نمایه کاربری

  دوشنبه 2 بهمن 1396

آدرس کانال تلگرام اداره کل تربیت بدنی

جهت دریافت اخبار اداره کل تربیت بدنی در تلگرام به ما بپیوندید

@ferdowsi_sport


تنیس خاکی

آمادگی جسمانی ۲۲ بهمن

باشگاه پینت بال

انجمن ورزشی اداره کل

فرم پيشينه علايق ورزشي

روزنامه های ورزشی

آیین نامه ها و مقررات

جشنواره درون دانشگاهی

کارکنان و اعضاء هیات علمی

ورزش خوابگاه ها

ستاد اردوها

کلاسهای آموزشی

ورزش دانشکده ها

ورزش قهرمانی

نهضت داوطلبی

سوالات متداول

اماکن و تاسیسات ورزشی

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه
میهمانِ, گرامی، خوش آمدید!
نامِ کاربری گذرواژه: به‌خاطر داشته باش

بازاریابی اینترنتی چیست
(1 ، بازدید کننده) (1) میهمان
  • صفحه:
  • 1
  • 2

نامِ بحث: بازاریابی اینترنتی چیست

بازاریابی اینترنتی چیست 1 سال, 6 ماه قبل، #2042

  • fns4565
  • ( کاربر )
  • غایب
  • کارشناس
  • تعدادِ ارسال‌ها: 71
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
همانطور که می دانید بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت گفته می شود. در انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس یک وب سایت مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جمله مهمترین این اهداف تبدیل بازدیدکننده به خریدار در سایت شماست و یک کاربر زمانی تبدیل به خریدار می شود که به سایت و برند شما اطمینان پیدا کند.

از نگاهی دیگر بازاریابی اینترنتی در ایران که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی آنلاین یا بازاریابی تحت وب گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می گردد. بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی می باشد چراکه نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر ابزار ارتباطی دنیای مجازی است.

اولین مرحله در انجام بازاریابی اینترنتی ایجاد یک وب سایت حرفه ای بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده و صد البته سئو و بهینه سازی آن سایت است.
http:// http://www.newseo.ir/wp-content/uploads/2016/01/InternetMarketing.jpg

مرحله دوم ، افزایش ترافیک وب سایت با بازدید کنندگان مرتبط است که این جا هم یکی از موثرترین راه ها سئو سایت است. در این مرحله دو روش بازاریابی اینترنتی درون گرا و برون گرا مطرح می شوند. در انجام بازاریابی اینترنتی درون گرا سعی بر آن است که بازدید کنندگان وب سایت افزایش یابند اما این کار بدون صرف هزینه و با ارائه اطلاعات مفید و سودمند به کاربران صورت گیرد. بازاریابی برون گرا نیز می تواند ترافیک یک وب سایت را افزایش دهد ولی این کار با صرف هزینه همراه است. روش هایی مانند تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو یا تبلیغات بنری ، تبلیغات در نشریات ، تلویزیون ، حضور در نمایشگاه ها و … که هزینه های زیادی برای جذب بازدید کننده به صاحبان وب سایت ها تحمیل می کند. اما در بازاریابی اینترنتی درون گرا که از سه قسمت اصلی سئو ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار تشکیل شده است بدون صرف هزینه بازدید کنندگان با وب سایت مورد نظر آشنا می شوند. به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار خود می کنید و بازدید کننده ای از طریق موتورهای جستجو به وبلاگ شما راهنمایی می شود شما می توانید درخواست انجام فعالیتی (call-to-action) در وبلاگ خود بگذارید و بازدید کننده را ترغیب به انجام کاری در وب سایت کنید مثلا کسب و کار شما در زمینه صنایع روشنایی است و در این زمینه نیز وبلاگ نویسی می کنید. بازدید کننده در مورد جدید ترین محصولات روشنایی در موتورهای جستجو ، جستجو می کند و شما در وبلاگ خود قبلا در این مورد مطلبی مفید نوشته اید و جدید ترین محصولات را به همراه تصاویر و توضیحات قرار داده اید و بازدید کننده شما را می یابد ، به وبلاگ شما وارد می شود ، مطلب را می خواند و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کند. شما در مکانی در وبلاگ ، بنری به صفحه آشنایی با محصولات جدید قرار می دهید و بازدید کننده را ترغیب می کنید که بر روی این بنر کلیک کند و به صفحه فرود (landing page) برود و با محصولات جدید شما آشنا شود. حال اگر هدف شما تماس تلفنی برای ثبت سفارش باشد و بازدید کننده این کار را انجام دهد و فروشی صورت گیرد شما چرخه فروش را تکمیل و بازدید کننده را به مشتری بالفعل تبدیل کرده اید که این کار مشکلی است که بتوان بازدید کننده را مستقیما به مشتری بالفعل تبدیل کرد که اصطلاحا به آن visitor to customer conversion می گویند. بیشتر بازدید کنندگان ، به راحتی به مشتری بالفعل تبدیل نمی شوند و باید آن ها را کم کم برای این تبدیل آماده نمود. ابتدا باید بازدید کنندگان را ترغیب به تبدیل شدن به مشتری بالقوه کرد که به آن lead generation گفته می شود و سپس مشتری بالقوه را تبدیل به مشتری بالفعل کرد. بنابراین اقداماتی همچون استفاده از بازاریابی ایمیلی و ارسال ایمیل خبرنامه به کاربران ، برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل هستند و بدین ترتیب به آماده کردن و متقاعد کردن مشتری بالقوه برای تبدیل شدن به مشتری بالفعل ، lead nurturing می گویند. پس مرحله سوم ، تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه و بالفعل است.

مرحله چهارم ، اندازه گیری است. در بازاریابی اینترنتی باید نحوه این تبدیل ها را اندازه گیری کرد. به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ ۱۰۰۰ بازدید کننده مرتبط که از موتورهای جستجو وارد آن شده اند داشته اما هیچ کدام از این بازدید کنندگان اهداف از پیش تعیین شده ی ما مانند عضویت در خبرنامه ، طرفداری در شبکه های اجتماعی ، تماس تلفنی و … را انجام نداده اند تبدیل ضعیفی صورت گرفته است و باید تدبیری در این مورد اندیشیده شود. ممکن است مجبور شویم جانمایی المان ها در صفحات ، طراحی و موارد دیگر را تغییر دهیم تا بتوانیم میزان این تبدیل را افزایش دهیم.

مرحله پنجم در انجام بازاریابی اینترنتی حفظ مشتری و تلاش برای ترغیب وی برای خرید مجدد است. مشتری که یکبار از سایت خریدی انجام داده است احتمال خرید مجدد آن از مشتری جدید به مراتب بیشتر است. انجام بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و … می تواند مشتریانی که یکبار از سایت خرید کرده اند را مجددا برای خرید از آن تشویق کند.
http:// http://www.newseo.ir/wp-content/uploads/2016/01/Internet-Marketing-2016.jpg


از مزایای بازاریابی اینترنتی می توان به در دسترس بودن اطلاعات وسیع و نامحدود اشاره نمود، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی کالای مورد نظرشان به راحتی قادرند در هر ساعتی از شبانه روز اطلاعات کاملی راجع به آن کالا دریافت نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند. به علاوه فروش آنلاین برای مالکین شرکت ها به علت عدم نیاز به نیروی کاری، مقرون به صرفه تر نیز می باشد. به طور کلی با استفاده از بازاریابی اینترنتی می توان بازار محدود و محلی را به بازاری گسترده و جهانی تبدیل نمود.

محدودیت های بازاریابی اینترنتی هم برای مشتریان و هم برای فروشندگان مشکلاتی بوجود می آورد. پایین بودن سرعت اینترنت مخصوصا در ایران می تواند مسبب مشکلات بسیاری شود، اگر حجم اطلاعات و تعداد صفحات وب سایت شرکتی بیش از اندازه زیاد باشد، کاربران برای دریافت و دانلود اطلاعات مورد نظر خود به کوشش فراوان نیاز خواهند داشت پس همواره سعی کنید سایت و بانک اطلاعاتی خود را سبک طراحی کنید تا با هر سرعت اینترنتی به راحتی لود شوند.
ار زرفی بازاریابی اینترنتی به خریداران امکان لمس، بو کردن، چشیدن و به طور کلی دیدن کالا از نزدیک را قبل از خرید، نمی دهد. برخی از فروشندگان عرصه تجارت الکترونیک، برای هر چه کم رنگ تر جلوه دادن این قبیل مشکلات و جلب اطمینان مشتریان، سیاست های مختلفی را به کار می گیرند و تحت شرایطی امکان بازپس فرستادن کالا را در اختیار خریداران آنلاین قرار می دهند. لذا آموزش سئو و یادگیری آن در این برهه از زمان ضروری به نظر می رسد.

منبع: نیوسئو
آخرین ویرایش: 1 سال, 6 ماه قبل، نویسنده : fns4565.

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست 1 سال, 1 ماه قبل، #2108

  • apaweb
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 4
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
مطلبی راجع به اهمین اهمیت بازاریابی اینترنتی

اهمیت بازاریابی اینترنتی در چیست؟ امروزه تمامی شرکت ها و گروه ها به دنبال بازاریابی به روش جدید هستند، یکی از دلایل آن ایجاد فضای رقابتی موجود در فضای مجازی می باشد، جاییکه بقیه رقبا در حال تلاش برای جذب مخاطبان ما هستند، همچنین با بازاریابی دیجیتال میتوانید با هزینه ای کم، محصولات خود را با شروع از طراحی سایت تا بازاریابی اینترنتی در معرض دید جهانی قرار بدهید. بازاریابی اینترنتی در نگاه اول دشوار به نظر می آید، تنها طراحی سایت نمی‌تواند افزایش مشتریان را تضمین کند بلکه استفاده از روش‌های جدید بازاریابی مانند سئو سایت ، طراحی اپلیکیشن و طراحی گرافیک جذاب است که شرکت ما را به سمت موفقیت های بیشتر و بیشتر هدایت می‌کند. توجه به نکات زیر میتواند خالی از لطف نباشد: بیشتر از ۸۷ درصدِ مشتریان از اینترنت و گوشی‌ های همراه استفاده می‌کنند. بیشتر بازاریابان معتقدند که طی ۵ سال آینده بازاریابی دیجیتال سه چهارم از روش های بازاریابی‌ را در بر خواهند گرفت. نتایج بازاریابی دیجیتال برخلاف بازاریابی سنتی قابل اندازه‌گیری و تحلیل است. بازاریابی با استفاده از اینترنت هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به یکبازاریابی فیزیکی دارد. با استفاده از اینترنت شما میتوانید ارتباط قوی تری با مشتریان خود برقرار کرده و حفظ مشتریان در این شرایط بسیار راحت تر می باشد. در بازاریابی دیجیتال شما همواره همراه مشتریان خود هستی

مراقب نامتان باشید !

امــروزه سرعت و کار حرفه ای حرف اول را میزند، در هر کسب و کاری چه کوچک و چه بزرگ، باید قوانین و قواعد بازی را به خوبی بلد بود، ولی متاسفانه در ایران خیلی ها بی آنکه به قوائد بازی توجه کنند، شروع به بازی می کنند. خصوصا در فضای مجازی، آنها نمی دانند چگونه باید وارد گود بازاریابی در اینترنت شوند، از بین رفتن انگیزه و بودجه، روند رو به رشد بسیاری از کسب و کارهایی است که با شوق و امید وارد اینترنت می شوند و پس از مدتی سرخوده می شوند، این مساله به دلیل یکی از مشكلات دیرینه ی ایرانیان است كه آدم های بدون تخصص و اطلاع کافی روی به این بازی پر حادثه و پر مخاطره آورده اند.

نتیجه فقط یک چیز است : از همین ابتدا خوب تحقیق کنید و سپس کار را به تیمی واگذار کنید ( چه ما و چه سایر همکاران ما )که سوابق موفقی دارد.

اکنون ما با تجربه ای شش ساله در زمینه خدماتِ برندینگ و دیجیتال مارکتینگ، با داشتن تیمی مجهز به تجربیات عملی و تحصیلات آکادمیک، آماده هستیم تا تجربیات خود را به طور کامل در اختیار شما قرار دهیم، تا به آنچه دنبالش هستید، دست پیدا کنید. عصر دیجیتال با تمام پتانسیل‌های خود به عنوان فرصتی طلایی در مقابل شماست و کسانی که در کسب و کار خود از آن بهره نگیرند، دیر یا زود در از صحنه رقابت حذف و لاجرم محکوم به نابودی خواهند بود.

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست 9 ماه, 3 هفته قبل، #2183

  • tehranfreight
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 1
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
عرض ادب واحترام مطالبی که قرار دادید بسیار مفید واقع شد
بنده در عرصه باربری و اتوبار در استان تهران فعالیت می کنم و این مطالبی که شما اینجا قرار دادید واقعا مفید واقع شد برام خیلی ممنون از لطفتون واقعا عالی بود دستتون درد نکنه تونستم توی پیاده سازی سایت های باربری و اتوبار استفاده کنم ممنون

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست 9 ماه, 2 هفته قبل، #2185

  • realestate
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 1
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
عرض ادب واحترام مطالبی که قرار دادید بسیار مفید واقع شد
در زمینه ثبت املاک و کسب و کار فعالیت داریم. پیشاپیش موفقیت و توفیق جنابعالی را خواهانم.
آخرین ویرایش: 9 ماه, 2 هفته قبل، نویسنده : realestate.

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست 8 ماه قبل، #2249

  • ofoghit
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 5
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
آردسنگ یا پودر سنگ (به انگلیسی: Rock Flour) به مواد پودری‌ شکل (همانند پودر سنگ جوشقان یا پودر سنگ قم) و بسیار ریزی گفته می‌شود که از سنگ‌ها که بر اثر نیروی سایش یخچال‌ها بر کف یخچال به‌وجود می‌آید. وقتی یخ و مواد متشکل از قطعات سنگی در حال حرکت است، سنگ، پاره‌سنگ، ریگ، ماسه و سیلت را بر روی یخچال به‌صورت یک سوهان یا سمباده می‌کشد و قطعات سنگی داخل خود را می‌ساید، البته در این حال ابزار سایش نیز به‌نوبه خود ساییده می‌شود. این سایش متقابل باعث تولید آردسنگ می‌شود. گاهی رودهای حاصل از ذوب یخ دارای آبی کدر است و دارای رنگ خاکستری یا شیری است که این خود شاهدی از نیروی سایشی یخ و ناشی از عمل فرسایش می‌باشد.

چنانچه قصد خرید پودر سنگ (یا خرید گچ) را با کیفیت ممتاز و قیمت استثنایی دارید ، کارخانه آهک و پودر سنگ قم یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز تولید و عرضه این محصول پر مصرف می باشد.
پودر سنگ چیست
مواد معدنی دارای نقش قابل توجهی در زندگی انسان بخصوص به منظور تولید محصولات مختلف می باشند. سنگ ها به دلیل دارا بودن ویژگی های خاصی نظیر دوام بخشی ، رنگ دهی ، افزایش حجم و ایجاد استحکام ، دارای موارد مصرف گوناگون هستند. اما برای مصرف سنگ ها نیاز است که ابتدا به صورت کوبیده شده و به شکل پودر دانه بندی شده در آید. انواع مختلف پودر خاک سنگ عبارتند از پودر سنگ جوشقان ، پودر سنگ قم ، پودر سنگ آهک ، پودر سنگ مرداب و ...
تولید پودر سنگ
تولید پودر خاک سنگ به دو روش طبیعی و صنعتی قابل انجام است. در روش طبیعی ، سنگ های پودر شده که معمولا در اثر سایش لایه های مختلف سنگی مختلف بر روی هم در محیط های خاصی مانند رودخانه ها ایجاد می شود ، جمع آوری و سرند می گردد. اما در روش صنعتی ، سنگ پس از استخراج از معدن به کارخانه منتقل شده و توسط فک های کوبشی قدرتمندی ، کوبیده و پودر می شود.

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست 6 ماه, 1 هفته قبل، #2366

  • myd_80
  • ( کاربر )
  • غایب
  • فعال
  • تعدادِ ارسال‌ها: 29
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌شود.

پاورپوینت درس اول زبان یازدهم

پاورپوینت فصل اول زیست شناسی یازدهم
گام به گام پایه یازدهم رشته تجربی
برای دانلود پاورپوینت فصل اول زیست دهم روی لینک کلیک کنید .
برای دانلود پاورپوینت فصل دوم زیست دهم روی لینک کلیک کنید.
برای دانلود پاورپوینت فصل سوم زیست دهم روی لینک کلیک کنید .
برای دانلود پاورپوینت فصل چهارم زیست دهم روی لینک کلیک کنید.
برای دانلود پاورپوینت فصل پنجم زیست دهم روی لینک کلیک کنید.
برای دانلود پاورپوینت فصل ششم زیست دهم روی لینک کلیک کنید.
برای دانلود پاورپوینت فصل هفتم زیست دهم روی لینک کلیک کنید.
پاورپوینت درس اول زبان دهم
پاورپوینت درس دوم زبان دهم
پاورپوینت درس سوم زبان دهم
پاورپوینت درس چهارم زبان دهم

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست 3 ماه, 1 هفته قبل، #2646

  • sepehrmobile
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 6
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
بازار یابی اینترنتی مبحث بسیار گسترده ایی است و بستگی به نوع سایت سیاست های مورد استفاده برای بازار یابی فرق میکنه
مثلا برای سایت دیجی کالا یا سایت قاب گوشی سیاست ها متفاوت است
ممنون بایت مطلب خوبتون

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست 2 ماه قبل، #2847

  • javiiid
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 1
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
سلام
در مورد سئوی سایت مطالب زیادی در وب ایران وجود دارد. ولی قضیه مهم اینه که سئوی سایت باید بر اساس تجربه انجام گیرد. دقیقا در محصول سئو کار حرفه ای در این مورد بحث شده است.

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست 1 ماه, 1 هفته قبل، #2975

  • tehrannlp
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 2
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
باسلام
امروزه بازاریابی عصبی یک از قدرتمندترین روش های فروش است و بازاریابی اینترنتی رو به رشد و توسعه است. در سایت خانه ان ال پی ایران مقاله ای را می خواندم که نقش فروشنده در متقاعدسازی را بیش از پیش مهم جلوه کرده بود.

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست 1 ماه, 1 هفته قبل، #2976

  • tehrannlp
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 2
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
باسلام
امروزه بازاریابی عصبی یک از قدرتمندترین روش های فروش است و بازاریابی اینترنتی رو به رشد و توسعه است. در سایت خانه ان ال پی ایران مقاله ای را می خواندم که نقش فروشنده در متقاعدسازی را بیش از پیش مهم جلوه کرده بود.
  • صفحه:
  • 1
  • 2
مدیران: dr.moazzami

قدرت گرفته از کیوننا فارسی / محصول گروه سی‌ام‌اس فارسی

این صفحه در: 0.38 ثانیه ایجاد شده است