نمایه کاربری

  دوشنبه 1 مرداد 1397

آدرس کانال تلگرام اداره کل تربیت بدنی

جهت دریافت اخبار اداره کل تربیت بدنی در تلگرام به ما بپیوندید

@ferdowsi_sport


تنیس خاکی

آمادگی جسمانی ۲۲ بهمن

باشگاه پینت بال

انجمن ورزشی اداره کل

فرم پيشينه علايق ورزشي

روزنامه های ورزشی

آیین نامه ها و مقررات

جشنواره درون دانشگاهی

کارکنان و اعضاء هیات علمی

ورزش خوابگاه ها

ستاد اردوها

کلاسهای آموزشی

ورزش دانشکده ها

ورزش قهرمانی

نهضت داوطلبی

سوالات متداول

اماکن و تاسیسات ورزشی

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه
میهمانِ, گرامی، خوش آمدید!
نامِ کاربری گذرواژه: به‌خاطر داشته باش

آموزش دارت- قسمت چهارم
(1 ، بازدید کننده) (1) میهمان
  • صفحه:
  • 1

نامِ بحث: آموزش دارت- قسمت چهارم

آموزش دارت- قسمت چهارم 5 سال, 10 ماه قبل، #857

  • sara
  • ( کاربر )
  • غایب
  • فعال
  • تعدادِ ارسال‌ها: 27
  • کارما (امتیازِ ویژه): 4
اول از همه چیز نرمش از سر تا پا . بعد از انجام نرمش ماساژ صورت که در دارت که ورزشی تمرکزی است بسیار مهم و قابل توجه می باشد. خب در ابتدا برای تمرین همیشه یادتان باشد باید تمرینات جلسات قبل را انجام بدهید و آنها را مرور کنید . در این جلسه میخواهیم در ادامه همان تمرینات کار کنیم . در تخته دارت ۲۰ عدد وجود دارد . شاید با خودتان فکر کرده ایید که چرا هر عدد مثلا ۲۰ یا ۱۸ یا ۱۵ … هرکدام از چهار قسمت تشکیل شده . همان طور که در صفحات اول همین تاپیک توضیح داده شده اگر بخواهیم نامگذاری کنیم قسمت هایی مختلف دارت را باید از همان اول شروع کنیم که به ترتیب این گونه می شود.



خب در این جلسه میخواهم شما روی قسمت هایی که با عنوان ” هردو امتیازی یکسان دارند” مشخص کرده ام کار کنید . ینی یک بار از ۲۰ -۱۹ – ۱۸ – و به همین ترتیب ( به ترتیب دقت کنید مثل ساعت گرد یا خلاف ساعت گرد نیست بلکه از ۲۰ به پایین تا ۱ است) قسمت های بالایی را بزنید . ینی هر سه دارتتون به قسمت بالایی اصابت کند قسمتی که در شکل زیر مشخص نموده ام . دقت کنید


و به همین ترتیب روی قسمت های فوقانی هر عدد کار کنید . درضمن اصلا روی اون قسمت های قرمز و سبز کار نکنید چون هنوز زود است . بعد از اینکه توانستید هرسه دارتتان را مثلا به قسمت بالایی ۲۰ یا مثلا ۱۶ بزنید برید سراغ عدد پایین تر آن . این تمرین را برای قسمت های پایینی هر عدد نیز تکرار کنید . این تمرین خیلی سهت و طاقت فرسا است . اگر این تمرین را به خوبی خوب انجام دهید می توانید یک دارت زن شوید .
اگر که برایتان مشکل بود که هرسه دارتتان را به یک قسمت بزنید اول با دو دارت شروع کنید ینی دو تا از دارتهایتان را بزنید. و بعدا مثلا یک ماه که از تمریناتتان گذشت سه تا از دارتهایتان را بزنید.
آخرین ویرایش: 5 سال, 10 ماه قبل، نویسنده : sara.
تشکرکنندگان : hadis.ahmadian
  • صفحه:
  • 1
مدیران: erfanian

قدرت گرفته از کیوننا فارسی / محصول گروه سی‌ام‌اس فارسی

این صفحه در: 0.33 ثانیه ایجاد شده است