آیین نامه و مقررات مسابقات
تمرینات قهرمانی
سوال های متداول
تمرینات همگانی
  1. اطلاعیه ها
  2. اخبــــــــــار
  3. دبیرخانه منطقه 9 کشور
  4. پنجره ای رو به ورزش
  5. المپیاد ورزشهای فناورانه
  دانشگاه های تحت پوشش دبیرخانه منطقه 9 ورزش دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

بازدید و ارزیابی مرکز آموزش عالی کاشمر اولین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور

بازدید و ارزیابی مجتمع آموزش عالی گناباد دومین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور
جدول کارنمای مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آمورش عالی منطقه 9 ورزش کشور - 1398

 

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، پنجاه‌وسومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است.

دکتر ابوالفضل دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در این نشست با اشاره به اینکه امروزه برنامه‌ریزی برای ایجاد زمینه ورود دانشجویان به عرصه‌های رقابتی و پویا در حوزه مهارت افزایی و کشف استعدادها ضروری است؛ گفت: یکی از برنامه‌های پیش روی سازمان امور دانشجویان، برگزاری مسابقات هوش مصنوعی و رباتیک و بازی‌های الکترونیک دانشجویی با رویکرد ورزشی و فناورانه در سطح ملی و با مشارکت همه دانشجویان دانشگاه‌های کشور است.

وی ادامه داد: در حالیکه اشتغال جوانان عزیز دانشجوی ما یک دغدغه جدی است که ذهن همه مدیران در سطوح مختلف را به خود مشغول کرده، در حوزه تولید بازی‌های رایانه ای و محصولات فناورانه ورزشی ظرفیت اشتغال و گردش مالی بسیار بالایی وجود دارد که سهم کشور ما از این ظرفیت زیر ۵ درصد است.

مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان ادامه داد: المپیاد ورزش‌های فناورانه سبب می‌شود تا استعداد دانشجویان در کلیه رشته‌ها در حوزه دیجیتال ، فیجیتال و هوش مصنوعی کشف و به بازار اشتغال معرفی شوند تا با تولید محصولات فناورانه ورزشی در سطح ملی و بین الملل، نام ایران اسلامی در این عرصه نیز بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه این رخداد ملی برای اولین بار در تاریخ وزارت علوم طراحی شده و اجرایی خواهد شد از همه ارکان دانشگاههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا برای موفقیت و به نتیجه رسیدن این رویداد همکاری داشته باشند.

گفتنی است ثبت نام دانشگاهی المپیاد ملی ورزشهای فناورانه از ۱۲ اسفند شروع شده و پس از تکمیل ثبت نام فرآیند اجرایی این المپیاد آغاز خواهد شد و برنامه ریزی شده تا مرحله کشوری آن در تابستان سال آتی در تهران برگزار شود.

 

 

سازمان امور دانشجویان

www.saorg.ir

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق