آیین نامه و مقررات مسابقات
تمرینات قهرمانی
سوال های متداول
تمرینات همگانی
  1. اطلاعیه ها
  2. اخبــــــــــار
  3. دبیرخانه منطقه 9 کشور
  4. پنجره ای رو به ورزش
  دانشگاه های تحت پوشش دبیرخانه منطقه 9 ورزش دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

بازدید و ارزیابی مرکز آموزش عالی کاشمر اولین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور

بازدید و ارزیابی مجتمع آموزش عالی گناباد دومین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور
جدول کارنمای مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آمورش عالی منطقه 9 ورزش کشور - 1398

تیم بدمینتون و تیم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه  فردوسی مشهد با حضور موفق خود در مسابقات دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ فردوسی مشهد عنوان قهرمان این مسابقات را کسب کردند.

مسابقات بدمینتون قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور با حضور ۲۳ شرکت‌کننده از دانشگاه‌های فردوسی مشهد، بیرجند، حکیم سبزواری و دانشگاه صنعتی قوچان از روز چهارشنبه ۹ بهمن‌ماه جاری در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد که در پایان این مسابقات، دانشگاه فردوسی مشهد بر سکوی قهرمانی ایستاد، بیرجند دوم شد و دانشگاه حکیم سبزواری عنوان سوم را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی این مسابقات رضا رضایی از دانشگاه فردوسی مشهد با شکست حامد برکات هم‌تیمی خود به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت تا برکات نائب قهرمان این دوره لقب گیرد و سجاد امامیان نماینده دانشگاه قوچان و موسی‌الرضا نظری از دانشگاه حکیم سبزواری بر سکوی سوم ایستادند. در بخش دوبل مسابقات بدمینتون هم آقایان ایران‌منش و شاهسوند دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به‌عنوان قهرمانی دست یافتند.

مسابقات بسکتبال دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور نیز از تاریخ 9 بهمن‌ماه 1398 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد که در پایان این مسابقات که در روز شنبه 12 بهمن‌ماه 1398 انجام شد، تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان این دوره از مسابقات شد.

لازم به ذکر است تیم‌های بسکتبال تنیس روی میز و بدمینتون دانشگاه فردوسی مشهد با کسب عنوان قهرمانی این مسابقات جواز حضور در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور که تابستان سال آینده در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود را به دست آوردند.

news37198

تیم بدمینتون دانشجویان

 

news37298

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق