نمایه کاربری

صعود به قله شیرباد مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط مدیر سایت

با نام و یاد خداوند مهربان

اعضاء تیم کوهنوردی کارکنان متشکل از ۱۶ نفر در ساعت ۱۵ مورخه ۹۰/۰۴/۰۱ در پارکینگ سازمان مرکزی گرد هم آمده به سوی زشک حرکت کردیم، و در ساعت ۱۷:۴۵ به پای کوه رسیدیم و بلا فاصله صعود را آغاز نمودیم  و حدود ساعت ۱۹:۴۵ به جان‌پناه رسیدیم و بعد از کمی استراحت و اقامه نماز مغرب و عشاء اعضای تیم به اتفاق شام را صرف کرده و بعد از آن اقای مهندس مهاجرپور مربی تیم سخنانی در مورد برنامه‌ها آتی انجمن کوهنوردی و تمایل اعضاء به پیشبرد اهداف انجمن به صورت حرفه‌ای بیان نمودند و نظر تک تک اعضاء را در این جلسه جویا شدند سپس اعضاء تیم استراحت کوتاهی نموده و صبح پس از اقامه نماز رأس ساعت ۴:۳۰ بامداد صعود به سمت قله شیرباد را ادامه دادند و رأس ساعت ۵:۵۰ بامداد قله را زیر پا گذاشتند و پس از استراحت کوتاه و گرفتن چند عکس حرکت به سمت محل جان‌پناه شروع شد و ساعت ۷ صبح اعضاء صبحانه را صرف کرده و حدوداً ساعت ۸ فرود کوهنوردان با شادابی انجام شد ساعت ۹:۳۰ به محل استقرار خودروی مینی بوس رسیده و حرکت به سمت مشهد ودانشگاه انجام شد و در ساعت ۱۱:۳۰ در پارکینگ سازمان مرکزی دانشگاه این سفر به پایان رسید.

آخرین بروزرسانی ( پنج‌شنبه ، ۶ مرداد ۱۳۹۰ ، ۲۳:۳۱ )