نمایه کاربری

  پنجشنبه 29 شهریور 1397

آدرس کانال تلگرام اداره کل تربیت بدنی

جهت دریافت اخبار اداره کل تربیت بدنی در تلگرام به ما بپیوندید

@ferdowsi_sport


تنیس خاکی

آمادگی جسمانی ۲۲ بهمن

باشگاه پینت بال

انجمن ورزشی اداره کل

فرم پيشينه علايق ورزشي

روزنامه های ورزشی

آیین نامه ها و مقررات

جشنواره درون دانشگاهی

کارکنان و اعضاء هیات علمی

ورزش خوابگاه ها

ستاد اردوها

کلاسهای آموزشی

ورزش دانشکده ها

ورزش قهرمانی

نهضت داوطلبی

سوالات متداول

اماکن و تاسیسات ورزشی

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه
میهمانِ, گرامی، خوش آمدید!
نامِ کاربری گذرواژه: به‌خاطر داشته باش

تمرینات کششی بدن بعد از کار با کامپیوتر
(1 ، بازدید کننده) (1) میهمان
  • صفحه:
  • 1

نامِ بحث: تمرینات کششی بدن بعد از کار با کامپیوتر

تمرینات کششی بدن بعد از کار با کامپیوتر 6 ماه قبل، #3480

  • majids5
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 6
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
در این مقاله کوتاه به شرح جزئیاتی درباره کار با کامپیوتر برای افراد مختلف خواهیم پرداخت.
ممکن شما هم جزو افرادی باشید که ساعت ها در نت و پشت کامپیوتر مشغول گردشگری در وب و پیج های مختلفی چون سایت های تخفیف گروهی مثل تهران تخفیف و یا شبکه های اجتماعی باشید. جدا از ماهیت این پیج ها که چه نوع خدماتی ارائه میدهند چنانچه مدت کار شما با کامپیوتر طولانی شود نیاز است که برخی حرکات ورزشی را انجام دهید و صندلی کامپیوتر خود را در حالت های مختلف تنظیم کنید،
برخی از حرکات کششی مواردی از قبیل خم شدن و گرفتن نوک انگشت پا می باشد این حرکات را میتوان چند بار انجام داد.
و همچنین مقداری به کمر خود به سمت عقب قوس داده و کمی دست ها را به سمت راست و سپس به سمت چپ بچرخانید.
گردن را میتوان به روش های ساده و ورزش های نرم یا ماساژ ورزش داد.
برای گردن میتوان از حرکت چرخشی گردن به سمت چپ و راست، و همچنین به سمت راست و چپ استفاده کرد.
نوع دیگر برای حرکت کششی گردن چرخش به صورت نیم دایره بالا و پایین می باشد.
پیشنهاد میشود در زمان کار با کامپیوتر از میز مناسب و موس پد ممخصوص که مچ دست بر روی آن قرار میگیرد استفاده کنید.

همچنین زمانیکه پشت میز کامپیوتر نشسته اید کمر باید صاف باشد و سعی کنید گردن را نیز صاف نگه دارید.
آخرین ویرایش: 6 ماه قبل، نویسنده : majids5.

باسخ‌به: تمرینات کششی بدن بعد از کار با کامپیوتر 2 ماه, 4 هفته قبل، #3902

  • noth50
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 2
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
majids5 نوشته است:
در این مقاله کوتاه به شرح جزئیاتی درباره کار با کامپیوتر برای افراد مختلف خواهیم پرداخت.
ممکن شما هم جزو افرادی باشید که ساعت ها در نت و پشت کامپیوتر مشغول گردشگری در وب و پیج های مختلفی چون سایت های تخفیف گروهی مثل تهران تخفیف و یا شبکه های اجتماعی باشید. جدا از ماهیت این پیج ها که چه نوع خدماتی ارائه میدهند چنانچه مدت کار شما با کامپیوتر طولانی شود نیاز است که برخی حرکات ورزشی را انجام دهید و صندلی کامپیوتر خود را در حالت های مختلف تنظیم کنید،
برخی از حرکات کششی مواردی از قبیل خم شدن و گرفتن نوک انگشت پا می باشد این حرکات را میتوان چند بار انجام داد.
و همچنین مقداری به کمر خود به سمت عقب قوس داده و کمی دست ها را به سمت راست و سپس به سمت چپ بچرخانید.
گردن را میتوان به روش های ساده و ورزش های نرم یا ماساژ ورزش داد.
برای گردن میتوان از حرکت چرخشی گردن به سمت چپ و راست، و همچنین به سمت راست و چپ استفاده کرد.
نوع دیگر برای حرکت کششی گردن چرخش به صورت نیم دایره بالا و پایین می باشد.
پیشنهاد میشود در زمان کار با کامپیوتر از میز مناسب و موس پد ممخصوص که مچ دست بر روی آن قرار میگیرد استفاده کنید.

همچنین زمانیکه پشت میز کامپیوتر نشسته اید کمر باید صاف باشد و سعی کنید گردن را نیز صاف نگه دارید.

باسخ‌به: تمرینات کششی بدن بعد از کار با کامپیوتر 1 ماه, 3 هفته قبل، #4083

  • dhemo
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 6
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
مقاله مفیدی بود ممنون از اشتراک گذاریتون
درمان بواسیر خارجی
  • صفحه:
  • 1
مدیران: z-behboodi

قدرت گرفته از کیوننا فارسی / محصول گروه سی‌ام‌اس فارسی

این صفحه در: 0.22 ثانیه ایجاد شده است