نمایه کاربری

  سه شنبه 3 مهر 1397

آدرس کانال تلگرام اداره کل تربیت بدنی

جهت دریافت اخبار اداره کل تربیت بدنی در تلگرام به ما بپیوندید

@ferdowsi_sport


تنیس خاکی

آمادگی جسمانی ۲۲ بهمن

باشگاه پینت بال

انجمن ورزشی اداره کل

فرم پيشينه علايق ورزشي

روزنامه های ورزشی

آیین نامه ها و مقررات

جشنواره درون دانشگاهی

کارکنان و اعضاء هیات علمی

ورزش خوابگاه ها

ستاد اردوها

کلاسهای آموزشی

ورزش دانشکده ها

ورزش قهرمانی

نهضت داوطلبی

سوالات متداول

اماکن و تاسیسات ورزشی

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه
میهمانِ, گرامی، خوش آمدید!
نامِ کاربری گذرواژه: به‌خاطر داشته باش

کسب و کار اینترنتی
(1 ، بازدید کننده) (1) میهمان
  • صفحه:
  • 1

نامِ بحث: کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی 3 ماه, 4 هفته قبل، #3800

  • eqvanet
  • ( کاربر )
  • غایب
  • کارشناس
  • تعدادِ ارسال‌ها: 42
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
فرمول تبلیغ نویسی AIDA از مست کردن ذهن مخاطب تا خرید

محصولی داری و نمی دانی چطور باید صفحه فروشت را بنویسی (‌تبلیغ نویسی کنی) که بتواند مخاطب را برای خرید قانع کند؟
نمی دانی چطور باید محصولت را معرفی کنی تا انگیزه شدیدی برای خرید بوجود آید؟
نمی دانی درباره چه چیزی اصلا باید بنویسی تا مخاطب ارزش محصولت را درک کند؟
یا از این بدتر چیزی می نویسی که مخاطب را حتی از خرید پیشمان می کند؟
خیلی خب بگذار صادق باشم. نوشتن یک صفحه تبلیغ خوب به هیچ وجه نه ساده است و نه اتفاقی. قرار هم نیست چیزی بهت از آسمان الهام شود.
به تنها چیزی که نیاز داری یک فرمول اثبات شده کلاسیک تبلیغ نویسی است که بتواند در عرض چند دقیقه کل صفحه فروشت را دگرگون کند.
ای دا (AIDA) یک فرمول کلاسیک فوق العاده نتیجه بخش برای نوشتن صفحه تبلیغ از صفر است.
من همیشه عاشق فرمول های کلاسیک تبلیغ نویسی هستم چون همیشه و در هر شرایطی قابل استفاده هستند.
به قول یکی از بزرگان تبلیغ نویسی:
فرمول های کلاسیک همیشه جذاب هستند مثل نگاه کیت موس ۱۸ ساله به دوربین ماریو تستینو
eqva.net/aida-copywriting-formula
  • صفحه:
  • 1

قدرت گرفته از کیوننا فارسی / محصول گروه سی‌ام‌اس فارسی

این صفحه در: 0.20 ثانیه ایجاد شده است