sport - Forum Kunena Site Syndication http://sport.um.ac.ir/ Wed, 21 Feb 2018 13:09:28 +0000 Kunena 1.6 http://sport.um.ac.ir/components/com_kunena/template/default/images/icons/rss.png sport - Forum http://sport.um.ac.ir/ en-gb عنوانِ بحث: صلاحیت مجمع عمومی موسس در تشکیل و اداره شرکت سهامی - توسطِ :: kia http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3336----------.html#3336 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3336----------.html#3336 1. مجمع عمومی موسس
2. مجمع عمومی عادی
3. مجمع عمومی فوق العاده
مجمع عمومی موسس تکمیل کننده فرایند تشکیل شرکت است. مجمع عمومی موسس برای مدت زمان محدود تشکیل می شود و امکان تشکیل مجمع عمومی موسس، فقط قبل از تشکیل شرکت وجود دارد.
وظبفه دعوت از مجمع عمومی موسس با موسسین شرکت می باشد. طبق ماده 16 لایحه ، موسسین باید حداکثر ظرف یک ماه پس از پایان مهلت پذیره نویسی یا مدت تمدیده مجمع عمومی موسس را دعوت نمایند.
موسسین باید پذیره نویسان را به وسیله روزنامه ای که مطابق بند 14 ماده 9 در طرح اعلامیه پذیره نویسی تعیین نموده اند، دعوت کنند.
علی رغم عدم تصریح قانون گذار، فاصله بین نشر آگهی و تشکیل جلسه طبق ماده 98 لایحه ، حداقل ده و حداکثر 40 روز می باشد.
به موجب مواد 17 و 74 لایحه صلاحیت مجمع عمومی موسس عبارتند از :
1. رسیدگی به گزارش موسسین ( راجع به آورده غیرنقدی، مزایای مورد مطالبه و تصویب آن )
2. احراز اینکه پذیره نویسی کلیه ی سهام شرکت تعهد شده و مبلغ لازم یعنی حداقل 35 درصد از کل سرمایه تادیه شده است.
3. تصویب طرح اساسنامه و در صورت لزوم اصلاح آن ( باید توجه کرد که تغییر اساسنامه در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده است .)
4. انتخاب ( نه عزل ) اولین مدیران و بازرس یا بازرسان شرکت . ( انتخاب مدیران و بازرسان بعدی با مجمع عمومی عادی است. به جز ماده 153 لایحه که انتخاب بازرس با دادگاه می باشد.)
5. تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که هر گونه دعوت و اطلاعیه بعدی برای تشکیل مجمع عمومی عادی در آن آگهی شود.

نصاب تشکیل مجمع عمومی موسس
نصاب تشکیل به معنای حداقل لازم برای رسمیت یافتن جلسات است.
به موجب ماده 75 لایحه ، در دعوت اول، حضور موسسین و پذیره نویسان که حداقل نصف سرمایه شرکت را دارا باشند ، الزامی است. نصاب تشکیل جلسات مجمع عمومی ، سرمایه ای می باشد. مثلاَ اگر تعداد شرکا ده نفر و کل سرمایه شرکت 100 واحد باشد و اکبر و سامان و جلیل دارای 50 واحد از سرمایه باشند، جلسه مجمع عمومی موسس با حضور این 3 شخص تشکیل می شود زیرا ملاک رسمیت جلسه میزان سرمایه است نه تعداد سهامدار. در همین مثال اگر 6 نفر از سهامداران دارای 40 واحد از سرمایه باشند، با حضور این 6 نفر جلسه رسمیت نمی یابد، زیرا میزان سرمایه این 6 نفر به نصف کل سرمایه شرکت نرسیده است.
اگر در دعوت اول حداقل نصف سرمایه شرکت حضور پیدا تکرد ، مثلاَ شرکت 100 واحد سرمایه داشت و دارندگان حداقل 50 واحد سرمایه حضور پیدا نکردند ، مجمع تا دو نوبت دیگر توسط موسسین دعوت می شود، مشروط بر اینکه حداقل 20 روز قبل از انعقاد آن مجمع ، آگهی دعوت با قید دستور جلسه قبل و نتیجه آن در روزنامه ای که در اعلامیه پذیره نویسی معین شده منتشر شود.
در دعوت دوم و سوم ، دارندگان حداقل یک سوم سرمایه شرکت باید حاضر باشند. مثلاَ اگر شرکت سرمایه را دارا باشند، با حضور این 3 شخص جلسه مجمع عمومی موسس رسمیت می یابد.
اگر در دو دعوت بعدی نیز موسسین موفق به تشکیل مجمع نشوند، باید عدم تشکیل شرکت را اعلام دارند.


صلاحیت مجمع عمومی موسس در تشکیل و اداره شرکت سهامی]]>
متفرقه Wed, 21 Feb 2018 12:14:00 +0000
عنوانِ بحث: خوراک feed در طراحی سایت چیست؟ - توسطِ :: espinasweb@gmail.com http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3335--feed----.html#3335 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3335--feed----.html#3335
حالا اصلا فید چیست؟
فید را در فارسی طراحی سایت خوراک میگویند.فید فناوری به حساب می آید که میتواند گشت و گذرا شما را در اینترنت متحول کند.
در واقع فید فناوری است که با آن میتوانید سریع و بدون دردسر از آخرین اخبار و نوشته های سایت ها باخبر شوید!
به عبارت دیگر میتوان گفت : news feed مبادله و توزیع مقالات خبری در بین سرویس دهنده های خبری است.
این که بخواهم بگویم به چه صورت این اتفاق می افتد یک مقداری تخصصی میشود ولی میتوان اینگونه گفت : سرویس دهنده های خبری با استفاده از NNTP(network news transfer protocol) با اتصالات شبکه ای ارتباط برقرار میکنند.
فید با حذف قالب و لوگو و تمامی تصاویر تبلیغاتی به کار گرفته شده در یک سایت متن خالص یک خبر را برای شما به نمایش در می آورد.

feed
feed
علت استفاده از فید چیست؟
شما برای مطالعه چنیدن موضوع مختلف باید به چندین سایت و وبلاگ سر بزنید که این کار وقت شما را خیلی میگیرد. در واقع پیدا کردن آخرین مطالب و به روزترین مقالات موجود درباره یک موضوع میتونه خیلی سخت و وقت گیر باشد.
صفحات خبری معمولا دارای تصاویر و تبلیغات زیادی هستند که باز کردن تک تک این صفحات برای خواندن مطلب خودتان هم زمانگیر است و هم هزینه بر.
حتی ممکن است شما یک سایت را روزانه چنیدن بار به روز کنید تا ببینید مطلب جدیدی گذاشته است یا نه!
جدا از این ها دسته بندی مطالب در هر سایتی با سایت دیگر فرق میکند و چیدا کردن دسته موردعلاقه شما در سایت های خبری کار خسته کننده ای است.
فید ابزاری است که به شما این امکان را میدهد تا تمامی مشکلات گفته شده در بالا که بیشتر وب مستر ها و یا مدیران سایت های خبری با آن مواجه هستند را برطرف میکند.
به اصطلاح ساده تر فید باعث ساده شدن وب گردی و مطالعه مقالات برای افراد علاقه مند به مطالعه میشود. با استفاده از فید مرور مقالات و خواندن مقالات به روز کار ساده ای است.
ولی اگر با فید آشنا نیستید تا این جا مقاله حتما با خودتون گفتید فید که خیلی کاربردی پس چرا تا الان باهاش آشنا نبودید؟

علت عدم محبوبیت فید در بین افراد؟
برای این موضوع میتوان دلایل زیادی را مطرح کرد. یکی از دلایل میتوان این باشد که هنگامی که افراد استفاده از اینترنت و وب را آموزش میبینند به آن ها آموزش داده نمیشود که لازم نیست برای خواندن مطالب به روز حتما سایت را باز کنید!
یا علت دیگر این است که اینترنت و حجم پهنای باند انقدر سریع افزایش پیدا کرد که افراد برای مطالعه یک مطلب ترجیح میدادند وارد سایت بشوند و از آنجا مقالات خودشان را بخوانند.
تحولات دی اینترنت انقدر وسیع بود که گوگل تصمیم گرفت گوگل ریدر خودش که جزء بزرگترین خوراک خوان های دنیابود را مسدود کند و تمام کاربران خودش را تنها بگذارد!
با توجه به تمام حرف هایی که زدیم به عقیده من ایران جزء آن دسته از کشورها است که نه آنچنان تحولی در سرعت اینرتنت داشته است نه افراد انقدر سابقه بالایی در استفاده از اینترنت دارند که بتوان گفت مشتریان همیشگی فید ها بوده اند و تجربه ای در استفاده از این فضا نداشته اند.

در واقع میتوان عدم محبوبیت فید طراحی سایت را در ایران عدم آموزش کافی در ارتباط با وب و فضای مجازی دانست. حتی وب مسترانی که چنیدن ساعت در روز را صرف یافتن مقالات به روز میکنند هم فید یک محیط نا آشنا است.
در این جلسه با فید آشنا شدید در جلسه بعدی آموزش استفاده از آن را برای شما میگویم.

با خدمات طراحی سایت اسپیناس همراه باشید

خوراک feed در طراحی سایت چیست؟]]>
متفرقه Tue, 20 Feb 2018 21:24:24 +0000
عنوانِ بحث: باسخ‌به: دامین اتوریتی چیست و تاثیر آن در سئوی سایت - توسطِ :: mostafadam http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/22/3334----------.html#3334 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/22/3334----------.html#3334 نقاشی ساختمان در تهران و کرج

برای ثبت شرکت و همچنین ثبت علائم تجاری شرکت خود در تهران از سایت firstsabt استفاده کنید


آژانس تبلیغاتی طوسی در زمینه طراحی برند و همچنین هویت بصری سازمان فعالیت خوبی را آغاز کرده است]]>
تغذیه Tue, 20 Feb 2018 07:22:02 +0000
عنوانِ بحث: چه سایت هایی وارد لیست سیاه گوگل می شوند - توسطِ :: sitecup1 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3332---------.html#3332 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3332---------.html#3332



طراحی سایت : گوگل دارای قوانین و مقررات خاصی است که در برخی موارد برای تنبیه و مجازات برخی سایت ها را وارد لیست سیاه می کند. در ادامه به بررسی این مورد می پردازیم که اینکار چرا و به چه علت و چگونه از سوی گوگل صورت می گیرد.


لیست سیاه گوگل در طراحی سایت


طراحی وب سایت
اینکه یک سایت توسط سایت گوگل بلاک شود به طور کلی به دو روش انجام می شود. در روش اول ادرس و دامنه ی سایت توسط گوگل بلاک می شود و در روش دوم این ای پی سایت است که مسدود می شود.

عواملی که سایت ها به لیست سیاه گوگل وارد می شوند :


استفاده از محتوای تکراری در طراحی سایت


محتوای تکراری که توسط سایر سایت ها انتشار یافته است یکی از اولین و مهمترین دلایلی است که باعث می شود توسط گوگل به لیست سیاه انتقال داده شوید . در واقع این محتوای تکراری هیچ کمکی به سایت شما نخواهد کرد و علاوه بر ان مانع پیشرفت سایت تان در حوزه ی فعالیتش نیز خواهد بود.

قرار دادن بیش از حد تبلیغات


موتورهای جستجوگر تبلیغات بیش از حد سایت های معتبر را نمی پسندند و این امر بر خلاف قوانین تدوین شده ی سایت گوگل است و در صورت مشاهده توسط جستجوگر ها باعث اضافه شدن سایت مورد نظر به لیست سیاه خواهد شد.

طراحی سایت های مشابه


سایت های زیادی وجود دارند که مطالب انها کاملا مشابه به یکدیگر نوشته شده اند و تنها تفاوت انها با یکدیگر ادرس این سایت هاست . شاید اینها از ترفند های بهینه سازی یک سایت باشد اما باید این را بدانید که در صورت تشخیص این موضوع و شناسایی توسط سایت گوگل باعث قرار گرفتن ان سایت در لیست سیاه گوگل خواهد شد .



طراحی سایت های هدایتگر



سایت هایی که مطالب جالب و چشم گیری برای کاربران ندارند و توسط برخی از سایت های اصلی مخفی می شوند و در حقیقت این سایت های اصلی از انها به عنوان صفحه های ورودی استفاده میکنند تا به نحوی مورد تایید از طرف جستجوگرها قرار بگیرند. در صورتی که توسط موتورهای جستجوگر تشخیص و مورد شناسایی قرار بگیرند بلافاصه این سایت ها مسدود می شوند و در لیست سیاه قرار می گیرند.


متن های غیر قابل مطالعه در طراحی سایت


سایت هایی که در انها بخشی از متن ها سفید می شوند تا مورد مطالعه قرار نگیرند چنین سایت هایی در صورت شناسایی توسط جستجوگر ها باعث کاهش رنکینک و کاهش سئو انها شده و چه بسا در دراز مدت باعث بلاک شدن سایت و قرار گرفتن در لیست سیاه گوگل نیز می شود.

ایجاد طراحی سایت به صورت متعدد


وقتی در یک روز و زمان مشخص برای ثبت یک سایت اقدام می کنید در صورتی که سایت ثبت نشد برای اینکار اصرار نکنید و مجدد اقدام به ثبت نکنید زیرا ممکن است این کار شما باعث ایجاد حساسیت مرورگر ها نسبت به سایت شما شده و سایت شمارا در لیست سیاه قرار دهند .]]>
متفرقه Mon, 19 Feb 2018 22:10:25 +0000
عنوانِ بحث: اوزون تراپی ، روشی بدون جراحی برای درمان انواع درد - توسطِ :: salamatpedia http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/27--/3329----------.html#3329 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/27--/3329----------.html#3329 اوزون تراپی بر خلاف تصور عموم مدتهاست در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و چند سالی است که در کشور ما نیز در حال انجام است و در دفترچه تعرفه های خدمات پزشکی ثبت شده است.
اوزون چیست؟
اوزون شکل فعال اتم اکسیژن می باشد که در طبیعت در لایه های فوقانی جو زمین وجود داشته و برای کره زمین اثر حفاظتی دارد. اما امروزه بشر برای مقاصد گوناگون اوزون را تولید کرده و از آن استفاده می کند. هم استفاده های صنعتی و هم استفاده های پزشکی. از جمله استفاده های صنعتی می توان به سم زدایی و میکروب کشی و استریلیزاسیون (اوزون در غلظت های معین دارای خاصیت میکروب کشی و استریل کردن می باشد) اشاره کرد. در حیطه پزشکی نیز اوزون مدت هاست که وارد شده و از خواص منحصر به فرد آن در درمان بیماری های مختلف استفاده می شود.

کاربردهای پزشکی گاز اوزون
از جمله کاربردهای پزشکی گاز اوزون به شرح زیر است:

۱ . استفاده در درمان آرتروز زانو و دیگر مفاصل: اوزون با خاصيت ضد التهابی خود باعث بهبود درد در مفصل شده و همچنین با بهبود اکسیژن رسانی و جریان خون باعث جلوگیری از تخریب بیشتر مفصل و کمک به بازسازی و ترمیم غضروف مفصلی می شود. پس دقت کنید که اوزون علاوه بر تسکین درد در آرتروز نقش درمان و عضروف ساز را نیز دارد.

۲ . کاهش التهاب و بهبود انواع تاندونیتها، بورسیتها و آسیبهای اطراف مفاصل

۳ . برطرف کردن اسپاسم و گرفتگی عضلات و بهبود عملکرد عضلانی اسکلتی(برای افرادی که مکررا دچار گرفتگی عضلات وکمر درد هستند).

۴ . استفاده جهت زخم های دیابتی

تزریق گاز اوزون در مفصل دچار آرتروز و ساییدگی علاوه بر خاصیت تسکينی و از بین برنده درد، با مهار آنزیم های خورنده مفصل باعث جلوگیری از پیشرفت بیماری خواهد شد.

توجه داشته باشید که اوزون به کار رفته در پزشکی توسط دستگاه های مخصوص اوزون ساز پزشکی در غلظت های مشخص تولید شده و هیچگونه عارضه یا اثر سویی ندارد.
واژه اوزون تراپی (اوزون درمانی) به معنای استفاده از گاز اوزون در حیطه درمان است که به صورت های مختلفی مانند اوزون تراپی (اوزون درمانی) در درمان آرتروزها، گرفتگی های عضلانی و دیسک کمر، درمان زخم های دیابتی و عفونی و … در حال استفاده است. هنوز بسیاری از پزشکان با اوزون تراپی آشنایی ندارند بنابراین وقتی شما در مورد اوزون از پزشکتان سوال می کنید ممکن است اطلاعات کافی در اختیارتان قرار نگیرد، پس اگر به دنبال نظر هستید همیشه از متخصصین مربوطه(فوق تخصص درمان درد،متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی)سوال کنید که چه تجربه حقیقی از درمان در دنیای واقعی دارند. یک نظر منفی بدون حقایق پشتیبان اثر بدی بر شما میگپذارد، اکنون که این متن را مطالعه میکنید بالغ بر ۷۰۰۰ نفر در اروپا در حال استفاده از اوزون تراپی هستند. اما متاسفانه هنوز بسیاری از سیستمهای درمانی به طور غم انگیزی از آن بی اطلاع هستند.به همین خاطر سعی کنید قبل از انتخاب روش درمانی اطلاعات خود را کامل کنید.

اوزون تراپی برای دیسک کمر
یکی از کاربردهای اوزون تراپی استفاده در درمان کمر دردهای ناشی از بیرون زدگی دیسک بین مهره ای است.

اینکه آیا بیمار مورد مناسبی برای اوزون تراپی هست یا نه پس از بررسی بیمار یعنی معاینه فیزیکی و مدارک موجود مانند ام.آر.آی یا نوار عصب و عضله مشخص میشود.دقت کنید که همه بیمارانی که دچار بیرون زدگی دیسک کمر هستند مورد مناسبی برای اینکار به شمار نمیروند.

روش انجام کار به این صورت است که با استفاده از نیدلهای مخصوص و با راهنمایی دستگاه تصویر برداری (سی آرم فلوروسکوپی) گاز اوزون داخل دیسک بیرون زده تزریق خواهد شد. این گاز با اثر بر روی برخی از اجزای تشکیل دهنده دیسک بیرون زده باعث جمع شدن آن و برداشتن فشار دیسک از روی اعصاب نخاعی خواهد شد.اگر بیمار به درستی برای انجام این کار انتخاب شده باشد و کار توسط پزشک و تیم متبحر انجام شود نتایج بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.

انجام اوزون تراپی برای درمان دیسک کمر در اتاق عمل سرپایی و در شرایط کاملا استریل انجام میشود.

اینکار بدون بیهوشی و توسط بیحی موضعی انجام میشود. احتیاج به بستری ندارد و چند ساعت پس از آن بیمار با پای خودش به منزل برخواهد گشت.

اوزون تراپی در ورزشکاران
ورزشکاران ممکن است به دفعات دچار آسیبهای تاندونی یا عضلانی و مفصلی شوند. همچنین عوارضی چون گرفتگیهای عضلانی نیز در این گروه شایع است. در مورد ورزشکاران اوزون درمانی به روند بازسازی و ترمیم آسیبها کمک شایانی خواهد کرد. کریستیان رونالدو فوتبالیست معروف در سال ۲۰۱۶ برای درمان تاندونیت خود از اوزون تراپی کمک گرفت. البته گاهی اوقات از اوزون برای افزایش سطح انرژی و به اصطلاح دوپینگ در ورزشکاران استفاده میشود که موضوع این بحث نیست.]]>
حرکت درمانی Mon, 19 Feb 2018 10:32:39 +0000
عنوانِ بحث: برای ثبت شرکت لیزینگ چه شرایطی نیاز است - توسطِ :: kia http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3328--------.html#3328 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3328--------.html#3328 دراین روش که قرار داد میان اشخاص حقیقی یا حقوقی منعقد برای بهره برداری از یک کالا بادوام می باشد که دارای قابلیت اجاره است.در این شرکتها که قرار داد بین شرکت لیزینگ به عنوان مالک و شخصی که از این تسهیلات استفاده می کند به عنوان مستاجر بسته می شود .معنی فارسی کلمه ی لیزینگ اجاره دهی یا اجاره داری می باشد . اما بیشترین معنی که به کلمه ی لیزینگ نزدیک می باشد اجاره ی اعتباری یا اجاره به شرط تملک می باشد .
در این گونه شرکتها که مالک یا موجر با سرمایه ی خود کالای مورد نیاز مستاجر را تهیه می کند و تا زمانی که مستاجر کل مبلغ را پرداخت نکرده باشد به صورت اجاره ای در اختیار مستاجر می باشد اما در زمان پرداخت کل مبلغ قید شده در قرار داد مورد اجاره به تملک مستاجر در می اید .
فروش لیزینگی نسبت به سایر روشهای فروش اقساطی چه مزایایی دارد :
الف)تورم کاهش پیدا می کند
ب)منابع مالی کمتری استفاده می شود و از نظر مالی صرفه جویی می شود
ج)وارد شدن و جایگزینی دارایی های جدید به شرکت
د) در این شرکتها برای متقاضی شرایط بهتری بوجود می اید و براورده شدن بیشترانتظارات مشتریان
* شرکتهای لیزینگ در کشور ایران بیشتر در زمینه ی خودرو فعالیت می کنند .
چند نوع لیزینگ وجود دارد :
1-لیزینگ عملیاتی
2- لیزینگ سرمایه ای
لیزینگ عملیاتی چیست :
این نوع لیزینگ که از قدیمیترین و ساده ترین نوع لیزینگ می باشد.در این نوع لیزینگ صد درصد مبلغ توسط موجر پرداخت می شود .در این شرکتها که تجهیزات در اختیار اجاره کننده گان قرار می گیرد اما مالکیتی در ان وجود ندارد و شخص فقط می تواند از انها استفاده نماید
لیزینگ سرمایه ای :
این نوع لیزینگ که یکی از پیشرفته ترین نوع لیزینگ می باشد . در این نوع لیزینگ که شخص مستاجر قرارداد به شرط تملک بر کالا با موجر می بندد.
*برای ثبت شرکت لیزینگ باید از بانک مرکزی مجوز گرفته شود . این شرکتها که فقط در قالب شرکتهای سهامی به ثبت می رسند
برای دریافت مجوز از بانک مرکزی چه مدارکی نیاز است :
1-شخص متقاضی در ابتدا باید تقاضای خود را مبنی بر تاسیس شرکت لیزینگ ارائه دهد
2-کامل کردن فرم پرسشنامه بانک مرکزی
3-اشخاص حقوقی که متقاضی ثبت شرکت لیزینگ می باشند باید یک نسخه از اساسنامه و صورت حساب های مالیاتی مربوط به سه سال گذشته را ارائه دهند
4-هیات موسس باید صورت جلسه مربوطه را ارائه دهد
5-موسسین شرکت باید مدارک و مشخصات کامل خود را به همراه میزان تحصیلات و میزان سرمایه اورده ی خود در شرکت لیزینگ را ارائه دهند
6-هیات مدیره ی شرکت باید مشخصات کامل فردی به همراه میزان تحصیلات و چنان چه در سمتهای دیگر دارای سابقه می باشند را ارائه دهند
7-موسسین شرکت باید هیچ گونه سابقه ی کیفری نداشته باشند وگواهی مبنی بر ان را ارائه دهند
8-کلیه ی موسسین باید تعهد نامه ای را امضا کرده مبنی بر این که مدارک ارائه شده درست می باشد
9-چنان چه بانک مرکزی مدارک دیگری نیاز داشته باشد باید جهت تکمیل انها اقدام شود
مدیر عامل ، هیئت مدیره و قائم مقام هیئت مدیره باید دارای چه شرایطی باشند :
1- مدیر عامل و قائم مقام شرکتهای لیزینگی باید دارای تابعیت ایران باشند
2- مراجع ذیصلاح باید صلاحت متقاضی را تایید نمایند
3-باید فاقد هیچ گونه سابقه ی کیفری باشند
4-افراد باید هیچ گونه ممنوعیتی از لحاظ کیفری برای عضویت در سمت مدیر عامل یا هیات مدیره ی موسسات اعتباری داشته باشند
5- شخص متقاضی باید سابقه ی چک بر گشتی نداشته باشد
6-هیچ گونه بدهی به موسسات اعتباری نداشته باشد
7-شخص متقاضی باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط با نوع فعالیت داشته باشد
8-مدیر عامل و قائم مقام مدیر عامل باید دارای تخصص در این رابطه باشند
مدارک مورد نیاز برای ارائه به بانک مرکزی :
1-تکمیل پرسشنامه ی بانک مرکزی
2-ارائه ی صورت جلسه ی مجمع عمومی
3-ارائه ی گواهی مبنی بر نداشتن سابقه ی کیفری
4-دادن تعهد نامه مبنی بر درست بودن مدارک و گفته ها
5-شخص متقاضی نباید دارای چندین شغل باشد
برای ثبت و تاسیس شرکتهای لیزینگی سرمایه ی اولیه بالغ بر صد میلیارد ریال نیاز است و این سرمایه باید نقدا و به پول رایج کشور باشد


ثبت شرکت لیزینگ]]>
متفرقه Mon, 19 Feb 2018 10:18:40 +0000
عنوانِ بحث: دزدی DNS چیست ؟ - توسطِ :: mehrdadar11 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3327--dns--.html#3327 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3327--dns--.html#3327 در دنیای امروزی، حفظ امینت دستگاه‌های مختلف در مقابل هکرها به خودی خود مشکل است. اما همان طور که در این هفته WikiLeaks یادآوری کرد، روشی وجود دارد که هکرها به وسیله‌ی آن حتی بدون دست زدن مستقیم
می‌توانند کنترل کل سایت شما در اختیار بگیرند. در این روش با استفاده از زیرساخت‌های اینترنت، کنترل بازدیدکننده‌های خدمات شبکه سایت شما در دسترس هکرها قرار می‌گیرد و حتی می‌توانند ایمیل‌ها را قبل از رسیدن به شبکه‌ی شما بخوانند.



صبح روز گذشته، بازدیدکنندگان سایت WikiLeaks.org مشاهده کردند اطلاعاتی که قبلاً بر روی این سایت منتشر شده بود دیگر در دسترس نیست، در عوض پیامی تمسخرآمیز از طرف گروه هکری OurMine در سایت وجود دارد.
موسس ویکی‌لیکس، ژولیان آسانژ (Julian Assange)، در توئیتر خود توضیح داد که سایت ظاهراً از طریق DNS، یا سامانه‌ی نام دامنه، با استفاده از یک روش قدیمی موسوم به دزدی DNS هک شده است. بر این اساس، احتمالاً
نفوذی به سرورهای سایت صورت نگرفته است. گروه OurMine برای جابجا کردن بازدیدکننده‌ها به مقصد مورد نظر خود، از یک لایه‌ی اساسی‌تر خود اینترنت استفاده کردند.

دزدی DNS چیست؟

در دزدی DNS، از چگونگی عملکرد سامانه‌ی نام دامنه به عنوان دفتر تلفن اینترنت استفاده می‌شود. به عبارت خدمات شبکه دقیق‌تر، مرورگر چندین دفتر تلفن را بررسی کرده و هر دفتر به مرورگر می‌گوید که برای قدم بعدی باید به
کدام دفتر مراجعه شود، تا در نهایت، دفتر اصلی محل سروری که سایت در آن میزبانی شده را نشان می‌دهد، و کاربر به سایت درخواستی خود می‌رسد. وقتی آدرسی مثل Google.com را در مرورگر خود وارد می‌کنید،
سرورهای DNS که توسط اشخاص ثالث میزبانی شده‌اند، مثل ثبت کننده‌ی دامنه‌ی سایت، این نام را به آدرس IP سروری که اطلاعات سایت در آن میزبانی شده ترجمه می‌کنند.

یکی از محققان امنیتی شرکت F5 Networks که تاکنون مقاله‌های زیادی درباره‌ی DNS و چگونگی نصب شبکه امکان هک شدن آن توسط هکرها نوشته است، می‌گوید: «DNS اساساً اسم شما در جهان است. مردم با این اسم شما
را می‌شناسند. اگر کسی سرِ چشمه برود و به آن ورودی‌های اشتباه بدهد، همه‌ی ترافیک سایت شما مثل ایمیل‌ها و سایر سرویس‌هایی که مقصدشان شما بودید به محل دیگری منتقل می‌شود.»

پیدا کردن DNS یک فرآیند پیچ در پیچ و کاملاً از کنترل وبسایت مقصد خارج است. برای ترجمه‌ی دامنه به آدرس IP، مرورگر از یک سرور DNS – که توسط سرویس دهنده‌ی اینترنت شما میزبانی شده – آدرس محل دامنه را می‌پرسد،
این سرور سپس مجدداً همین سوال را از سرور DNS که توسط نام دامنه‌های سطح اول (سازمان‌هایی که مسئول دامنه‌هایی مثل com. یا org. هستند) یا ثبت کننده‌ی دامنه میزبانی شده می‌پرسد. بعد این سوال دوباره از
سرور DNS وبسایت پرسیده می‌شود. هر هکری که بتواند در مکانی از این زنجیره بازدیدکننده را به یک مقصد اشتباه بفرستد، می‌تواند طوری جلوه دهد که انگار سایت از کار افتاده یا حتی کاربران را به وبسایتی بفرستد که خودش کنترل آن را در دسترس دارد.

Pompon می‌گوید: « فرآیند پرس‌وجو و بازگشت اطلاعات روی سرور افراد دیگر انجام می‌شود. فقط در انتها بازدیدکننده به سرور شما می‌رسد.»

در مورد ویکی‌لیکس، به طور واضح مشخص نیست که مهاجم به کدام بخش زنجیره دسترسی یافته، یا چطور موفق شده بخشی از مخاطبان این سایت را به سایت خود منتقل کند. (ویکی‌لیکس با استفاده از یک محافظ
امنیتی موسوم به HTTPS Strict Trasport Security موفق شد از تغییر مسیر خیلی از بازدیدکننده‌ها جلوگیری کند و فقط یک پیغام خطا به آن‌ها نشان دهد.) ولی به نظر نمی‌رسد که OurMine برای انجام این حمله نیازمند
نفوذ عمیقی به درون شبکه‌ی ثبت کننده‌ی دامنه بوده باشد. با یک مهندسی اجتماعی ساده می‌توان از طریق ایمیل یا خدمات شبکه تماس تلفنی از مدیران شرکت‌های ثبت کننده مثل Dynadot یا GoDaddy خواست تا آدرس IP محل سرورها را تغییر دهند.

دزدی DNS می‌تواند عواقب وخیمی داشته باشد. اگر این کار به دست هکرهایی پلیدتر از گروه OurMine انجام می‌شد، آن‌ها می‌توانستند منابع ویکی‌لیکس را به سایت جعلی خودشان منتقل کنند تا هویت گردانندگان آن را فاش کنند.
به گزارش بخش تحقیقات شرکت Kaspersky، در اکتبر ۲۰۱۶، هکرها برای تغییر مسیر ترافیک ۳۶ مورد از بانک‌های برزیلی از روش دزدی DNS استفاده کردند. تا حدود ۶ ساعت، کل ترافیک این بانک‌ها به صفحات فیشینگی منتقل می‌شد
که روی کامپیوتر کاربران بدافزار نصب می‌کرد. محقق شرکت کسپراسکای دمیتری بستوژف (Dmitry Bestuzhev) در ماه آوریل که کسپراسکای این حمله نصب شبکه را فاش کرده به Wired گفته بود: «یقیناً همه‌ی ساز و کارهای آنلاین بانک‌ها تحت کنترل مهاجمین است.»

در یک حادثه‌ی دزدی DNS دیگر در سال ۲۰۱۳، هکرهایی موسوم به ارتش الکترونیک سوری کنترل وبسایت خبری نیویورک تایمز را در دست گرفتند. و احتمالاً در بزرگترین حمله‌ی DNS چند سال اخیر، هکرها با استفاده از بات‌نت Mirai که
از دستگاه‌های اینترنت چیزها تشکیل شده بود، به سرورهای Dyn حمله کردند و باعث شدند سایت‌های بزرگ زیادی مثل آمازون، توئیتر و ردیت (Reddit) ساعت‌ها از دسترس خارج شوند.

مقابله با دزدی DNS

هیچ روشی برای محافظت قطعی در مقابل این نوع حملات که حتی به ویکی‌لیکس و نیویورک تایمز آسیب زدند، وجود ندارد، اما تدابیر مقابله‌ای خاصی می‌توان در نظر داشت. مدیران سایت‌ها می‌توانند از سرویس‌های ثبت دامنه‌ای استفاده
کنند که دارای فاکتورهای چندگانه‌ی احراز هویت باشند، یعنی مثلاً اگر کسی خواست تنظیمات DNS یک سایت را تغییر دهد باید به Google Authenticator یا Yubikey مدیر سایت خدمات شبکه دسترسی داشته باشد. به این روش تنظیمات DNS فقط به دست مدیر سایت و به خواست خود ثبت کننده قابل تغییر خواهد بود.

در غیر این صورت، خیلی راحت با دزدی DNS می‌توان کنترل کامل ترافیک سایت را در اختیار گرفت، و جلوگیری از این مسئله هم به کلی از توان شما خارج است.]]>
متفرقه Mon, 19 Feb 2018 05:37:37 +0000
عنوانِ بحث: ثبت اسم بازرگانان در دفتر ثبت تجاری چه شرایطی دارد - توسطِ :: kara http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3322----------.html#3322 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3322----------.html#3322 مطابق ماده ۱۶ قانون تجارت : درنقاطی که وزارت عدلیه مقتضی دانسته دفتر ثبت تجارتی تأسیس کند کلیه اشخاصی که در آن نقاط به شغل تجارت اشتغال دارند اعم از ایرانی وخارجی به استثناء کسبه جزء باید در مدت مقرراسم خود را در دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند، والاّ به جزای نقدی از دویست تا دو هزار ریال محکوم خواهند شد.

طبق مواد ۱۱ و۱۲ نظامنامه وزارت دادگستری به تاریخ فروردین ۱۳۲۵، محل نگهداری دفتر ثبت تجارتی در تهران اداره ثبت شرکت ها و در شهرستان ها ادارات ثبت می باشد. تصمیم دایر نمودن این دفتر در اختیار وزارت دادگستری است که با نشر آگهی در روزنامه رسمی به اطلاع عموم می رسد.
دفتر ثبت تجارتی توسط رئیس دادگستری محل، شماره گذاری با قید مجموع تعداد صفحات به حروف، مهر و امضاء می شود و هر صفحه به شماره ای اختصاص می یابد. تغییرات وضعیت بازرگان تحت همان شماره و ذیل همان صفحه صورت می گیرد ( تبصره های ۱ و ۲ ماده ۱ نظام نامه وزارت دادگستری).
تمامی بازرگانان خواه حقیقی یا حقوقی، ایرانی و خارجی که مرکز اصلی یا تجارتخانه آنها در ایران است ویا اینکه در خارج هستند ولی درایران دارای شعبه می باشند باید نام خود را طبق مقررات نظامنامه در دفتر مذکور به ثبت برسانند.
مطابق مواد ۴، ۵ و۶ نظامنامه، بازرگانان پس از یک ماه از تاریخ شروع به کار یا تأسیس، اظهارنامه ای در سه نسخه که نزد متصدی دفتر ثبت تجاری یافت می شود، باید تنظیم کرده و به متصدی دفتر تسلیم نمایند. وفق ماده ی ۷ نظامنامه وزارت دادگستری : متصدی دفتر ثبت تجارتی مکلف است مفاد اظهارنامه را در ظرف ده روز در دفتر خود ثبت و ذیل هرسه نسخه شماره ثبت و تاریخ و اسم دفتر ثبت تجارتی محل را قید و یک نسخه را با تصدیق به اینکه اظهارنامه مزبور ثبت شده است امضاء و مهر نموده و به اظهارکننده تسلیم نماید و نسخه دیگر را به وزارت بازرگانی ارسال دارد.
• اظهارنامه بازرگانان باید شامل چه اطلاعاتی باشد؟
وفق ماده ۶ نظامنامه، اظهارنامه باید دارای اطلاعات از جمله موارد زیر باشد :
هویت بازرگان، مدیران شرکت و نام تجارتخانه، بنگاه یا شرکت، تابعیت اصلی و ثانوی، تاریخ و شیوه بدست آوردن تابعیت دوم، تاریخ ورود به کشورو پروانه اقامت،نشانی کامل شخص و شرکت، رشته تجارتی، میزان سرمایه، شماره ثبت و پلمپ دفاتر تجارتی، شماره ثبت علایم تجارتی، صادرات، واردات یا معاملات داخلی.
چنانچه تغییراتی دریکی از موارد مذکور در ماده ۶ ایجاد شود یا فعالیت بازرگان متوقف شود یا فوت کند ظرف مدت ۶ ماه از تاریخ فوت توسط وراث یا قائم مقام بازرگان باید طی اظهارنامه به دفتر ثبت تجارتی اعلام گشته و در دفتر یاد شده ثبت شود.( مواد ۸ و 9 نظامنامه).
طبق ماده ۱۸ ق.ت، شش ماه بعد از الزامی شدن ثبت تجارتی هر تاجری که مکلف به ثبت است باید در کلیه اسناد و صورت حساب ها و نشریات خطی یا چاپی خود در ایران تصریح کند که در تحت چه نمره به ثبت رسیده والاّ علاوه بر مجازات مقرر در فوق به جزای نقدی از دویست تا ده هزار ریال محکوم می شود.
بدین ترتیب با توجه به مواد یاد شده برداشت می شود :
۱. کسبه جزء همانگونه که از تکلیف داشتن دفاتر تجاری معاف هستند از ثبت نام در دفتر ثبت تجارتی نیز معاف می باشند.
۲. ضمانت اجرای سهل انگاری در انجام تکلیف ثبت نام بازرگان در دفتر ثبت تجاری پرداخت و جریمه نقدی است که آنهم از جهت مقدار ناچیز است. بنابراین از جهت کیفری ضمانت اجرا ضعیف می باشد. بدیهی است چنانچه از جهت این سهل انگاری خسارتی به اشخاص وارد شود بازرگان از جهت حقوقی درقبال اشخاص دارای مسئولیت بوده و باید پاسخگو باشد. به علاوه سهل انگاری بازرگان در تکلیف ثبت نام دردفترثبت تجارتی به نوبه خود به موجب قوانین خاص می تواند موجب محرومیت بازرگان در برخورداری از پاره ای از امتیازات شود.
به عنوان مثال به موجب بند ۳ ماده ۲ آیین نامه اجرایی تبصره ۱ ماده واحده قانون تشکیل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به تاریخ دی ماه ۱۳۴۹، شرط عضویت در اتاق بازرگانی و صدور کارت بازرگانی برای بازرگان ثبت اسم در دفتر ثبت تجارتی است، پس این نوع سهل انگاری بازرگان موجب محرومیت او در داشتن کارت بازرگانی و عضویت دراتاق بازرگانی است.
۳. نوع بررسی توسط مسئول دفتر ثبت تجارتی شکلی است، یعنی به بررسی و احراز تکمیل نکات مذکور در اظهارنامه و مدارک ضمیمه محدود می باشد. او حق ارزیابی موارد اعلامی را از جهت درستی و نادرستی ندارد.
۴ . به نظر می رسد یکی از مهم ترین مزیت های ثبت اسم بازرگان در دفتر ثبت تجاری نوعی آگهی و اعلان و معرفی بازرگان به طور مختصر به جامعه داخلی و جهانی است. اشخاص علاقه مند به ایجاد مبادلات تجاری با بازرگانی که ناشناخته است با مراجعه به این دفتر می توانند او را مورد شناسایی قرار دهند.
۵. مزیت دیگر ثبت نام بازرگان در دفتر ثبت تجاری در زمینه اثبات بازرگان بودن است، که این نقش در نظام های موضوعی و شخصی متفاوت است. ثبت نام بازرگان دردفتر یاد شده درنظام های شخصی دلیل قطعی بر بازرگان بودن شخص است و در نظام های موضوعی مثل نظام حقوق تجارت ایران نشانه ای بر بازرگان بودن شخص است؛ به عبارت دیگر، چنانچه نام شخصی به عنوان بازرگان دردفترثبت تجارتی به ثبت رسیده باشد، او بازرگان مفروض است، مگر اینکه ثابت شود شغل معمولی او معاملات تجارتی نیست. بنابراین درحقوق ملی ثبت نام شخص دردفترثبت تجارتی و یا ثبت نکردن نام در دفتر مذکور به عنوان بازرگان، دلیل قطعی بر بازرگان بودن ویا نبودن شخص نیست، بلکه نشانه ای بربازرگان بودن است که خلاف آن قابل اثبات است.
۶. ثبت نام شرکت تجاری ( بازرگان حقوقی) دردفتر ثبت تجارتی در حقوق ملی درایجاد شخصیت حقوقی او بی تأثیر است.


ثبت اسم بازرگانان]]>
متفرقه Sun, 18 Feb 2018 08:35:22 +0000
عنوانِ بحث: مقاله: تکنولوژی های فایروال - توسطِ :: mehrdadar11 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3321----.html#3321 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3321----.html#3321 همچنین فاکتورهای مهمی که برای خرید یک فایروال باید در نظر بگیریم را معرفی کردم. اما در این مقاله قصد دارم از کلیات بیرون بیام و وارد جزئیات بشم .در واقع می خوام با یهه ذره بین به عمق فایروالها بروم .
اینکه در بطن فایروالها چه اتفاقی می افتد و این packet های بیچاره در عبور از فایروالها چه بلایی بر سرشان خدمات شبکه می آید و از چه زوایایی مورد کالبد شکافی قرار میگیرند موضوع مورد بررسی در این مقاله است.به عبارتی
در این مقاله به معرفی چهار تکنولوژی فایروال می پردازم و این چهار تکنولوژی رو از نظر پیکربندی،مزایا و عملکردشون مورد بررسی قرار میدهم.

حتما همه ی شما شنیدید که میگن خونه ای که پی اش محکم نباشه خونه نمیشه ! این در مورد فایروالها هم صدق میکنه.فایروالی که سیاست های محافظت در ریشه و عمق اون قوی باشه حتما یک فایروال خوب و محکم خواهد بود.
اصطلاح و سیاست محافظت در عمق از سیاست های نظامی گرفته شده است که در این سیاست ها برای تضعیف هر چه بیشتر دشمن ،لایه های محافظتی متعددی ساخته میشده است.براساس IA یا Information Assurance ،محافت
در عمق یعنی تولید سطوح مختلف حفاظ در شبکه برای محافظت از منابع، البته نه تنها برای یک محصول و تکنولوژی خاص ! به عنوان یک فردی که در زمینه ی IT مشغول فعالیت است،حتما هر وقت حرفی از لایه ها در شبکه باشد ذهن
شما به سمت لایه های OSI کشیده می شود.بله درست حدس زدید ! فایروالها هم برای ساختن یک ریشه ی محکم و داشتن سیاست ها و استراتژیک های صحیح و اصولی در شبکه از لایه های OSI استفاده کرده اند.

مدل OSI و لایه های آن را حتما می شناسید،می توانید برای مطالعه ی بیشتر درمورد این مدل بهمقاله ی جناب آقای نصیری نصب شبکه مراجعه کنید.چرا که برای درک تکنولوژی فایروالها حتما باید لایه های Network ,Application,Session را به خوبی درک کرده باشید.

هر بسته یا packet دارای یک آدرس مبدا و یک آدرس مقصد می باشد و لایه ی network بر اساس این IP آدرس ها بسته ها را در شبکه منتقل می کند.زمانی که packet متوجه شد که در شبکه به کجا باید برود، لایه ی session دست بکار میشود
و درواقع یک session تشکیل می شود.لایه ی session وظیفه ی شروع،مدیریت و اتمام session ها در شبکه را بر عهده دارد.درواقع شروع session ،سپس handshake یا همون دست دادن و در نهایت اتمام جلسه است.این لایه از پروتکل TCP استفاده می کند.
لایه کاربردی یا Application Layer که به طور مستقیم با کاربر در ارتباط است برای انجام فعالیتهای شبکه به کار میرود.کلیه ی نرم افزارها در این لایه اجرا می شوند.این لایه از پروتکل http و ftp استفاده میکند.در شکل زیر مدل OSI را میتوانید مشاهده کنید.



حال به سراغ انواع تکنولوژی در فایروال می رویم.این تکنولوژی ها به 4 دسته تقسیم می شوند:

• Pcket Filtering Firewall
• Circuit Level Gateways
• Aplication Level Gateway
• Stateful Multilevel Inspection


Packet Filtering Firewall
این نوع فایروالها یکی از ساده ترین و معمولی ترین انواع فایروالها است که در سال 1985 عرضه شد . درواقع عنوان packet filtering بیان کننده همه چیز در رابطه با این دسته از فایرواهاست.
داده های خام به عنوان frame یا packet وارد شبکه می شوند.در این مدل ،بسته ها براساس پروتکل،پورت یا آدرس مبدا و نصب شبکه مقصد از کارت شبکه عبور می کنند یا در آن block می شوند.به عبارتی در این
مدل،فایروال آدرس مبدا و مقصد هر بسته را چک میکند،در صورتی که آن آدرس با پروتکل،پورت و آدرس هایی که برایش غیر مجاز تعریف شده است منافاتی نداشته باشد بسته اجازه خروج یا ورود را دارد،
اما اگر منافات داشت یا آنها را بی سروصدا دور می اندازد و یا به مبدایی که از آنجا می آیند پیغام خطایی جهت عدم ارسال بسته میفرستد.همانطور که پیداست این نسل از فایروالها تنها با لایه های اول OSI ،
برای به دست آوردن IP ها سروکار دارند .به عنوان مثال اگر در شبکه ای استفاده از Remote desktop غیرمجاز محسوب شود،پورت 3389 که پورت مربوط به remote است بسته می شود از اینرو هر بسته ای که در
IP خود این پورت را داشته باشد نیز بسته ی غیرمجاز محسوب می شود و توسط فایروال به دور انداخته می شود.

Stateful Packet Inspection تکامل یافته ی packet filtering است که در سال 1993 ارائه شد.SPI عملکردی مشابه با packet filtering دارد با این تفاوت که دارای حافظه ای است که کلیه ی ارتباطات داخلی و خارجی را ذخیره و نگهداری میکند.



Circuit Level Gateway
این دسته از فایروالها از دسته ی قبلی حرفه ای تر هستند.این نسل از فایروالها در سال 1989-1990 به میان آمدند.این دسته در لایه ی session مدل OSI کار می کنند و به عنوان واسط بین لایه کاربردی و لایه ی
انتقال TCP/IP عمل می کنند و ترافیک شبکه را براساس آدرس و پورتها در لایه ی session فیلتر میکنند.زمانی که یک کامپیوتر تصمیم به برقراری ارتباط ( ایجاد session ) با کامپیوتری دیگر در خارج از شبکه میگیرد،
gateway اطلاعات مربوط به این ارتباط را بررسی و چک میکند که این ارتباط بر اساس آدرس و شماره پورتش در شبکه مجاز است خدمات شبکه یا نه،سپس آن را به کامپیوتر مقصد میفرستد.تازمانی که gateway ارتباط را مجاز نشمارد
،هیچ گونه دیتایی منتقل نمی شود.زمانی که دیتایی از gateway عبور میکند،کامپیوتر مقصد آدرس gateway را می بیند نه کامپیوتری که از آن دیتا ارسال شده است.این دسته از فایروالها از دسته ی قبلی دارای امنیت
بیشتری هستند چرا که به عنوان مثال پس از ارسال اطلاعات به خارج از شبکه ، زمانی که همچنان یک session باز داریم،اگر به داخل شبکه نیز ارتباطی داشته باشیم،باز هم تنها پورتها و اطلاعات مجاز به ورود به داخ
ل شبکه باز می شوند.همچنین از ورود ترافیک بیجا به داخل شبکه نیز جلوگیری می کنند. از معایبش این است که مادامی که circuit level gateway شبکه را در برابر ایجاد session های غیرمجاز محافظت میکند،قادر نیست
آن را در برابر برخی حملات احتمالی محافظت کند که در مورد این موضوع بعدا صحبت خواهیم کرد.NAT مثالی از circuit level gateway است.NAT هم IP آدرس شبکه داخلی را از host مقصد مخفی نگه میدارد.سپس از packet filtering برای انتقال packet ها به مقصدصحیح خودشان استفاده میکند.

برای تفهیم بهتر این روش مثالی میزنم:فرض کنید کامپیوتر A در شبکه ای که توسط circuit level gateway محافظت می شود قرار دارد، و می خواهد یک صفحه وب را که در کامپیوتر B که واقع در خارج از شبکه است
مشاهده کند.کامپیوتر A درخواست خود را برای تماشای صفحه وب به کامپیوتر B ارسال می کند که این درخواست توسط فایروال ضبط و مورد بررسی قرار میگیرد.کامپیوتر B درخواست را میگیرد و در پاسخ شروع به فرستادن صفحات میکند.زمانی که صفحات به فایروال میرسند،فایروال آنها را با درخواست کامپیوتر A مقایسه می کند تا ببیند که آدرس و پورتها یکی هستند و بسته مجاز به وارد شدن به شبکه است یا خیر ، در نهایت براساس سیاست ها packet ها یا وارد می شوند یا به دور انداخته می شوند.


Aplication Level Gateway
دودسته ی قبلی فایروالها تنها هدرهای لایه های network و session را مورد بررسی قرار می دادند.در آنها امکان دیدن payload بسته ها وجود نداشت. هیچ کدام از فایروالها آنقدر قدرتمند نبودند که بتوانند محتویات
بسته ها را مشاهده کنند.تا قبل ازاین نسل از فایروالها،ارتباطی مجاز بود که IP و پورت مجازی داشته باشد و session مجازی را نیز تشکیل دهد که این می توانست موجب بروز حملاتی به داخل شبکه شود.مثلا
اگر در شبکه ای استفاده از telnet مجاز نبوده اما استفاده از HTTP مجاز بوده باشد،از نظر این فایروال ارتباط مجاز است اگر از پورت 80 استفاده شده باشد و غیرمجاز است اگر از پورت 23 استفاده شود.خوب اگراز
telnet پورت 80 استفاده کنیم فایروال متوجه نخواهد شد چون محتویات داخل بسته ها را چک نمیکند و فقط شماره پورت ها رو خدمات شبکه بررسی می کند.application level gateway یا فایروالهای proxy ،نرم افزارهای کاربردی
هستند که دو mode یا حالت دارند:proxy server و proxy client .زمانی که یک user در یک trusted network یا شبکه مطمئن می خواهد با یک user دیگر در یک untrusted network یا شیکه غیرمطمئن مانند اینترنت متصل شود
،درخواست به صورت مستقیم به proxy server ارسال می شود.proxy server یه جورایی حکم سرور واقعی در اینترنت را دارد.او درخواست هایی که به آن می شود را بررسی می کند و براساس قوانینی که برایش تعریف شده ،
تصمیم می گیرد که درخواست ها را تائید یا رد کند.درواقع او اینکار را با یررسی محتویات بسته ها ،پورتها و IP ها انجام میدهد.اگر درخواستی تائید شد،proxy server آن را به proxy client که با سرور واقعی در اینترنت مرتبط است
،ارسال می کند. همانطور که کلیه ی درخواست هایی که از داخل شبکه می خواهند به بیرون بروند،به proxy server ارسال می شود، درخواست هایی که از بیرون می خواهند به داخل شبکه وارد شوند،به client server ارسال می شود
،که client proxy آنها را برای تحویل دادن به client ها ،به proxy server ارسال می کند.در این روش شما اطمینان دارید که کلیه ارتباطات داخلی همیشه به proxy server و کلیه ی ارتباطات خارجی توسط client server برقرار می شوند.
بنابراین هیچ ارتباط مستقیمی میان شبکه های مطمئن ( trusted ها ) با غیرمطمئن ( untrusted ها ) وجود ندارد.از مزایای این روش این است که:

میتواند قوانین را براساس پروتکل های سطح بالا وضع کند.
وضعیت اطلاعات در مورد ارتباطاتی که از سرور فایروال گذشته اند را نگه میدارد.
جزئیات را در مورد فعالیت ها ضبط میکند.

اما عیب اصلی این روش این است که فیلترینگ پیچیده و تصمیمات در کنترل دسترسی ها نیازمند منابع محاسباتی مهم است که این باعث پایین آمدن کارایی و آسیب پذیری سیستم عامل می شود.Microsoft Internet Security و Acceleration مثالی خوب از application level gateway هستند.





(Staeful Multi Level Inspection ( SMLI
فایروالهای SMLI نسل چهارم از فایروالها هستند که در سال 1994 ارائه شدند.در این فایروالها از تکنولوژی بکار برده شده در سه نسل نصب شبکه قبلی استفاده شده است.درواقع SMLI ها می توانند عمل filter packet یا فیلترکردن بسته ها را در لایه شبکه ،
session و همچنین لایه کاربردی نیز انجام دهند.درواقع این فایروال با مانیتورینگ داده هایی که در حال رد و بدل در لایه کاربردی و یا پورتها هستندسطح امنیتی بالایی را برقرار می کند. ارتباطاتی که از طریق SMLI انجام می شود برای طرفین کاملا
مشخص و شفاف بوده و compatibility به هیچ عنوان مشکل ساز نمی باشد.به جای استفاده از application level filtering یا نسل سوم تکنولوژی فایروالها، در فایروالهای دیگر،SMLI device از الگوریتم هایی استفاده میکنند که منابع کمتری را برای
بررسی بسته ها در لایه کاربردی لازم داشته باشند (استفاده از منابع زیاد در نسل سوم از فایروالها از معایب آن دسته بود ).این دسته از فایروالها سطح بالایی از امنیت را برقرار میکنند و دارایی کارایی خوبی نیز هستند اما قیمت آنها نیز بالاست .تنظیم
قوانین در این فایروالها کمی پیچیده است و اگر اینکار خوب صورت نپذیرد،فایروال قادر به برقراری امنیت نخواهد بود. یکی از مزایای آنها این است که زمانی که یک session کامل شد،هر پورتی که در آن session استفاده می شده است ،بسته می شود
.SMLI ها می توانند به صورت داینامیکی پورتها را برای هر session بسته یا باز کنند،که در نسل اول یا packet filtering بعد از هر session آن پورت درهمان وضعیت قبلی باقی می ماند . آخرین ورژن Checkpoint Firewall-1 نمونه ای ازتکنولوژی SMLI فایروالهاست.




خلاصه
چیزی که همیشه باید در مورد فایروالها به خاطر داشته باشید این است که آنها باید بتوانند محافظت را در عمق شبکه خدمات شبکه شما انجام دهند و از جزئیات نیز نگذرند.هر تکنولوژی فایروالی راهکارهایی برای کاربردهای
مختلفی دارد.packet filtering firewall از ساده ترین تکنولوژی هاست که به آسانی پیاده سازی می شود و ارزان هم هست اما ایمنی کمتری دارد.circiut level gateway هم ،ارازن است و راحت پیاده سازی می شود
اما از آنها می توان برای حفظ امنیت چندکامپیوتر استفاده کرد.از circuit level gateway میتوان در NAT که از یک شبکه خانگی محافظت می کند استفاده کرد و تک تک کامپیوتر های آن شبکه می توانند از packet filtering استفاده
کنند.aplication level firewall ها پیچیده ترند و پیاده سازی آنها گرانتر است اما میتوان برای محافظت از سرورهای زیادی از آنها استفاده کرد.و در نهایتدر شبکه های بسی یزرگتر،که نیازمند محافظت بیشتری هستند و امنیت نیز اهمیت مضاعفی دارد،می توان از SMLI ها استفاده کرد]]>
متفرقه Sun, 18 Feb 2018 06:21:01 +0000
عنوانِ بحث: Bootstrap چیست و کاربرد و مزیت های آن در طراحی سای - توسطِ :: site2017 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3320-bootstrap----------.html#3320 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3320-bootstrap----------.html#3320
نگاهی به هر نام تجاری جدید یا وب سایتی بخصوصی که خیلی خوب طراحی شده بیاندازید. می توانم با شما شرط ببندم که 90% آنها بر روی Bootstrap پیاده سازی شده اند. چرا؟ برای اینکه طراحان سایت و توسعه دهندگان از انعطاف پذیری و سهولت در استفاده و مزایای شگفت انگیز آن لذت می برند.

فریم ورک Bootstrap چارچوب جلویی قالب یا وب سایت شما را شامل می شود که ترکیبی از HTML و CSS و کدهای جاوا اسکریپت می باشد. این فریم ورک توسط تیم توییتر پیاده سازی شده است و به طور کامل از HTML5 و CSS3 پشتیبانی می کند.

امروزه HTML5 و CSS3 به استاندارد های اصلی دنیای وب تبدیل شده اند برای طراحان وب سایت، همچنین Bootstrap نیز از سال های اخیر به یکی از این مولفه های اصلی استاندارد تبدیل شده است.

Bootstrap سازگاری کامل با تمامی مرورگرها را دارا می باشد حتی اینترنتی اکسپلورر 8 ، این برای شما چه معنی دارد؟؟

این یعنی طراحی سایت شرکتی شما بر روی تمامی مرورگرها به بهترین شکل ممکن نمایش داده می شود.

وب سایت های Bootstrap کاملا ریسپانسیو هستند، استفاده ترکیبی از جاوا اسکریپت، CSS و Grid به صورت کاملا هوشمند،

در این جا توسعه دهندگان می توانند روی تمامی عناصر مانور دهند.

چرا شما باید در این مورد به کاربر نهایی سایت خودتان اهمیت بدهید؟؟

حتما تا الان متوجه شدید دنیای وب دائما در حال تغییر می باشد، دنیای موبایل ها نیز همینطور هستند. آیا برای شما مهم نیست وب سایتتان در یک آیفون و یک نمایش گر بزرگ به خوبی نشان داده شود؟

آبا برایتان مهم است که سایت شما در تمامی دستگاه ها به درستی نمایش داده شود؟؟

خب Bootstrap به شما اجازه می دهد تمامی موارد بالا را داشته باشید و احساس کاربری لذت بخشی را به بازدید کنندگان سایت شما می دهد که با هر دستگاهی که هر سایز صفحه نمایشی دارد بتوانند به راحتی از سایت شما استفاده کند.

حال ویژگی این فریم ورک را با هم بررسی می کنیم:

سرعت بالای آن
به راحتی می توان تغییرات در آن ایجاد کنید
سرعت بالای یادگیری
از شروع ریسپانسیو می باشد
سیستم Grid
لیست گسترده ای از Component ها
پلاگین برای جاوا اسکریپت
سبک های ارائه شده ی بسیار زیاد برای HTML5
مستندات خوب
تیم Bootstrap به طور مداوم در حال به روز رسانی این فریم ورک هستند و تمامی ویژگی های جدید آن را نیز در فریم ورک اعمال می کنند، همچنین قالب های رایگان و زیبای این فریم ورک در اینترنت موجود می باشند که شما برای ویرایش زیاد نیازی نیست که در کار طراحی وب سایت حرفه ای باشید. کافی یک جستجوی کوچک در گوگل انجام دهید تا این قالب ها را پیدا کنید.

شما به راحتی می توانید تمام المان های این فریم ورک را تغییر دهید و یک طرح بی عیب و نقص را ایجاد کنید.]]>
متفرقه Sun, 18 Feb 2018 00:06:36 +0000
عنوانِ بحث: بهبود طراحی سایت برای سئو 2018: - توسطِ :: start11 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3319------2018.html#3319 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3319------2018.html#3319



بهبود طراحی سایت برای سئو 2018: آماده سازی و بهبود سئو برای سال 2018 را باید از همین امروز آغاز کنیم.این مقاله را در قالب 5 نکته برای شما بیان می کنیم تا با جدیدترین نکات بهینه سازی و سئو آشنا شوید.







سال 2018 با تغییرات زیلد و چشم گیری همراه بود، اما سال 2017 سال آرام و کم اتفاقی برای سئو بود.اما حالا باید بدانیم که چه چیزهایی در سال جدید اهمیت پیدا خواهد کرد، کدام نکات مهم تر هستند و چه نکاتی اهمیت خود را از دست خواهند داد. نکته ی مهم این است که تجربه کاربر مهم ترین نکته درنظر گرفته میشود. بهینه سازی برای موبایل نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. حال به نکات مهم در این بارع میپردازیم.



طراحی سایت موبایل فرندلی مهم تر هستند!


تقریبا همه ما از اهمیت سازگاری سایت ها با موبایل آگاهی داریم. بیش از 55% از ترافیک سایت ها از طریق موبایل ها میباشدو همین موضو کافی است از اهمیت موبایل برای افزایش ترافیک سایت ها پی ببریم. همچنین در رابطه با این موضوع گوکل نیز اهمیت بالای موبایل را اعلام کرده است.یعنی شما به جای اینکه سازگاری با موبایل را به عنوان یک ویژگی برای سایت خود درنظر بگیرید، باید از همان ابتدا سایتتان را برای تلفن های همرا طراحی کنید. ممکن در سال های آتی هماهنگی با یارانه ها یک ویزی جانبی به حساب بیاید!!!



جستجوی معنایی در سئو طراحی سایت




با آپدیتی که از سال 2013 به بعد انجام شد، روز به روز جستوجوی معنایی و در واقع درک بهتر کاربران رو به پیشرفت است. جستوجوی معنایی برای درک هدف کاربر و فهم زبان و مقصود اصلی کاربران است.

بهتر است سایت و محتوای سایت خود را برای جستوجوی معنایی آماده کنید تا از این موقعیت بهترین استفاده را در جهت پیشرفت خود ببرید.







یادگیری ماشین در سئو




هوش مصنوعی که به موتورهای جستوجو کمک میکند که مفهوم عبارت و جمله ی جستوجو شده را بهتر درک کنند و نتیجه بهتری را ارائه دهند. از این مورد به عنوان مکمل و به همراه جستوجوی معنایی استفاده مشود. ما میدانیم که این سیستم ها الگوریتم های جستوجوگرها را در بر میگیرند.

با توجه به این موضوع، بهترین کار برای بهره مندی و عملکرد خوب، ادامه به بهینه سازی برای جستجوی معنایی و بهینه سازی تجربه ی کاربر است.





پاسخ ویژه در سئو طراحی سایت




پاسخ های ویژه به صورت تکه ای جدا و مشخص در بالای نتایج گوگل نمایش داده میشوند. پاسخ های ویژه پاسخ هایی کوتاه و کامل برای جستوجوها و سوالات کاربران هستند تا آنها بدون نیاز به کلیک بتوانند به اهداف خود برسند. راه مشخصی برای اینکه اطلاعات و مطالب سایت شما در این بخش ها استفاده شود وجود ندارد و تنها کاری که میتوانید انجام دهید تولید محتوای با کیفیت است و ارتباط آن به جستوجوهای کاربران با استفاده از بهینه سازی و رعایت نکات جستوجوی معناییست.]]>
متفرقه Sat, 17 Feb 2018 12:24:17 +0000
عنوانِ بحث: طپش قلب طراحی سایت با سئو: - توسطِ :: start11 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/3---/3318------.html#3318 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/3---/3318------.html#3318
در مقاله امروز می خواهیم در مورد سئو صحبت کنیم . طپش قلب طراحی سایت با سئو را برای شما توضیح دهیم. چطور می توانید طپش قلب طراحی سایت با سئو همیشه حیاتی نگه دارید.
در دنیای دیجیتال امروزه هر ساله به الگوریتم های مربوط به سئو آپدیت می شود یکی از دغدغه های همه وب سایت سئو است و ناشی بودن در امر سئو و استفاده از سئو سیاه باعث می شود وب سایت شما پنالتی و جریمه شود. وب سایت شما به جای این که رتبه های خوبی در موتور جستجوگر گوگل نداشته باشید.
سئوی On page

فاکتور های مهمی در سئو داخلی طراحی سایت وجود دارد. فاکتور های مهم آن سرعت وب سایت ، ساختار بهینه سایت و برچسب هایی که در سایت قرار داده می شود. باید گفت ساختار سایت بسیار مهم است که خدمت یا محصولات را به بهترین نحو نمایش دهد. همچنین سرعت لودینگ سایت یکی از فاکتورهای مهم در سئو داخلی است که بازدیدکنندگان در اگر بیشتر از ۵ ثانیه طول بکشد بازدیدکنندگان از سایت خارج می شوند. و تگ های برای هر متن می گذارید که مرتبط با موضوع سایت باید باشد و کلمات کلیدی در آنها گنجانده شود.
ریسپانسیو با دستگاه های مختلف

یکی از فاکتورهای مهم سئو ریسپاسیو بودن وب سایت ها است . گوگل در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفته است سایت هایی که ریسپانسیو نیستند از نتایج جستجوها حذف کند. دلایلی برای این کار وجود دارد که یکی از آنها این است که ۸۵ درصد بازدید کنندگان سایت از طریق موبایل سایت را باز می کنند. اگر وب سایت شما ریسپانسیو نباشد کاربران سایت را به صورت بهم ریخته می بینند.
گواهی SSL

بیش از ۲ سال است که گوگل برای امنیت وب سایت پروتکل HTTPS را در نظر گرفته است . این امر سبب می گردد که اطلاعات وب سایت شما ایمن شود و از آنها حفاظت شود. این پروتکل شرایط ایمن برای کاربران و طراحی سایت برقرار می کند. وب سایت هایی که دارای این گواهینامه هستند ارزش بیشتری دارد و همین طور با استفاده از این گواهینامه شما می توانید نماد اعتماد دو ستاره دریافت کنید.
جستجوی

شما می توانید برای هر کدام از محتوای خود یک Snippet داشته باشید . این قسمت کمک می کند تا متای توضیحات در جستجوها به راحتی در نتایج جستجوها باشد. استفاده از متای توضیحات در بهینه سازی و سئو وب سایت موثر است. در جستجوها گوگل یک جایگاهی برای لوکال در نظر می گیرد که برحسب لوکال می تواند نتایج را به کاربران نشان دهد. این امر در سئو وب سایت ها خیلی مهم است.
برای موفق در بیزنس و کسب و کار خود حتما یک استراتژی در نظر بگیرید با انتخاب دقیق یک استراتژی می توانید یک سئو و بهینه سازی خوب برای وب سایت داشته باشید. با این کار در نتایج جستجوی گوگل هم می توانید رتبه های خوبی کسب کنید. طپش قلب طراحی سایت با سئو می توانید به بیزنس خود رونق دهید و از بهترین های دنیای وب باشید.

طراحی وب سایت . طراحی وب سایت]]>
پیشنهاد و انتقادات Sat, 17 Feb 2018 12:23:05 +0000
عنوانِ بحث: بازاریابی و تبلیغات - توسطِ :: panel123 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3317---.html#3317 http://sport.um.ac.ir/index.php/forum/30/3317---.html#3317 تابلوسازی به شیوه های مختلف همچون بنر ، تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو برجسته ، چاپ تراکت و غیره ، برای معرفی محصول یا خدماتی که ارائه می نمایند استفاده کنند . از جهتی مشتریان در خرید محصولات و یا دریافت خدمات مورد نظر گرایشهای مختلفی دارند که در تنظیم استراتژیهای بازاریابی توسط شرکتهای مختلف باید آن گرایشها در نظر گرفته شود و اگر عناصر مختلف بازاریابی شرکت همگام با اهداف مورد نظر مشتریان پی ریزی گردد و تمام منافع مشتریان را علاوه بر منافع سازمان پوشش دهد بازاریابی به نحو احسن صورت می پذیرد و شرکت موقعیت بهتری از نظر رقابتی در قبال شرکتهای رقیب پیدا می کند که چنین شرایطی موجب افزایش سودآوری شرکت برای مدت طولانی خواهد شد .

بازاریابی چیست ؟
نقطه آغاز بازاریابی مشتری است همان کسانی که باعث رشد یک کسب و کار و در نهایت موفقیت آن می شوند . درواقع فرآیند بازاریابی از نفطه ای آغاز می گردد که مشتری وارد چرخه ی کسب و کار می شود و شما نیاز دارید تا اشخاص را قانع نمایید که محصول یا خدمات مورد ارائه توسط شرکت شما ارزش خریدن و استفاده کردن را دارد . مشتریان و دریافت کنندگان خدمات ، سرمایه گذاران ، توزیع کنندگان ، خرده فروشان و دیگر ذینفعان همه باید مطمئن شوند که سرمایه گذاری که برای خرید محصول یا دریافت خدمات شما در نظر گرفته اند ایمن است و به هدر نمی رود ، پس باید بتوانید آنها را قانع نمایید .

تعاریف متعددی توسط اشخاص و ارگانهای سرشناس از بازاریابی بیان شده است که در اینجا به بررسی هریک از تعاریف می پردازیم :

تعریف فعالان اقتصادی از بازاریابی :
فعالان اقتصادی بازاریابی را ، همگراسازی همه فعالیت های شرکت در مسیر فروش بیشتر ، می دانند .

پدر علم بازاریابی نوین فلیپ کارتر بازاریابی را چنین تعریف می نماید :
بازاریابی به عنوان فرآیندی مدیریتی – اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن ، افراد ، گروه ها و سازمان ها از طریق تولید ، عرضه و مبادله کالا و یا خدمات با یکدیگر به تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می نمایند .

انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی چنین تعریف می کند:
مجموعه ای از فعالیت ها و فرایندهای ایجاد ، انتقال ، ارسال و تبادل هر آنچه که برای مشتریان ، ارباب رجوع ، شرکای تجاری و درکل برای جامعه ارزشمند باشد تعریف می نماید .

بخش هایی که بازاریابی شامل می شود :
مشتریان بالقوه خود و محیط خارجی کسب و کار را به جزئی ترین شکل ممکن بشناسیم و مورد بررسی قرار دهیم .

فرصت ها و موقعیتهایی که موجب پیشرفت و جذب سرمایه می گردد را شناسایی کرده و استراتژی های لازم و جدید برای سرمایه گذاری بر روی آنها را توسعه و گسترش دهیم .

از ابزارهای بازاریابی برای ارائه استراتژیها بهره بگیریم .

سنجش نتایج وفرآیند بهبود مستمر

چرا بازاریابی از اهمیت زیادی برای جذب مشتری برخوردار است ؟
بازاریابی به عنوان یک واسطه منجر به انتقال ، مبادله و جابه جایی کالا بین خرده فروشان ، عمده فروشان و مشتریان می شود که این هم به نفع تولید کننده است و هم به نفع مشتری
بازاریابی از طریق در دسترس قراردادن محصولات و خدمات برای مشتریان و عرضه آنها به تمام مشتریان به قیمت مناسب با در نظر گرفتن سطح زندگی افراد جامعه که شامل سه سطح غنی ، متوسط و ضعیف هستند می باشد .
بازاریابی منجر به ایجاد شغل و فعالیت های زیادی از جمله خرید ، فروش ، امورمالی ، حمل و نقل ، انبارداری ، استانداردسازی و تقبل ریسک و غیره می شود که افراد زیادی در این پروسه درگیر می شوند و تمام کاربردهای فعالیت بازاریابی به نوبه ی خود سهمی در کسب درامد و سودآوری دارند .
بازاریابی با فروش محصولات و خدمات زمینه رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم می نماید و منجر به ایجاد ایده های نو و خلاقیت می شود .
در دنیای پراز رقابت امروز شرکتها علاوه بر اینکه می بایست دنبال جذب مشتری جدید باشند بلکه باید در حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابطی مستحکم با آنان بکوشند . علم بازاریابی در صورت تمرکز بر فرصتها و ایجاد ارزش برای مشتریان می تواند به مزیت رقابتی پایدار دست یابد و به عنوان پشتوانه ای برای آینده یک سازمان درعرصه رقابت تبدیل گردد.

بخش مهمی که در یک شرکت برای فروش یا ارئه خدمات وجود دارد تبلیغات دنباله دار و هدفمند است تا بتوان توسط آنها مشتریان جدیدی پیدا کرد و یا یک رابطه منطقی و پایدار با مشتریان قدیمی ایجاد نمود . نه تنها تبلیغ بلکه تعهدات شرکت از قبیل تحویل به موقع کالا یا خدمات مدنظر مصرف کننده ، حضور مستمر و دائم در میان مشتریان ، آرایستگی و ظاهر کارکنان و نحوه برخورد مناسب با ارباب رجوع ، خدمات پس از فروش و راهنمایی افراد ، اینها همه از مواردی هستند که باعث رونق کسب وکار ، وفاداری مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید می شوند.

اهداف تبلیغات :
اطلاع رسانی که شامل آگاه سازی مشتریان از محصولات و قیمت های جدید
اطلاع رسانی به مشتری در ارتباط با طرز کار محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شرکت
از بین بردن برداشت های نادرست
ایجاد یک تصویر مناسب از محصول یا خدمت ارائه شده در ذهن مشتری
تشویق مشتری برای خرید محصولات یا خدمات
تشویق مشتری برای اتخاذ تصمیم خرید
تبدیل مشتریان به یک مشتری ثابت و دائم
نتیجه گیری :
گرایش به بازار و نیاز مشتریان اولین ویژگی بازاریابی است بنابراین یک مدیر موفق کسی است که این ویژگی ها را بشناسد و خود و کارکنانش براساس رفتار و گرایش بازار عمل نماید .]]>
متفرقه Fri, 16 Feb 2018 22:56:54 +0000