نمایه کاربری

  جمعه 6 مرداد 1396

آدرس کانال تلگرام اداره کل تربیت بدنی

جهت دریافت اخبار اداره کل تربیت بدنی در تلگرام به ما بپیوندید

@ferdowsi_sport


تنیس خاکی

آمادگی جسمانی ۲۲ بهمن

باشگاه پینت بال

انجمن ورزشی اداره کل

فرم پيشينه علايق ورزشي

روزنامه های ورزشی

آیین نامه ها و مقررات

جشنواره درون دانشگاهی

کارکنان و اعضاء هیات علمی

ورزش خوابگاه ها

ستاد اردوها

کلاسهای آموزشی

ورزش دانشکده ها

ورزش قهرمانی

نهضت داوطلبی

سوالات متداول

اماکن و تاسیسات ورزشی

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه

فرم ثبت غذا مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط مدیر سایت   

آیا مایلید با متخصص تغذیه مشورت کنید؟

لطفاً فرم ذیل را کامل کرده و به آدرس ایمیل                           بفرستید ویا درزمان ملاقات به همراه خود بیاورید

ثبت غذای مصرفی روزانه به شما و متخصص کمک خواهد کرد تا درباره عادات غذا یی خود بر طبق اهداف تغذیه ای فردی و شخصی آگاه و هوشیار شوید.


مراحل ذیل را برای تکمیل فرم دنبال کنید

۱- عادت غذایی خود را تا زمانی که درحال ثبت غذای مصرفی هستید ،تغییر ندهید . هدف مشخص شدن الگوی غذایی معمول شماست .

۲- صادق باشید. متخصص تغذیه به اطلاعات دقیق و صحیح شما نیاز دارد تا بتواند بررسی دقیق ترو  پیشنهاد موثرتری برای شما داشته باشد.                                                                                                                                                                                                   ۳- سه روز از پر مصرف ترین روزهای غذایی خود را ثبت کنید . ترجیحاً یک روز در آخر هفته .

۴- همه مواد غذایی را که خورده اید ثبت نمایید حتی نو شیدنی ها

۵- ریز مواد غذایی را یادداشت کنید به عنوان مثال سس مایونز، روغن و یا پنیر داخل ساندویچ ر افراموش نکنید.مقدار مواد را تا آنجایی که که برایتان امکان دارد به درستی تخمین بزنید.                                            

۶- همین الان شروع کنید ونوشتن آن را برای آخر شب نگه ندارید .یک برگه کوچک همراه داشته باشید ودرپایان روز در برگه اصلی وارد کنید.                                                                        

۷- از فرم نمونه زیر می توانید کمک بگیرید.

زمان

نوع ومقدار غذای مصرفی

شدت گرسنگی

گرسنه نیستم = ۰

خیلی گرسنه = ۵

محل / با چه کسی

چرا/ مود / حال

۱۰صبح

بیسکویت کرمدار ۲ عدد

سیب ۱عدد

چای دولیوان

۴

در راه

در اتاق کار

تنها

گرسنگی

۱ بعد ازظهر

یک بشقاب قرمه سبزی

۱۰۰گرم لوبیا ، ۱۰۰گرم سبزی

۵۰ گرم گوشت یک لیوان نوشابه

۳

خوابگاه

خانه

با هم اتاقی

وقت نهار

فقط چیزی خوردن

خستگی

۸- جهت دریافت فرم روی لینک روبه رو کلیک نمایید.                     دریافت فرم

 


آخرین بروزرسانی ( دوشنبه ، ۳۰ اردی‌بهشت ۱۳۹۲ ، ۰۹:۴۳ )