آیین نامه و مقررات مسابقات
تمرینات قهرمانی
سوال های متداول
تمرینات همگانی
  1. اطلاعیه ها
  2. اخبــــــــــار
  3. دبیرخانه منطقه 9 کشور
  4. پنجره ای رو به ورزش
  دانشگاه های تحت پوشش دبیرخانه منطقه 9 ورزش دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

بازدید و ارزیابی مرکز آموزش عالی کاشمر اولین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور

بازدید و ارزیابی مجتمع آموزش عالی گناباد دومین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور
جدول کارنمای مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آمورش عالی منطقه 9 ورزش کشور - 1398

به گزارش روابط عمومی مدیریت تربیت بدنی، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات از ساعت ۱۸ عصر با انجام چهار دیدار نزدیک و تماشایی برگزار شد که در پایان چهار تیم نهایی مشخص شدند.

در نخستین بازی تیم علوم ورزشی الف موفق شد در دیداری حساس با نتیجه ۲ بر صفر علوم ریاضی را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.
در دیدار دوم تیم علوم ورزشی (ب) در حالی که با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود کشاورزی (ب) عقب بود توانست به بازی برگردد و با ثبت دوگل بازی را به ضربات پنالتی بکشاند. در ضیافت پنالتی ها هم این تیم علوم ورزشی بود که موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ حریف را مغلوب و دومین نماینده کشاورزی را هم از گردونه رقابت ها حذف کند.
مهندسی (الف) یکی از مدعیان قهرمانی در دیداری نسبتا آسان با نتیجه ۴ بر صفر علوم پایه (ب) را از پیش رو برداشت و به جمع چهار تیم نهایی صعود کرد.
در آخرین بازی هم دو تیم حقوق و معماری و شهرسازی به مصاف هم رفتند و در حالی که حقوق بازی باخته را با برد عوض کرده بود این تیم معماری و شهرسازی بود که توانست در دقیقه پایانی گل تساوی را به ثمر برساند و کار را به ضربات پنالتی بکشاند. در ضربات پنالتی هم معماری و شهرسازی که از روحیه بالاتری برخوردار بود توانست با نتیجه ۲ بر یک حریف را شکست دهد و به عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تیم ها روز یکشنبه استراحت خواهند داشت و دوشنبه مرحله حساس نیمه نهایی برگزار خواهد شد.

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق