آیین نامه و مقررات مسابقات
تمرینات قهرمانی
سوال های متداول
تمرینات همگانی
  1. اطلاعیه ها
  2. اخبــــــــــار
  3. دبیرخانه منطقه 9 کشور
  4. پنجره ای رو به ورزش
  دانشگاه های تحت پوشش دبیرخانه منطقه 9 ورزش دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

بازدید و ارزیابی مرکز آموزش عالی کاشمر اولین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور

بازدید و ارزیابی مجتمع آموزش عالی گناباد دومین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور
جدول کارنمای مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آمورش عالی منطقه 9 ورزش کشور - 1398

باسمه تعالی

 

-         کلیه دانشگاهیان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان رضوی می توانند در این مسابقات شرکت نمایند. (دانشجویان- کارکنان-اعضاء هیات علمی)

-         هزینه شرکت در این مسابقه برای هر خودرو مبلغ 1000000ريال است که می بایست به حساب شماره 0218590530005 نزد بانک ملی شعبه پردیس به نام هیات ورزش های دانشگاهی خراسان رضوی واریز و فیش/رسید مربوطه قبل از شروع مسابقه تحویل گردد.

-         با توجه به مساعدت دانشگاه فردوسی مشهد در برگزاری این رویداد، کلیه شرکت کنندگان این دانشگاه از 50% تخفیف برخوردار می شوند. (هزینه شرکت در مسابقه برای دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد 500000ريال می باشد)

-         راننده و نقشه خوان هر خودرو باید از محارم بوده (ارائه مدرک معتبر مبنی بر محرم بودن، الزامی است) و یا از یک جنسیت (آقا یا خانم) باشند.

-         جهت نام نویسی مشخصات خواسته شده را از طریق واتساپ به شماره 09938430439 ارسال فرمایید.(نام و نام خانوادگی- شماره ملی- نام دانشگاه- شماره همراه- تصویر فیش واریزی)

-         مسابقات ساعت 9 صبح روز جمعه دهم تیر ماه 1401 همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ازدواج برگزار می شود.

-         به مقام های اول تا سوم جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

-         جلسه توجیهی روز چهارشنبه 1401/04/08 ساعت 12 در محل سالن آمفی تاتر دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود. حضور شرکت کنندگان در مسابقه در این جلسه الزامی است.

 

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق