نمایه کاربری

  شنبه 1 ارديبهشت 1397

آدرس کانال تلگرام اداره کل تربیت بدنی

جهت دریافت اخبار اداره کل تربیت بدنی در تلگرام به ما بپیوندید

@ferdowsi_sport


تنیس خاکی

آمادگی جسمانی ۲۲ بهمن

باشگاه پینت بال

انجمن ورزشی اداره کل

فرم پيشينه علايق ورزشي

روزنامه های ورزشی

آیین نامه ها و مقررات

جشنواره درون دانشگاهی

کارکنان و اعضاء هیات علمی

ورزش خوابگاه ها

ستاد اردوها

کلاسهای آموزشی

ورزش دانشکده ها

ورزش قهرمانی

نهضت داوطلبی

سوالات متداول

اماکن و تاسیسات ورزشی

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه
میهمانِ, گرامی، خوش آمدید!
نامِ کاربری گذرواژه: به‌خاطر داشته باش

آموزش دارت- قسمت پنجم
(1 ، بازدید کننده) (1) میهمان
  • صفحه:
  • 1

نامِ بحث: آموزش دارت- قسمت پنجم

آموزش دارت- قسمت پنجم 5 سال, 7 ماه قبل، #858

  • sara
  • ( کاربر )
  • غایب
  • فعال
  • تعدادِ ارسال‌ها: 27
  • کارما (امتیازِ ویژه): 4
تمرین تنها توصیه و کلمه ایی است که میتوان به یک ورزشکار و یا یک دارت باز گفت . این تمرینات بسیار است که ورزشکار را برای انجام مسابقات بین المللی اماده میسازد . با تمرین های مداوم و یکنواخت مطمئن باشید که روزی یکی از بهترین دارت باز های دنیا خواهید شد . همچنان که فیل تیلور برترین دارت باز جهان عامل موفقیت خود را تمرین میداند . اما نوع تمرین و چگونگی تمرین بسیار مهم است . و بعد از انتخاب نوع تمرین آن موفق است که اهسته و پیوسته رود . پس راه چند ساله رو نمیشه تو یه روز یا تو یک ماه رفت . با انجام تمریناتی که در اینجا به شما اموزش میدهیم میتوانید در حدود چند ماه یک دارت باز خوب و اماده برای مسابقات شوید . شما نیز بهتر میدانید هر هرفته در تهران مسابقاتی بر مبنای لیگ یا مسابقات آزاد برگزار می گردد و شرکت در این مسابقات میتواند شما را در مسابقات رسمی یاری دهد . چون هرچه بیشتر در فضای مسابقه قرار گیریم بیشتر میتوانیم مشکلات خود را پیدا کنیم و انها را رفع کنیم یا ضعف های خود را که آشکار یا پنهان هستند بپوشانیم. اگر هم دسترسی به این مسابقات ندارید میتوانید هر هفته خودتان با خودتان مسابقه دهید که به عنوان مثال دابل ۵۰۱ را در چند مرحله میبندید.
و اما اموزش این جلسه . در جلسات قبلی به شما گفتیم که باید در اول هر جلسه تمرکز داشته باشید و به خود بگویید که من امروز خوب دارت می زنم . اگر به خود تلقین کنید که من خوب دارت میزنم پس خوب دارت میزنید . من خودم بارها این مسئله برایم پیش آمده که قبل از تمرین این کلمات را به خود گفته ام و بعد تمرین را شروع کرده ام.

ماساژ خیلی تو این امر میتونه بهتون کمک کنه . سعی کنید هر روز قبل از تمرین چند دقیقه ماساژ ارامبخش روی صورت داشته باشید …
در تمرین قبلی روی قسمت های بیرونی هر شماره کار کردیم که خیلی تمرین طاقت فرساییه اما امکان پذیره و با چند هفته تمرین مداوم میتوانید به راحتی اون رو یاد بگیرید . حال میخوام چند تمرین دیگه رو بهتون بگم . این بار روی قسمت های داخلی هر عدد کار کنید در شکل زیر براتون نمایان کردم که باید هر سه دارتتون به این قسمت ( قسمت داخلی ) بخوره .


درسته سخته ولی برای شروع باید یادبگیرید که اول با یک دارت اعداد رو دور بزنید و بعد با دو دارت و روزهای اتی با سه دارت اعداد را مثلا از ۲۰ و ۱۹ و ۱۸ و …. ۳ و ۲ و ۱ و همچنین بلعکس تموم کنید . این کار رو هزمان در جلسه خودتون قرار بدید اما تنها توصیه من اینه که تمرینات قبلی رو حتما انجام بدید و بعد از انجام دادن اونا بیایید سراغ این تمرینات … پس این جلسه روی قسمت های داخلی و بیرونی کار می کنیم و اصلا روی دابل و تریپل تا حداقل یک ماه کار نکنید چون باعث پایین آوردن روحیه میشه . در این باره در جلسات بعدی توضیح بیشتری میدم.


منبع (WWW.Daneshju.ir)
نام نویسنده (بهمن واثقی)
آخرین ویرایش: 5 سال, 7 ماه قبل، نویسنده : sara.
تشکرکنندگان : hadis.ahmadian
  • صفحه:
  • 1
مدیران: erfanian

قدرت گرفته از کیوننا فارسی / محصول گروه سی‌ام‌اس فارسی

این صفحه در: 0.21 ثانیه ایجاد شده است