نمایه کاربری

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه

فتح قله ۴۴۳۵ متری آزادکوه به مناسبت میلاد با سعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و تقارن آن با هفته دولت و روز کارمند مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط مدیر سایت
شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

به نام خدا

به مناسبت میلاد با سعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و تقارن آن با هفته دولت و روز کارمند جمعی از اعضای انجمن کوهنوردی دانشگاه با حمایت مدیریت محترم تربیت بدنی جناب آقای دکتر طاهری در روز جمعه مورخ ۹۴/۶/۶ موفق به فتح قله ۴۴۳۵ متری آزادکوه شدند.

مورخ ۹۴/۶/۴ تعداد ۲۱ نفر از منتخبین انجمن کوهنوردی دانشگاه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب در مسجد امام رضا (ع) به سمت استان مازندران روستای کلاک بالا حرکت کردیم و در ساعت ۲۲ مورخ ۵/۶/۹۴ به روستای کلاک بالا رسیدیم پس از صرف شام واستراحت در ساعت ۶ صبح جمعه به سمت قله حرکت کردیم پس از ۲ ساعت صعود در دامنه آزادکوه صبحانه را صرف کردیم سپس در ادامه با نوای زیبای قرقاولها شیب بسیار تند و شن اسکی سخت آزادکوه را پشت سر گذاشتیم و به لطف خدا در ساعت ۱۲:۳۰ موفق به فتح قله شدیم.

پس از گرفتن عکسهای یادگاری از قله زیبای آزادکوه بلافاصله ارتفاع را کم کرده و به سمت روستا راه افتادیم و در ساعت ۱۶ تمام اعضای تیم به سلامت ناهار را در روستا صرف کردیم.

بعد از آن صعود سخت به دلیل داشتن شیب زیاد و شن اسکی بازدید از چشمه های زیبای بادآب سورت که بعد از دماوند دومین اثر ملی ایران نامگذاری شده خالی از لطف نیست.

چشمه های بسیار زیبا و متفاوت با رنگ ها و طعم های شور و شیرین و تلخ و ترش با حوضچه های بسیار جذاب که به صورت طبیعی به مرور زمان به وجود آمده

سرپرست انجمن : آقای جعفر چراغچی

مربی تیم : آقای دکتر مهدی مهاجرپور

تنظیم گزارش : آقای حامد پژواک مقدم

اعضای تیم : حاج آقای احمدزاده – حاج سید حسن حسینی – دکتر محمد جنگجو – دکتر مهدی مهاجرپور – مجید لشگری نیا – حامد پژواک مقدم – علی یکتا – سعید حیدری – هادی ذهبی – جواد فیضی – محمود رئوف – مهدی صحافیان – محمدرضا سهندی – مجید قشقایی – محمد رسولی – محمدرضا شافعی – محسن رجبی – علی اکبر طاهری – مهدی زنقایی – سیدمحمد کنعانی – محمد قنبری

آخرین بروزرسانی ( شنبه ، ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ، ۱۳:۵۲ )