نمایه کاربری

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه

صعود به قله ۲۲۱۱ متری بینالود مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط مدیر سایت

به حول وقوه الهی و با عنایت مدیریت محترم تربیت بدنی و پشتیبانی مسئول محترم ورزش کارکنان برنامه صعود به قله ۲۲۱۱ متری بینالود (بام خراسان رضوی) با تلاش تمام افراد تیم صعود کننده به سلامت وصلابت انجام گردید.  راهنما و مربی برنامه همچون گذشته اقای دکتر مهاجرپور عزیز میباشند.ایشان به اتفاق ۱۳ نفر از منتخبین انجمن کوهنوردی کارکنان به نامهای اقایان

۱- یکتا

۶-سهندی

۱۳-لشگری نیا

۷-رضائی

برنامه ساعت ۱۳روز پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۲۸با راننده خوب و ماهر جناب اقای موسوی از مقابل سالن   ۲۲ بهمن شروع گردید. زحمت تدارکات وسرپرستی تیم به عهده اقای طاهری بود.ساعت ۱۵:۳۰به انتهای روستای فریزی وخانچه ابراهیمی رسیدیم.درحالی که اسمان مملو از ابرهای تیره بود ونم نم باران می بارید از جبهه شمالی شروع به صعود کردیم ساعت ۱۷:۳۰به جانپناه اول رسیدیم به اندازه خوردن چند عدد خرما و جرعه ای اب به طی مسیر پرداختیم عبور از طبیعت زیبا وسرسبز منطقه بدون گرفتن عکس وفیلم ممکن نبودساعت ۱۹ جانپناه دوم بودیم جانپناه بطور معمولی ۱۵نفر ضرفیت دارد اما کل کوهنوردانی که ان شب در انجا بسر میبردند حدود ۵۰نفر بودندصبح ساعت ۵ عزم قله کردیم پس از گذشت مسیر پر پیچ وخم با درهای پر برف الحمدالله ساعت ۷:۲۰تیم به سلامت وخوشحالی قله ۲۲۵۰متری بینالود را   با صلوات فتح کردند وبه شکرانه صعود با سلامت برای حضرت مهدی(عج)دعای فرج خواندیم واز مسیر با شیب تند جبهه جنوبی تا محله عشایر پایین امدیم با صرف صبحانه به راه افتادیم در  جانپناه  نیشابور چند دقیقه ای استراحت کردیم ودر ادامه  مسیر از  کوته نرده پاین امدیم به رودخانه رسیدیم باهمراهی حدود ۵۰دقیقه با رود خانه ساعت ۱۳ به محل قرار با می نی بوس اقای موسوی رسیدیم به دانشکده هنر نیشابور رفتیم وپس از صرف نهار به سمت مشهد مقدس حرکت کردیم وساعت ۱۶:۳۰مقابل سالن ۲۲ بهمن این اردو به خوبی وخوشی تمام شد

آخرین بروزرسانی ( شنبه ، ۶ خرداد ۱۳۹۱ ، ۱۲:۱۰ )