آیین نامه و مقررات مسابقات
تمرینات قهرمانی
سوال های متداول
تمرینات همگانی
  1. اطلاعیه ها
  2. اخبــــــــــار
  3. دبیرخانه منطقه 9 کشور
  4. پنجره ای رو به ورزش
  دانشگاه های تحت پوشش دبیرخانه منطقه 9 ورزش دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

بازدید و ارزیابی مرکز آموزش عالی کاشمر اولین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور

بازدید و ارزیابی مجتمع آموزش عالی گناباد دومین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور
جدول کارنمای مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آمورش عالی منطقه 9 ورزش کشور - 1398

مسابقات واليبال  از سري مسابقات دهمين جشنواره كاركنان و اعضاء هيأت علمي دانشگاه فردوسي مشهد ​(گراميداشت دهه مبارك فجر و چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران) با قهرماني تيم مديريت تربيت بدني دانشگاه به پايان رسيد.

در اين دوره از مسابقات 8 تيم از دانشكده ها و واحدهاي: كشاورزي- علوم- منابع طبيعي- مهندسي- پيشكسوتان- مديريت تربيت بدني- موسسه چاپ و انتشارات و اداره حفاظت فيزيكي و ناتظامات دانشگاه شركت داشتند. پس از پايان دور مقدماتي مسابقات 4 تيم موسسه چاپ و انتشارات= حفاظت فيزيكي و انتظامات- دانشكده كشاورزي و مديريت تربيت بدني به مرحله نيمه نهايي راه يافتند

در مرحله نيمه نهايي تيم هاي مديريت تربيت بدني و دانشكده كشاورزي با غلبه بر حريفان خود راهي فينال شدند. در ديدار پاياني تيم مديريت تربيت بدني با نتيجه 2 بر صفر دانشكده كشاورزي را شكست داد و به مقام قهرماني رسيد تيم دانشكده كشاورزي به عنوان نايب قهرماني دست يافت. در ديدار رده بندي تيم موسسه چاپ و انتشارات از سد تيم حفاظت فيزيكي و انتظامات گذشت و عنوان سوم را بدست آورد. لوح قهرماني واحكام ورزشكاران توسط رياست محترم دانشكده كشاورزي، رياست محترم دانشكده علوم ورزشي و مديريت تربيت بدني به قهرمانان اهداء شد.

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق