همه‌ساله دانشگاه‌هاي جهان در يك نظام رتبه‌بندي بين‌المللي بنام "گرين‌متريك" (Green Metric) در كنار هم قرار مي‌گيرند تا شاخص‌هاي سبز بودن آنها سنجيده شود. در اين نظام رتبه‌بندي، دانشگاه‌ها در شش شاخص فضاها و زيرساختها، مديريت انرژي، مديريت پسماند، مديريت آب، مديريت حمل و نقل، و آموزش و تحقيقات سبز مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.

دانشگاه سبز دانشگاه فردوسي مشهد نيز همچون سالهاي گذشته، در اين رتبه‌بندي شركت كرد و توانست رتبه ۳۳۷ را در جهان كسب كند.  همچنين در مقياس ملي، رتبه ۹ را در بين ۴۱ دانشگاه كشور به دست آورديم و البته در بين دانشگاههاي تراز اول كشور، موفق به كسب جايگاه دوم شديم كه در فايل پيوست گزارش مصور آن قابل مشاهده است.

مطمئنا اگر در اين مسير موفقيتي بدست آمده، تنها با همراهي و دلگرمي شما دانشگاهيان عزيز بوده و البته همه مي‌دانيم كه هنوز راه درازي تا سبز شدن در پيش داريم. نگاه ما در دانشگاه سبز فراتر از رتبه‌بندي و اول يا دوم شدن است و عليرغم تمام محدوديت‌هاي موجود، تمام همت خود را بر ساختن پرديسي سبزتر خواهيم گمارد و البته در اين مسير به كمك و همدلي و همراهي همۀ شما عزيزان چشم اميد داريم.

ما اينجا هستيم تا با هم دانشگاهي سبزتر بسازيم ...

  • جهت دریافت گزارش عملکرد فایل روبه رو را دریافت نمایید.                      دریافت فایل

 

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق