نمایه کاربری

  يكشنبه 29 مهر 1397

آدرس کانال تلگرام اداره کل تربیت بدنی

جهت دریافت اخبار اداره کل تربیت بدنی در تلگرام به ما بپیوندید

@ferdowsi_sport


تنیس خاکی

آمادگی جسمانی ۲۲ بهمن

باشگاه پینت بال

انجمن ورزشی اداره کل

فرم پيشينه علايق ورزشي

روزنامه های ورزشی

آیین نامه ها و مقررات

جشنواره درون دانشگاهی

کارکنان و اعضاء هیات علمی

ورزش خوابگاه ها

ستاد اردوها

کلاسهای آموزشی

ورزش دانشکده ها

ورزش قهرمانی

نهضت داوطلبی

سوالات متداول

اماکن و تاسیسات ورزشی

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه
میهمانِ, گرامی، خوش آمدید!
نامِ کاربری گذرواژه: به‌خاطر داشته باش

بازاریابی اینترنتی چیست؟
(1 ، بازدید کننده) (1) میهمان
  • صفحه:
  • 1
  • 2

نامِ بحث: بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی چیست؟ 1 سال, 10 ماه قبل، #2096

  • sinasina
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 1
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
بازاریابی اینترنتی اصطلاحی برای فروش محصولات با استفاده از تکنولوژی های دیجیتال توسط رسانه هایی من جمله وب سایت، موبایل، تبلیغات بنری و هر رسانه دیجیتال دیگر است.

بازاریابی اینترنتی از سال 1990 تا سال 2000 با استفاده از تکنولوژی روش بازاریابی سنتی را دگرگون ساخت. جهت بازاریابی اینترنتی می بایست زیر ساخت مناسب وجود داشته باشد. در این روش بازاریایی دیگر مشتریان به مغازه های فیزیکی مراجعه ندارند از این رو تمرکز اصلی استفاده از دستگاه های دیجیتال است.

فعالیت های بازاریابی اینترنتی
بهینه سازی موتور جستجو ( سئو) Search Engine Optimization
بازاریابی موتور جستجو Search Engine Marketing
بازاریابی محتوا Content Marketing
اتوماسیون محتوا Content Automation
بازاریابی کمپینی Campaign Marketing
بازاریابی تجارت الکترونیک E-commerce Marketing
بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Network Marketing
بازاریابی ایمیلی Email Marketing
تبلیغات نمایشی Display Advertising
کتابهای الکترونیکی E-books
دیسک های نوری Optical Disks
فعالیت های بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی امروزه به کانال های غیر اینترنتی که از طریق رسانه های دیجیتالی امکان پذیر است، مثل SMS و MMS نیز توسعه یافته است.

فواید بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی قادر است بالقوه تعداد زیادی مصرف کننده را همزمان در بر داشته باشد.
از مزایای بازاریابی اینترنتی آن است که مصرف کننده بطور مستقیم با محصول و برند تجاری در ارتباط است. این مدان معناست مه شما هر کجا و هر زمان می توانید به آسانی دسترسی داشته باشید.
بازاریابی اینترنتی محدودیت جغرافیایی ندارد و شما تا جایی می توانید پیش بروید که محصولات خود را بصورت بین المللی د کشورهای مختلف بفروش برسانید.
در این روش بازاریابی هیچ گونه محدودیت زمانی وجود ندارد و شما می توانید 24 ساعته در 7 روز هفته محصولات و خدمات خود را در اختیار مصرف کنندگان بصورت آنلاین قرار دهید.
بازاریابی اینترنتی امروزه به یکی از مشاغل مهم در سراسر دنیا تبدیل شده است بصورتی که دوره های حرفه ای بازاریابی در بسیاری موسسات برگزار می شود.
استانداردهای بازاریابی اینترنتی

محدودیت های بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی به شدت به اینترنت وابسته است و این یک شکست بزرگ برای بازاریابی اینترنتی است. زیرا ممکن است در برخی مناطق مصرف کنندگان دسترسی به اینترنت نداشته باشند.
در بازاریابی اینترنتی ممکن است همه افراد دسترسی به اینترنت نداشته باشند.
چگونه برنامه بازاریابی اینترنتی خود را به زبان مدیران و سرمایه گذاران وب سایت تبدیل کنیم؟
زبان متخصصان سئو و مدیران اجرایی با هم متفاوت می باشد. این مساله یک حقیقت محض است که این تفاوت همیشه باعث ایجاد اختلافات و مانع پیشرفت کار می گردد. یک تغییر کوچک در برنامه باید براساس توافقات بین متخصصان سئو و مدیران اجرایی باشد که بتواند آنها را به موفقیت نزدیک تر کند.

بازاریابان اینترنتی و متخصصان سئو برنامه خود را برروی یک تخته یا کاغذی می نویسند تا آنها را به مدیران مجموعه و سرمایه گذاران ارائه و توضیح دهند .مشکل از اینجا شروع می شود زمانی که برنامه خود را ارائه می دهند، به دلیل اینکه مدیران و سرمایه گذاران دانش کافی از بازاریابی اینترنتی را ندارند و زبان صحبت آنها یکی نمی باشد، قادر نیستند که بتوانند بتوانند باهم یک جلسه و مذاکره مفید در خصوص سرمایه گذاری و ادامه فعالیت خود داشته باشند و به همین خاطرداده های ورودی خود را نمی توانند به درستی استفاده کرده تا نتیجه مطلوب را بدست بیاورند.

حال اگر یک بازاریاب اینترنتی باشید باید چه کار کنید؟ شما کار خود را به بهترین حالت ممکن می بایست انجام دهید و در برنامه خود پیشرفت ها و چشم اندازهای وب سایت را بیان نمایید. اما یک مشکلی در ارائه برنامه توسط بازاریابان وجود دارند این است که آنها توجه زیادی به سلیقه و زبان مشتری ندارند و از این رو همیشه با مدیران و سرمایه گذاران اختلاف نظر دارند .در واقع بازاریابان اینترنتی، نکات موفقیت وب سایت را می دانند اما دید آنها دید از نظر گوگل است نه مشتری .

مهمترین نکته ای که بازاریابان اینترنتی قبل از ارائه برنامه خود دقت کنند، این است که آنها یک بار می بایست خود را جای مشتری و مخاطب قرار دهند و از نظر آنها استراتژی و پیام های بازرگانی خود را بررسی کنند. آیا پیامی که آنها می خواهند به مخاطب به درستی القا می شود یا خیر؟ در واقع شما باید معیارهای خود را به درستی بیان کنید.

معیارهای بازاریابی خود را به مالی که سرمایه گذاران دنبال آنها هستند تغییر دهید
مدیران اجرایی و سرمایه گذاران اصلی بیشتر روی اندازه بازار تمرکز می کنند یعنی اینکه چقدر از بازار برای آنها قابل دسترس است؟ وهمچنین اینکه چگونه بتوانند به این بازار دسترسی داشته باشند و بیشترین سود ممکن را بکنند.

یکی از مسائلی که آنها خیلی نگران می باشند، هزینه جذب مشتری جدید است. آنها همیشه نگران این هستند که در طول سال می توانند مشتری جدید بدست بیاورند یا خیر. آنها نیز نگران ارزش طول عمر مشتری هستند. این ارزش باید در هر معیاری که بازاریابان ایجاد می کنند بیان شود. مخصوصا زمانی که یک مشتری جدید وارد وب سایت شده و از محصولات جدید خریداری می کنند، چقدر توانسته ایم طول عمر مناسب برای این مشتری تعیین کنیم؟ یعنی اینکه آیا در وب سایت خود برنامه و استراتژی تعیین کرده ایم که او باز برگردد و از وب سایت شما خرید کند یا خیر. درواقع مساله ای که سرمایه گذاران و مدیران دنبال آن هستند این می باشد که آیا بازاریابان اینترنتی استراتژی تعیین کرده اند که مشتری مجدد به وب سایت برگشته واز آنها خریداری نماید که باعث افزایش گردش مالی وب سایت و کسب وکار آنها گردد یا خیر.

اما مساله ای دیگری که در بازاریابی اینترنتی باید به آن دقت کنید، تفاوت های بین مشتریان می باشد. افرادی که اقدام به خرید از فروشگاه اینترنتی شما می کنند در واقع از نظر مالی مشکلی ندارند و خریدهای بهتری می توانند انجام دهند پس شما به عنوان یک متخصص سئو یا بازاریاب اینترنتی باید به این مساله دقت ویژه ای داشته باشید که هدف شما چه دسته افرادی می باشند. البته شما می بایست یک مقایسه ای انجام دهید و آن مقایسه مشتریان وب سایت خود با رقیبها می باشد. شما باید بدانید که نوع افرادی که از وب سایت شما خرید می کنند چه کسانی هستند و نوع مشتریان سایت رقیب خود را به خوبی بشناسید، در حقیقت میزان درآمدی بدست آمده از مشتریان را بشناسید.

دیگر تفاوتی که شما باید با سایت رقیب ها در نظر بگیرید میزان رشد وب سایت خود در مقابل آنها می باشند. شما باید بررسی کنید که آیا استراتژی شما باعث رشد شرکت و گردش مالی زیاد می گردد یا خیر. مساله ای که مدیران و سرمایه گذاران نسبت به سایت رقبا زیاد دارند، سرمایه گذاران میزان فروش و سود را میبینند نه برنامه تبلیغاتی شما

چگونه برنامه بازاریابی اینترنتی خود را ارائه دهیم؟
سرمایه گذاران و مدیران به دنبال راهی هستند که بتوانند از آن سود بیشتری کنند، برای همین آنها بیشتر دنبال رفع نیازهای مهندسی و خلاقیت هستند اما متوجه این مساله نیستند که تمامی اینها نیازمند یک برنامه بازاریابی اینترنتی می باشند چون اگر آنها نتوانند وب سایت خود را به درستی تبلیغ کنند هیچگاه نمی توانند محصولات خود را به مشتریان بفروشند. اما شما به عنوان یک متخصص بازاریابی اینترنتی و سئو به جای اینکه نمودارها و نتیجه های کار به صورت کلی ارائه دهید، بهتر است آنها را تک تک و در قالب یک برنامه جداگانه ارائه دهید یعنی سئو، شبکه های اجتماعی و غیره. در نمودار شما باید میزان ورودی مشتریان جدید و ورود مجدد آنها کاملا بیان شود که شما چقدر در این زمینه توانسته اید پیشرفت داشته باشید.

دقت داشته باشید که این ها، راه های ورودی و ارگانیک از سایت می باشند، البته راه اصلی ورودی ارگانیک وب سایت همان جستجوی کلمه کلیدی است که تلاش شما بیشتر در این زمینه باشد.شما باید با چگالی کلمات کلیدی و سئو درون صفحه نیز آشنا باشید. اگر مدیر مجموعه میزان ورودی ارگانیک وب سایت را مشاهده نمایند که دارای پیشرفت می باشد، سرمایه خود را بیشتر در این سمت قرار می دهند چونکه با کمترین هزینه میتوان مشتریان جدیدی بدست آورد. می توان الان گفت که شما به عنوان بازاریاب اینترنتی توانسته اید با زبان مدیر خود که همان مالی است، صحبت کنید.

مرحله بعدی قانع کردن سرمایه گذار و مدیران، تبدیل تمامی این برنامه ها به گونه ای است که در مشتری و بازدید کننده یک حس ایجاد کند. شما حس خریدی را در مشتری ایجاد کرده اید را به سرمایه گذار نشان داده اید و توانسته اید او را قانع کنید اما این نکته را می دانید که اگر فقط حس خرید ایجاد کنید، بازدید کننده بعد از یک مدتی وب سایت شما را ترک خواهد کرد. آنها می خواهند که فروشگاه شما برایشان مفید باشد و غیر از محصول برای فروش، خدمات دیگری نیز ارائه دهد. پس باید با زبان مشتری هم همگام باشید.

یکی از روش هایی که شما به عنوان بازاریاب اینترنتی می توانید مدیر مجموعه را قانع کنید که تشویق به جستجوی ارگانیک و براساس کلمات کلیدی شود، این است که تمامی هزینه های مربوط به تبلیغات را به مدیرمجموعه خود ارائه دهید برای مثال اگروب سایت شما در خصوص خدمات سئو می باشد بجای اینکه هزینه گزافی برای تبلیغ بدهید، میتوانید این هزینه را برروی کلمه کلیدی و تولید محتوا سرمایه گذاری کنید چونکه کم هزینه می باشد و همچنین می توانید با یک برنامه ریزی زمانی مناسب به نتیجه دلخواه خود برسید. وقتی مدیر متوجه شود که طبق برنامه پیشنهادی توانسته اید میزان بازخورد و گردش مالی وب سایت را بالا ببرید، او نه تنها از این مساله خشنود می شود بلکه سرمایه و نیروی انسانی بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

ورودی ارگانیک یکی از چند کانال اصلی تبلیغات اینترنتی است، شما باید تک تک مدیران خود را قانع کنید که هر کانال یک گردش مالی مناسب برای شما دارد حالا بعد ازاینکه ورودی ارگانیک یا همان <a href='seokar.com'>سئو</a>را توانسته اید به خوبی انجام دهید سراغ کانال بعدی که شبکه های اجتماعی است بروید که برای اینکار ابزارهای رایگان شبکه های اجتماعی وجود دارد. شما به این روش توانسته اید با مدیرمجموعه خود صحبت کنید و نیازی به مترجم بین خودتان نیست. زبان مشترک بین شما همان زبان مالی است.
آخرین ویرایش: 1 سال, 10 ماه قبل، نویسنده : sinasina.
تشکرکنندگان : abootalebtt

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست؟ 1 سال, 8 ماه قبل، #2149

  • avinaweb
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 1
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
خیلی عالیه من تونستم با مقاله شما طراحی سایت در کرج و سئو در کرج رو بیارم بالا ممنون

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست؟ 1 سال قبل، #2595

  • snaser
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 1
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
سلام
از مقاله و اطلاعات شما متشکریم

من می خواهم شما را به وب سایت خودم در این زمینه معرفی کنم
xn--pgboj2f0xyg.sareeseir.com/

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست؟ 1 سال قبل، #2674

  • p47ri0t
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 1
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
با آموزش شما تونستیم مدل لباس مجلسی جدید 2018 رو تو نتایج مربوط به مد و لباس زنانه ارتقا ببخشیم


با سپاس

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست؟ 11 ماه, 1 هفته قبل، #2839

  • seomir
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 3
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
میتونید اگه آموزش های کاملی در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میخواهین به آدرس زیر برین مطالب خوبی داره
سئو سایت

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست؟ 9 ماه, 3 هفته قبل، #3068

  • tablighchannel
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 1
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
سلام خوبین دوستان بهترین سئو و بهینه ساز ایران کی هست
من این کانال تلگرام و می خواهم برام سئو کنه چقدر هزینه اش میشه

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست؟ 9 ماه, 3 هفته قبل، #3073

  • mostafadam
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 11
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
به نظر من بهترین فروشگاه ساز ایرانبهترین فروشگاه ساز ایران و همچنین بهترین فروشگاه ساز که میشه توی ایران نام برد شاپفاس

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست؟ 9 ماه, 2 هفته قبل، #3113

  • yasamin5821
  • ( کاربر )
  • غایب
  • کارشناس
  • تعدادِ ارسال‌ها: 48
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
بی خود نیست که همه کسب و کارها دارن میرن به سمت استفاده از خدمات سئو

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست؟ 8 ماه قبل، #3338

  • ramadan
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 1
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
بسیار مقاله مفید و خوبی بود در اخبار افغانستان استفاده شد.
موفق باشید.
آخرین ویرایش: 8 ماه قبل، نویسنده : ramadan.

باسخ‌به: بازاریابی اینترنتی چیست؟ 7 ماه, 2 هفته قبل، #3423

  • abootalebtt
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 3
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
تشکر از مقاله کامل و مفیدتون
در سایت همدوره اجرا کردیم و نتیجه بسیار مطلوبی گرفتیم.
  • صفحه:
  • 1
  • 2

قدرت گرفته از کیوننا فارسی / محصول گروه سی‌ام‌اس فارسی

این صفحه در: 0.38 ثانیه ایجاد شده است