نمایه کاربری

  دوشنبه 1 مرداد 1397

آدرس کانال تلگرام اداره کل تربیت بدنی

جهت دریافت اخبار اداره کل تربیت بدنی در تلگرام به ما بپیوندید

@ferdowsi_sport


تنیس خاکی

آمادگی جسمانی ۲۲ بهمن

باشگاه پینت بال

انجمن ورزشی اداره کل

فرم پيشينه علايق ورزشي

روزنامه های ورزشی

آیین نامه ها و مقررات

جشنواره درون دانشگاهی

کارکنان و اعضاء هیات علمی

ورزش خوابگاه ها

ستاد اردوها

کلاسهای آموزشی

ورزش دانشکده ها

ورزش قهرمانی

نهضت داوطلبی

سوالات متداول

اماکن و تاسیسات ورزشی

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه
میهمانِ, گرامی، خوش آمدید!
نامِ کاربری گذرواژه: به‌خاطر داشته باش

آموزش دارت- قسمت دوم
(1 ، بازدید کننده) (1) میهمان
  • صفحه:
  • 1

نامِ بحث: آموزش دارت- قسمت دوم

آموزش دارت- قسمت دوم 5 سال, 10 ماه قبل، #855

  • sara
  • ( کاربر )
  • غایب
  • فعال
  • تعدادِ ارسال‌ها: 27
  • کارما (امتیازِ ویژه): 4
در جلسه قبل یاد گرفتید که چگونه بتونید دارتهایتان رو اونجایی که میخواید بزنید . در این جلسه میخواهم تمرینات رو سخت تر کنم . خب پس از اینکه نرمش و ماساژ صورت رو انجام دادید … دارت رو تو ذهنتون به چهار قسمت تقسیم کنید و مروری بر جلسه قبل داشته باشید . بعد از انجام تمرینات جلسه قبل به مدت ۵ دقیقه حال دارت رو به ۷ قسمت تقسیم کنید و دوباره همون تمریت و همون روال رو تکرار کنید . خودتون رو گول نزنید چون این کار به پیشرفت شما کمک می کند . در این جلسه ۴۰ دقیقه رو به این کار اختصاص بدید . حتما باید سه تا دارتتون مثلا تو قسمت ۱ باشه وگرنه نباید به قسمت ۲ برید . حتی اگر مثلا دوتا از دارتهاتون تو قسمت ۱ بود و یکی هم تو قسمت ۲ بود قبول نیست و باید حتما هرسه تو قسمت ۱ باشند و بعد از اینکه هر سه به ۱ اصابت کردند به قسمت بعدی بروید . حتما لازم نیست که مثلا از ۱ و ۲ و ۳ شروع کنید می تونید قسمت ها رو دلخواه انتخاب کنید مثلا اول از قسمت۷ بعد ۶ بعد ۵… شروع کنید . برای تقسیم می تونید از شماره های رو تخته استفاده کنید به صورت شکل زیر.

۱/۲۰
۵/۱۲/۹
۱۴/۱۱/۸
۱۶/۷/۱۹
۳/۱۷/۲
۱۵/۱۰/۶

۱۳/۴/۱۸



خب بعد از انجام این تمرین تمرین بعدی از این معم تره چون باید تخته رو به ۱۰ قسمت تبدیل کنید . مانند شکل زیر و روال گذشته رو با دقت بیشتری تکرار کنید . دوستان توجه داشته باشید هرگز عجله نکنید که بخواید این تمرینات رو تو یک روز انجام بدید. با حوصله و آرامش تمرین کنید . و برای تمریناتتون برنامه ریزی کنید مثلا روز های زوج از ساعت ۱۷ تا ۱۹ وقت بسیار خوبیه.



منبع (WWW.Daneshju.ir)
نام نویسنده (بهمن واثقی)
آخرین ویرایش: 5 سال, 10 ماه قبل، نویسنده : sara.
  • صفحه:
  • 1
مدیران: erfanian

قدرت گرفته از کیوننا فارسی / محصول گروه سی‌ام‌اس فارسی

این صفحه در: 0.20 ثانیه ایجاد شده است