پژواک مقدم – جواد فیضی – محمد رسولی – سیدعلی صالحی – مهدی صحافیان - مجید قشقایی – سعید حیدری – محمدرضا سهندی – هادی ذهبی – سیدمحمد کنعانی – مهدی زنقایی

آخرین بروزرسانی ( چهارشنبه ، ۴ شهریور ۱۳۹۴ ، ۰۸:۲۴ )