نمایه کاربری

  شنبه 1 ارديبهشت 1397

آدرس کانال تلگرام اداره کل تربیت بدنی

جهت دریافت اخبار اداره کل تربیت بدنی در تلگرام به ما بپیوندید

@ferdowsi_sport


تنیس خاکی

آمادگی جسمانی ۲۲ بهمن

باشگاه پینت بال

انجمن ورزشی اداره کل

فرم پيشينه علايق ورزشي

روزنامه های ورزشی

آیین نامه ها و مقررات

جشنواره درون دانشگاهی

کارکنان و اعضاء هیات علمی

ورزش خوابگاه ها

ستاد اردوها

کلاسهای آموزشی

ورزش دانشکده ها

ورزش قهرمانی

نهضت داوطلبی

سوالات متداول

اماکن و تاسیسات ورزشی

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه
میهمانِ, گرامی، خوش آمدید!
نامِ کاربری گذرواژه: به‌خاطر داشته باش

تبلیغات اینترنتی در طراحی سایت
(1 ، بازدید کننده) (1) میهمان
  • صفحه:
  • 1

نامِ بحث: تبلیغات اینترنتی در طراحی سایت

تبلیغات اینترنتی در طراحی سایت 3 ماه, 3 هفته قبل، #3062

  • espinasweb@gmail.com
  • ( کاربر )
  • غایب
  • کارشناسِ ارشد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 124
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
در سال های اخیر، تبلیغات به عنوان یک منبع درآمد عمده برای بسیاری از وب سایت ها در طراحی سایت تبدیل شده است تبلیغات آنلاین اغلب با عدم تایید بازدیدکنندگان مواجه شد و تبلیغ کنندگان در مورد ارزش یا اثربخشی خود مطمئن نبودند. امروزه اکثر بازدیدکنندگان انتظار دارند تبلیغات در وب سایت های تجاری و تبلیغ کنندگان، توانایی های مختلف فرصت های تبلیغاتی آنلاین را شناسایی کرده باشند. آگهی ها مدت هاست بخشی از نشریات چاپی مانند مجلات و روزنامه ها هستند و در حال حاضر در مجلات و نشریات آنلاین نقش اساسی دارند.

اگرچه تبلیغات مربوط به صاحبان
طراحی سایت وبسایت ها و کسانی است که محصولات یا خدمات را تحت فشار قرار می دهند، اما تاثیر آن بر طراحان وب نیزوجود دارد، زیرا آنها باید بتوانند وب سایت هایی را ایجاد کنند که بتوانند درآمد تبلیغاتی را تولید کنند و همچنان نیازهای بازدیدکنندگان را تامین کنند.

در حالی که تبلیغات به ندرت نگرانی اصلی طراحان وب به طور کلی است، اما حسابداری آنها به طرح بسیار بی دست و پا منجر می شود که می تواند از جریان وب سایت منحرف شود یا تبلیغات را در یک نقطه ای قرار دهد که از نظر بازدیدکنندگان به اندازه کافی جلب توجه نکند . برای به حداکثر رساندن درآمد آگهی برای مشتری، با حداقل دخالت در ظاهر و قابلیت استفاده وب سایت، طراح باید در طول فرآیند طراحی، نیازهای تبلیغاتی را در نظر بگیرد.

البته، همه وب سایت ها فضای تبلیغاتی را به فروش نمی رسانند، اما تعداد بیشتری از آنها به فروش می رسند. همانطور که محبوبیت وبلاگ ها همچنان افزایش می یابد و طراحان درخواست های بیشتری را برای تم های سفارشی وبلاگ دریافت می کنند، این موضوع رایج تر می شود.



چرا تبلیغ کنندگان برای تبلیغ هزینه پرداخت می کنند؟
بدیهی است، تبلیغ کنندگان تبلیغات را جذب می کنند و خط پایین خود را بهبود می بخشند. طراحی سایت اهداف از یک کمپین به بعد متفاوت هستند. بعضی از آنها ممکن است عمدتا در مورد تشخیص نام تجاری و قرار گرفتن در معرض عمومی باشد، در حالی که دیگران تنها با فروش محصولات مواجه هستند. آگهی های آنلاین ممکن است به دنبال بازدیدکنندگان کلیک از طریق تبلیغات خود باشند، اما در نهایت همه تبلیغ کنندگان به دنبال یک فعالیت تقویت شده در نتیجه تبلیغات خود هستند.

طراحان وب می توانند با قرار دادن تبلیغات در این مسئله تاثیرگذار باشند. البته، طراحان نمی توانند به طور کامل برای محصولات تبلیغ کننده تبلیغاتی را به فروش برسانند، اما قرار دادن آگهی برای کلید های تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار است و تأثیر قابل توجهی بر موفقیت یک کمپین تبلیغاتی دارد.

تبلیغات برای وب سایت هایی با حجم زیادی از ترافیک بسیار سودآور است. اگرچه راه های دیگری برای کسب درآمد از یک وب سایت وجود دارد، تبلیغات یکی از روش های چندانی هستند که مالک وب سایت می تواند به سرعت بدون استفاده از کار اضافی، مانند توسعه محصولات و یا ارائه خدمات، بدون استفاده از کار اضافی سرمایه گذاری کند.



در بیشتر موارد، درآمد آگهی برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است. به همین دلیل، باید در طول فرآیند طراحی یک اولویت باشد. برای یک کسب و کار مبتنی بر سرویس که از یک وب سایت برای فروش خدمات خود به بازدیدکنندگان استفاده می کند، کار طراح شامل ایجاد یک وب سایت است که به طور موثر این خدمات را برای بازدیدکنندگان ترویج می کند.
  • صفحه:
  • 1

قدرت گرفته از کیوننا فارسی / محصول گروه سی‌ام‌اس فارسی

این صفحه در: 0.21 ثانیه ایجاد شده است