آیین نامه و مقررات مسابقات
تمرینات قهرمانی
سوال های متداول
تمرینات همگانی
  1. اطلاعیه ها
  2. اخبــــــــــار
  3. دبیرخانه منطقه 9 کشور
  4. پنجره ای رو به ورزش
  دانشگاه های تحت پوشش دبیرخانه منطقه 9 ورزش دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

بازدید و ارزیابی مرکز آموزش عالی کاشمر اولین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور

بازدید و ارزیابی مجتمع آموزش عالی گناباد دومین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور
جدول کارنمای مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آمورش عالی منطقه 9 ورزش کشور - 1398

به استحضار می‏رساند جهت سامان‏دهی تردد اتوبوس های داخل پردیس، جلسات کارشناسی با حضور مسئولین دانشگاه برگزار شد و همچنین در این ارتباط نشستی نیز با شورای محترم صنفی دانشجویان دانشگاه انجام شد. در نهایت تصمیم کمیته ترافیک دانشگاه بر این قرار گرفت که مسیر گردش اتوبوس‏ها بصورت حلقه‏ای پیرامون واحدهای دانشگاه از طریق مسیرهای اصلی پردیس و بصورت نقشه زیر انجام شود. طرح مذکور از روز دوشنبه پانزدهم بهمن ماه جاری اجرا خواهد شد.

این طرح مزایای ذیل را در پی دارد:

1- در مسیر قبلی، اتوبوس‏ها از خوابگاه مصلی‏نژاد حرکت کرده و در مسیری پادساعت گرد، به سمت درب شرقی و بعد درب غربی حرکت می‏کردند. سپس دور زده و همین مسیر را برمی گشتند. در این رفت و برگشت، هر بار حدود 6200 متر مسافت طی می‏شد. در طرح جدید، طول مسافت طی شده در هر بار چرخش اتوبوس ها و برگشت به نقطه اول حدود 5000 متر است. همچنین تعداد ایستگاه ها به نصف (از 24 ایستگاه به 12 ایستگاه) کاهش می‏یابد. مشخص است که این موارد منجر به کاهش آلودگی، کاستن از تردد اضافه و افزایش سرعت سرویس‏دهی خواهد شد.

2- در مسیر جدید، واحدهای دانشگاهی که پیشتر در مسیر سرویس‏دهی اتوبوس ها قرار نداشتند (دانشکده‏های علوم ورزشی، دامپزشکی، معماری و شهرسازی، مرکز رفاهی شماره 1)، در مدار قرار می‏گیرند.

3- در طرح جدید، اتوبوس‏ها فقط در یک باند از مسیر اصلی داخل پردیس (مسیرساعت‏گرد)، تردد خواهند نمود و باند دیگر بطور کامل از تردد اتوبوس‏ها تخلیه می‏شود که در کاهش ترافیک این مسیر تأثیرگذار خواهد بود.

4- مسیر جدید تردد اتوبوس‏ها، بصورت ساعت‏گرد در نظر گرفته شده است. به این ترتیب در تقاطع ها و میدان ها، اتوبوس‏ها صرفاً گردش به‏راست خواهند داشت. بنابراین اتوبوس‏ها نیازی به چرخش دور میدان ندارند و از قطع شدن مسیرها و تداخل ترافیکی با سایر لاین‏های منتهی به میدان یا تقاطع (که در حالت گردش به چپ روی می دهد و گاهی منجر به انسداد، احتمال تصادف یا کندی ترافیک می شود)، جلوگیری خواهد شد.

5- از آنجاکه بیشترین مبدأ و مقصد سفرهای داخل پردیس متعلق به میدان علوم است، لذا ابتدا و انتهای خط تردد اتوبوس‏ها نیز به میدان علوم منتقل خواهد شد. در موارد معدودی که راننده‏ها برای استراحت در پارکینگ میدان علوم توقف خواهند کرد (که البته همزمان با ساعت شروع کلاس ها نخواهد بود)، از دانشجویان محترم درخواست می شود جهت ادامه مسیر، اتوبوس را عوض نموده و از خودروی دیگری که در حال سرویس است، استفاده نمایند.

در پایان ضمن امید به اینکه اجرای این طرح موجب خدمت‏رسانی بهتر، افزایش رضایت‏مندی دانشجویان، کاهش آلودگی، کاستن از بار ترافیک سطح پردیس و حرکتی به سمت تحقق دانشگاه سبز شود، از دانشجویان گرامی درخواست دارد دانشگاه را در اجرای آزمایشی طرح یاری نمایند. به این منظور از شورای محترم صنفی دانشجویان تقاضا دارد نظرات انتقادی و پیشنهادات اصلاحی دانشجویان عزیز را به مدیریت اداری و پشتیبانی دانشگاه منتقل نمایند.

 

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق