آیین نامه و مقررات مسابقات
تمرینات قهرمانی
سوال های متداول
تمرینات همگانی
  1. اطلاعیه ها
  2. اخبــــــــــار
  3. دبیرخانه منطقه 9 کشور
  4. پنجره ای رو به ورزش
  دانشگاه های تحت پوشش دبیرخانه منطقه 9 ورزش دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

بازدید و ارزیابی مرکز آموزش عالی کاشمر اولین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور

بازدید و ارزیابی مجتمع آموزش عالی گناباد دومین مقصد بازدید های دبیر محترم منطقه 9 ورزش دانشگاه های کشور
جدول کارنمای مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آمورش عالی منطقه 9 ورزش کشور - 1398

 

فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی(FISU) برای گزارشگری سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۲۱ چین گزارشگر انتخاب می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی FISU برای گزارشگری سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان که 27 مرداد تا 7 شهریور 1400 (18 تا 29 آگوست 2021) برگزار خواهد شد، "پروژه گزارشگران جوان فیزو" را از میان افراد جوان و علاقمند گزارشگر انتخاب می کند.

از میان متقاضیان 20 نفر از کشور میزبان و 20 نفر از سایر کشورها توسط فیزو و انجمن بین المللی مطبوعات ورزشی( (AIPS انتخاب خواهند شد.

افراد علاقمند و واجد شرايط تقاضا مي شود مدارك لازم:رزومه کامل شامل تحصیلات، سوابق علمی و اجرایی ،نا مه درخواست (نامه انگیزش) شامل 500 کلمه ،لینک فعالیت های رسانه ای و مطبوعاتی که از ایشان تاکنون منتشر شده اند، دو توصیه نامه (فقط محتوای آموزشی و حرفه ای)،کپی پاسپورت (دارای اعتبار حداقل 6 ماه بعد از مسابقات)،ا سناد رسمی تائید سطح دانش انگلیسی (تافل، آیلتس را تا تاريخ 20 دي ماه به آدرس ايميل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ارسال نمايند.

توجه داشته باشید لازم است تمام مدارک دریک فایل و بترتیب موارد ذکر شده با فرمت PDF ذخیره و ارسال شود. بدیهی است به درخواست هایی که دارای نقص مدارک هستند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است این ششمین بار است که فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی اقدام به انتخاب گزارشگر برای پوشش یونیورسیاد می‌کند.

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق