۱- من دانشجو هستم چگونه می توانم از امکانات مجتمع آبی پردیس استفاده کنم؟

از طریق پرتالتان پرداخت الکترونیکی انجام دهید و به هنگام مراجعه به مجتمع آبی پردیس کارت دانشجویی خود را نیز باید همراه داشته باشید. جهت مشاهده راهنمای گام به گام و تصویری پرداخت الکترونیکی بر روی لینک رو به رو کلیک نمایید. ( راهنمای شارژ کارت ها جهت استفاده از خدمات مجتمع آبی پردیس )

 

۲- من کارمند دانشگاه فردوسی هستم چگونه  می توانم از امکانات مجتمع آبی پردیس استفاده کنم؟

از طریق پرتالتان پرداخت الکترونیکی انجام دهید و به هنگام مراجعه به مجتمع آبی پردیس کارت کارمندی خود را نیز باید همراه داشته باشید. جهت مشاهده راهنمای گام به گام و تصویری پرداخت الکترونیکی بر روی لینک رو به رو کلیک نمایید. ( راهنمای شارژ کارت ها جهت استفاده از خدمات مجتمع آبی پردیس )

 

۳- من عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی هستم چگونه  می توانم از امکانات مجتمع آبی پردیس استفاده کنم؟

از طریق پرتالتان پرداخت الکترونیکی انجام دهید و به هنگام مراجعه به مجتمع آبی پردیس کارت هیات علمی خود را نیز باید همراه داشته باشید. جهت مشاهده راهنمای گام به گام و تصویری پرداخت الکترونیکی بر روی لینک رو به رو کلیک نمایید. ( راهنمای شارژ کارت ها جهت استفاده از خدمات مجتمع آبی پردیس )

 

۴- چگونه می توانیم برای بستگان نزدیکمان درخواست کارت خدمات ورزشی و رفاهی کنیم؟

کارمندان و اعضاء محترم هیات علمی با مراجعه به پرتالشان و قرار دادن عکس های اسکن شده بستگان نزدیکشان در بخش بستگان و پیگیری پیغام های صادر شده که روند طی شده جهت صدور کارتشان را نشان می دهد، می توانند درخواست کارت خدمات ورزشی و رفاهی داشته باشند. جهت مشاهده راهنمای گام به گام و تصویری درخواست کارت خدمات ورزشی و رفاهی بر روی لینک رو به رو کلیک نمایید.

(درخواست کارت خدمات ورزشی و رفاهی جهت استفاده از خدمات مجتمع آبی پردیس )

 

۵- هنگام درخواست کارت خدمات ورزشی و رفاهی در قسمت بستگان محلی برای قرار دادن بستگانم وجود ندارد، چه باید کرد؟

به دلیل آنکه لینک های قرار گرفته شده مربوط به افرادیست که تحت بیمه سرپرست هستند و مدارکشان در کارگزینی قرار دارد در صورت نبودن لینک بستگان (همسر و دختر و پسرهای مجرد در خانه) با همراه داشتن کپی شناسنامه به کارگزینی مراجعه نمایید تا این لینک ها به پورتالتان اضافه شود. سپس عکس های اسکن شده را قرار دهید و منتظر قرار گیری پیغام چاپ شد باشید.

 

۶- چطور از آماده شدن کارت خدمات ورزشی و رفاهی که درخواست کرده ایم مطلع شویم؟

فقط لازم است پرتال خود را چک کنید و منتظر قرار گرفتن پیغام چاپ شد در مقابل تک تک عکس های ارسال شده جهت صدور کارت باشید . لطفا اقدام به مراجعه حضوری و تماس تلفنی جهت مطلع شدن از صدور کارت ننمایید.

 

۷- کارت خدمات ورزشی و رفاهی درخواست کرده ام از کجا باید تحویل بگیرم؟

اگر پرتال خود را کنترل کرده اید و از صدور کارت های درخواستیتان مطلع شدید در ساعات اداری به اداره کل تربیت بدنی رو به روی مجتمع آبی پردیس مراجعه نمایید و جهت در یافت کارت ها به خانم مهندس احمدیان مراجعه نمایید.

 

۸- چگونه کارت بستگان خود را شارژ کنم؟

کارت بستگان (کارتهای نارنجی رنگی که توسط اداره کل تربیت بدنی صادر شده است) به صورت مجزاء نیاز به شارژ ندارند و به اعتبار سرپرست خانواده (شخصی که از طریق پرتالش درخواست کارت ها را کرده است) متصل هستند و همگی از همان اعتبار به صورت مشترک استفاده می نمایند.

 

۹- ساعات و شیفت های استفاده از خدمات مجتمع آبی پردیس چگونه است؟

ساعات و شیفت های مجتمع آبی پردیس را می توانید از منوی مجتمع آبی پردیس همین سایت (سایت اداره کل تربیت بدنی) مشاهده نمایید.

 

۱۰- هزینه های مجتمع آبی پردیس چگونه است؟

هزینه های مجتمع آبی پردیس را می توانید از منوی مجتمع آبی پردیس همین سایت (سایت اداره کل تربیت بدنی) مشاهده نمایید.

 

۱۱- دوره جدید کلاس های آموزشی شنا در مجتمع آبی پردیس چه موقع برگزار می شود؟

اطلاعیه های کلاسها در همین سایت قرار میگیرد ،هزینه ها و روزها و ساعت کلاسهای آموزشی شنا را نیز می توانید از منوی مجتمع آبی پردیس همین سایت (سایت اداره کل تربیت بدنی) مشاهده نمایید

 

۱۲- آیا می توانیم مهمان دیگری به جزء بستگان درجه اول که برایشان درخواست کارت می کنیم با خود همراه داشته باشیم؟

بله ، تمامی کارکنان و اعضاء هیات علمی و تمامی افرادی که برایشان کارت بستگان نزدیک (کارت نارنجی رنگ) صادر شده می توانند همزمان با مراجعه خودشان دو نفر مهمان داشته باشند و دانشجویان عزیز نیز می توانند یک مهمان همراه داشته باشند.

جهت اطلاع از هزینه مهمان ها به منوی مجتمع آبی پردیس همین سایت (سایت اداره کل تربیت بدنی) مراجعه نمایید.

هزینه مهمانهای همراه با بستگان دارای کارت (کارت نارنجی رنگ) ، نقدا دریافت می شود اما سرپرستان می توانند تعیین کنند که این هزینه نقدی پرداخت شود یا از میزان شارژ خودشان کم شود.

 

۱۳- آیا می توانم کارت خدمات ورزشی و رفاهی یا کارت هیات علمی یا کارمندی خودم را به فرد دیگری بدهم و آن فرد بدون حضور بنده به صورت مهمان از امکانات مجتمع آبی پردیس استفاده کند؟

خیر، حضور فرد الزامی است

 

۱۴- چطور می توانیم از میزان اعتبار باقی مانده در حسابمان جهت استفاده از مجتمع آبی پردیس مطلع شویم؟

اگر کارمند هستید : وارد پورتالتان شوید در بخش امکانات گزینه گزارش استفاده از مجموعه آبی پردیس لیست کلیه دفعات استفاده شما و بستگان درجه یک تان را نشان میدهد.

اگر استاد هستید:وارد پورتالتان شوید در بخش اداری و مالی گزینه گزارش استفاده از مجموعه آبی پردیس لیست کلیه دفعات استفاده شما و بستگان درجه یک تان را نشان میدهد.

اگر دانشجو هستید:وارد پورتالتان شوید در بخش اداری و مالی گزینه گزارش استفاده از مجموعه آبی پردیس لیست کلیه دفعات استفاده شما و بستگان درجه یک تان را نشان میدهد.

 

۱۵- هنگام شارژ کارتم جهت استفاده از امکانات مجتمع آبی پردیس فقط نام بانک تجارت وجود دارد آیا می توان از کارت بانکهای دیگری استفاده کنم؟

بانک تجارت بانک مقصد است یعنی بانکی که دانشگاه در آن حساب دارد شما این مرحله را تائید نمایید و از هر بانکی که تمایل دارید و کارت خودپرداز و رمز دوم و CVV۲ دارید، اقدام به شارژ کارت کنید.

 

۱۶- کارتم را جهت استفاده از امکانات مجتمع آبی پردیس شارژ کرده ام، ولی هنگام استفاده فاقد اعتبار بود از کجا باید پیگیری کنم؟

این گونه اتفاقات به مشکلات داخلی بانک مرتبط می شود، از بانک پیگیری نمایید معمولا ۲۴ ساعت بعد به حساب بانکی شما برمی گردد.

 

۱۷- چگونه از زمان و مکان های اردوهایی که اداره کل تربیت بدنی  برگزار می کند مطلع شوم؟

برنامه اردوها در ابتدای هر ترم در منوی ستاد اردوها قرار گرفته می شود با مراجعه به این منو می توانید از زمان و مکان اردوها مطلع شوید

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق