نمایه کاربری

  شنبه 30 تیر 1397

آدرس کانال تلگرام اداره کل تربیت بدنی

جهت دریافت اخبار اداره کل تربیت بدنی در تلگرام به ما بپیوندید

@ferdowsi_sport


تنیس خاکی

آمادگی جسمانی ۲۲ بهمن

باشگاه پینت بال

انجمن ورزشی اداره کل

فرم پيشينه علايق ورزشي

روزنامه های ورزشی

آیین نامه ها و مقررات

جشنواره درون دانشگاهی

کارکنان و اعضاء هیات علمی

ورزش خوابگاه ها

ستاد اردوها

کلاسهای آموزشی

ورزش دانشکده ها

ورزش قهرمانی

نهضت داوطلبی

سوالات متداول

اماکن و تاسیسات ورزشی

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه
میهمانِ, گرامی، خوش آمدید!
نامِ کاربری گذرواژه: به‌خاطر داشته باش

.طراحی سایت فروشگاهی
(1 ، بازدید کننده) (1) میهمان
  • صفحه:
  • 1

نامِ بحث: .طراحی سایت فروشگاهی

.طراحی سایت فروشگاهی 6 ماه, 2 هفته قبل، #3083

  • sitecup1
  • ( کاربر )
  • غایب
  • کارشناسِ ارشد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 151
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
اینترنت و طراحی سایت

فروشگاه های اینترنتی مشخصه های خاص خود را دارند بطوریکه بگونه ای طراحی شده اند تا کاربران تنها یک را انجام دهند – خرید آنلاین یا اینترنتی. طراحی سایت که میخواهد چنین وب سایت هایی را طراحی سایت کند می بایست معیارهای فروش اینترنتی گوناگونی را مد نظر داشته باشد. در این مقاله تلاش ما بر آن است تا نگاهی اجمالی به برخی از جنبه های مهمی که در طراحی یک فروشگاه اینترنتی مد نظر گرفته می شوند بیاندازیم.

بسیاری از شماها احتمالا قبلا این سوال در ذهنتان بوجود آمده است که چرا طراحی وب سایتی که یک فروشگاه اینترنتی می باشد با طراحی سایت های دیگر متفاوت می باشد. چنین وب سایت هایی می بایست جذاب، سازمان یافته و منسجم باشند و از رنگ های درستی که مناسب روحیه وب سایت هستند استفاده شود. نگاهی دقیقتر به فروشگاه های اینترنتی موفق، مفهوم تفاوت های میان فروشگاه های اینترنتی موفق را نشان می کند.

یک فروشگاه اینترنتی می بایست از مبانی فروش خاصی پیروی کند:
• 1. دادن روحیه نشاط به کاربران حین خرید اینترنتی
• 2. اطمینان حاصل کنید که وب سایت تان اطلاعات کافی در خصوص اینکه صاحبان این سایت چه کسانی می باشند و چرا این وب سایت و صاحبان آن افراد امینی هستند ارائه می دهد.
• 3. استفاده از سایت باید برای همگان راحت باشد. اگر نیست، خریداران به سمت رقبایتان خواهند رفت.

این اصول، اصول جدیدی نمی باشند. همه ما با این اصول از طریق تجربیات روزمره خود در فروشگاه ها، مغازه ها و مراکز خریدی که منتظر باز شدن درب توسط مشتریان هستند، آشنایی داریم. معضل اساسی برای طراحی سایت آنست که چطور این روشهای فروش مرسوم را در یک طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، و یک دنیای مجازی به نام اینترنت پیاده سازی کند.

من مطمئنم که همه شما متوجه شده اید که قسمت پخت اکثر شیرینی فروشها، در دورترین بخش شیرنی فروشیها قرار دارند ولی همچنان بوی شیرینی تازه، از درب ورود به مشام میرسد (حتی برخی اوقات، آنها از هواکشهایی برای پخش کردن بوی شیرینی به بیرون استفاده می کنند). آنها اینکار را به عمد انجام می دهند. فروشنده ها از حس بویایی برای جذب مردم و کشاندن آنها به فروشگاه هایشان استفاده می کنند جاییکه انواع و اقسام کالاها و اجناس اغوا کننده وجود دارد - همانند همان مثال شیرینی فروشی.
  • صفحه:
  • 1

قدرت گرفته از کیوننا فارسی / محصول گروه سی‌ام‌اس فارسی

این صفحه در: 0.21 ثانیه ایجاد شده است