نمایه کاربری

  چهارشنبه 2 آبان 1397

آدرس کانال تلگرام اداره کل تربیت بدنی

جهت دریافت اخبار اداره کل تربیت بدنی در تلگرام به ما بپیوندید

@ferdowsi_sport


تنیس خاکی

آمادگی جسمانی ۲۲ بهمن

باشگاه پینت بال

انجمن ورزشی اداره کل

فرم پيشينه علايق ورزشي

روزنامه های ورزشی

آیین نامه ها و مقررات

جشنواره درون دانشگاهی

کارکنان و اعضاء هیات علمی

ورزش خوابگاه ها

ستاد اردوها

کلاسهای آموزشی

ورزش دانشکده ها

ورزش قهرمانی

نهضت داوطلبی

سوالات متداول

اماکن و تاسیسات ورزشی

احكام و گواهي هاي صادر شده

پيش بيني نتايج مسابقات

ملاقات عمومي با رياست دانشكده و مديركل تربيت بدني دانشگاه
میهمانِ, گرامی، خوش آمدید!
نامِ کاربری گذرواژه: به‌خاطر داشته باش

سئو چیست؟
(1 ، بازدید کننده) (1) میهمان
  • صفحه:
  • 1

نامِ بحث: سئو چیست؟

سئو چیست؟ 5 ماه, 2 هفته قبل، #3654

  • fns4565
  • ( کاربر )
  • غایب
  • کارشناس
  • تعدادِ ارسال‌ها: 73
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
سئو به وب سایت ها کمک می کند تا از طریق کلید واژه ها و به طور متمرکز ترافیک و در واقع مشتری بیشتری برای وبسایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وبسایت یا برند در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… انجام می شود. به عنوان مثال برند نیوسئو در کلمه (آموزش سئو) در جایگاه اول گوگل قرار دارد.
در ذیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت را بر روی توسعه کسب و کار بررسی شده است (این نتایج بر اساس تحقیقاتی در کشور هند یعنی بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات جهان، به دست آمده است):
1. موجب افزایش و رشد سریع نفوذ اینترنت می شود

طبق گزارش های اخیر، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 میلیون نفر به کاربران اینترنت در هند اضافه می شوند. این رشد دیگر فقط از طریق کاربران اینترنتی در دستکاپ ها ایجاد نمی شود، بلکه کاربران اینترنتی تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشکیل خواهند داد. جوانان، جمعیت اصلی به شمار می روند که بیشترین رشد را دارند و از تجربه های جدید استقبال می کنند.
حدود سه چهارم کاربران آنلاین هندی، در گروه سنی 18 تا 35 قرار دارند. این نشان می دهد که در دهه های آتی، آنها مشتریان هدف شما خواهند بود. برای دسترسی به آنها، باید حضور آنلاین پررنگی داشته باشید و مهم نیست که محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، چیست.
2. به «جذب» مشتریان کمک می کند
در یک تحقیق آنلاین در سطح جهانی مشخص شد که وقتی صحبت از تعداد خریدارانی می شود که بطور آنلاین و از طریق موتور جستجو خرید می کنند، هند رتبه اول را کسب می کند. برخلاف رسانه ها یا رسانه اجتماعی سنتی که در آن باید به مخاطب هدف نزدیک شوید، ماهیت درونی سئو به دنبال مشتریانی می گردد که آنها در اینترنت شما را جستجو می کنند. اگر یک مشتری یک واژه جست و جوی خاص را در موتور جستجو تایپ کند و نام شما را در اولین نتایج ببیند، در واقع به او گفته شده که محصول یا خدمات شما به آنچه که جستجو کرده، بسیار مرتبط است. به عنوان مثال برند نیوسئو در کلمه (کتاب آموزش سئو) در جایگاه پنجم قرار دارد.
3. موجب بازگشت بهتر سرمایه می شود

تبلیغات آنلاین یک صندوق پول است که باید به طور مداوم در آن پول بریزید تا مشتریان را به سمت خود جلب کنید. البته این برای یک استارت آپ ناخن خشک امکان پذیر نیست. تبلیغات شما فقط تا زمانی پخش می شود که شما پول خرج کنید. در مقابل، یک راهبرد سئو، ترافیک طبیعی ایجاد می کند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزایای آن بهره مند خواهید بود. سئو برای پیگیری نتایج از نظر ترافیک، رتبه بندی و مبادلات نیز مفید است. تجارب ما در نیوسئو ثابت کرده است که بازگشت سرمایه در سئو بیشتر از بازگشت سرمایه در سایر کانال های بازاریابی دیجیتالی است.
4. برندسازی شما را تقویت می کند
http://www.newseo.ir/images/2017/05/20161024051141-Brand-name.jpeg
سئو دیگر تنها راهبرد بازاریابی نیست؛ اکنون سئو یک قانون یکپارچه از راهبرد بازاریابی کلی یک شرکت به شمار می رود. وقتی گوگل، وبسایت استارت آپ شما را در بالای نتایج جستجو قرار میدهد، تأثیر خوبی روی مشتریان می گذارد. این امر موجب اعتمادسازی و اعتبار شما در بین مشتریان می شود. هرچه رتبه صفحات و محتوای شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان روی محتوای شما کلیک کنند تا بیشتر درباره برند شما بدانند، بیشتر خواهد بود.
امروزه نیوسئو به کمک مقالات آموزشی زیادی که در زمینه سئو منتشر کرده است به یکی از قابل اعتماد ترین برند ها در زمینه سئو تبدیل شده است.
5. تقاضای آفلاین ایجاد میکند
یک نظرسنجی نشان داد که 85 درصد از مصرف کنندگان، از اینترنت برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. تصور کنید که شما اخیرا یک بوتیک لباس باز کرده اید. فرض کنید یک صفحه اجتماعی یا یک وبسایت دارید (که اولین گام برای بازاریابی آنلاین شما به شمار می رود!) در این صورت سئو می تواند شما را به مشتریانی که چیزی درباره شما نمی دانند اما محصولات شما برای آنها بسیار مناسب است، وصل کند.
اگر شما از سئو استفاده نکنید، مشتریان آنلاین شما را پیدا نخواهند کرد و ترغیب نمی شوند که از فروشگاه شما دیدن کنند.
صنعت تجارت الکترونیک هند، روی سئو به عنوان یکی از راهبردهای بازاریابی داخلی بسیار حساب می کند. سیمیلار وب یک شرکت اطلاعات ترافیکی است که اخیرا گزارشی منتشر کرده است. طبق این گزارش مشخص شد که امسال 36 درصد ترافیک از دسکتاپ، مربوط به ترافیک مستقیم فروش اینترنتی در هند بوده است. در حالی که ترافیک جستجوی عادی 30 درصد از بازدیدهای دسکتاپی این صنعت را تشکیل داده است.
موفقیت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگی دارد. سئو به منابعی از لحاظ مالی، وقت و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین هر استارت آپی که می خواهد از آن استفاده کند، باید بررسی کند که چه مقدار و به چه طریقی می تواند این منابع را در سئو سرمایه گذاری کند. به طور نمونه، برخی از سئوهای اولیه را می توان از طریق خود کارآفرینان و با یادگیری مراحل اولیه از طریق کارگاه های آموزشی و آموزشهای آنلاین انجام داد. سپس وقتی استارت آپ شما رشد کرد، باید یک راهبرد داشته باشید تا سئو را به عنوان یک روند مداوم و یکپارچه در بازاریابی و برندسازی خود جای دهید. در نهایت، مقدار سرمایه ای که می خواهد در سئو سرمایه گذاری کنید، فقط به بودجه شما محدود می شود و باید این موضوع را در نظر داشته باشید.
با خواندن این مقاله حتما متوجه شده اید که سئو همانند یک سوخت برای کسب و کارهای اینترنتی و استارت آپ ها به شمار میرود. در صورتی که شما هم صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید توصیه میکنم که به نیوسئو مراجعه کنید تا به جدیدترین مقالات آموزشی در زمینه سئو دسترسی داشته باشید.

باسخ‌به: سئو چیست؟ 5 ماه قبل، #3741

  • moradi777
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 4
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
با تشکر سئو سایت موضوعی واقعا پیچیده است

باسخ‌به: سئو چیست؟ 2 ماه قبل، #4211

  • ali_m
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 5
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
سلام.ممنون بابت مقاله منتشر شده.جهت تکمیل و پوشش مقاله ارسالی، مقاله سئو چیست را در این تاپیک قید میکنم :

فکر می کنید روزانه چند مطلب در سطح وب منتشر می شود؟ کاربران وردپرس به تنهایی بیش از ۲ میلیون مطلب در روز منتشر می کنند.یعنی ۲۴ مطلب در هر ثانیه!

این بدان معناست که ۲۱۶ نفر دکمه “انتشار” مطلب را هنگامی که تا اینجای مقاله را می خوانده اید فشرده اند.این آمار تنها برای کاربران وردپرس است.اگر بخواهیم کل سطح وب را در نظر بگیریم، با اعداد و ارقام بسیار بزرگتری روبرو خواهیم شد.

اگر بخواهید وبسایت شما یکی از وبسایت های موفق باشد ، این موضوع کار را سخت می کند.

در دنیای امروز که ۹۳ درصد تجربه های آنلاین با موتور جست و جو آغاز می شود ، قرار داشتن در صفحه اول گوگل تعیین می کند که یک تجارت موفق خواهید داشت یا به سمت زوال نزدیک می شوید!

آیا می دانید سئو سایت به چه معناست؟به راستی سئو چیست؟
سئو ( SEO ) مخفف کلمه Search Engine Optimization می باشد و به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جست و جو نظیر گوگل ، یاهو و بینگ است.

این یک تعریف کلی به شمار می آید اما واقعا چه نوع بهینه سازی ای انجام می شود تا وبسایت در موتور جست و جو بهتر عمل کند؟بهینه سازی بر روی مطالب وبسایت؟لینک ها؟و یا …

سئو در ویکی پدیا اینگونه تعریف شده است :

Search engine optimization (SEO) is the process of affecting the visibility of a website or a web page in a web search engine’s unpaid results

بهینه سازی سایت (سئو) ، پروسه تاثیر گذاشتن بر روی درصد دیده شدن یک وبسایت یا یک صفحه در نتایج (بدون هزینه کردن) می باشد.

به بیان ساده، سئو فرایند بهینه سازی محتوای آنلاین شماست که باعث می شود موتور جستجو به نمایش آن در نتایج ابتدایی خود برای کاربران علاقه پیدا کند.

بیایید تعریف فوق را به بخش های کوچک تری بشکنیم تا قابل فهم تر شود:

هنگامی که بحث سئو می شود، سه عامل وجود دارد : شما، موتور جستجو، کاربر (جستجو کننده).اگر مقاله ای راجع اینکه “چگونه آشپزی یاد بگیرم؟” داشته باشید، می خواهید که موتور جست و جو [که در اکثر مواقع گوگل است] شما را برای کاربرانی که کلمه “یادگیری آشپزی” را جستجو می کنند در نتایج ابتدایی خود نمایش دهد.برای رسیدن به این هدف به “سئو” احتیاج پیدا خواهید کرد.

از آن جایی که موتور جستجوی گوگل محبوب ترین و پر استفاده ترین موتور جستجو در دنیا و همچنین ایران است، هدف اکثر وبسایت های خارجی و همچنین ایرانی رسیدن به رتبه های بالا در این موتور جست و جو می باشد.بنابراین موتور جستجوی گوگل مورد هدف این مقاله است.

اگر کلمه ای را در گوگل جست و جو نمایید، نتایج به دو بخش تقسیم می شوند؛ نتایج الگوریتمی (“طبیعی”، “ارگانیک” یا “رایگان”) و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (pay-per-click adverts).می توانید در تصویر زیر این دو قسمت را به خوبی مشاهده نمایید:


تبلیغات گوگل با کلمه Ad نوشته شده در کنار آدرس مشخص می گردند

سئو یک معجزه به حساب می آید که به کمک آن می توانید گوگل را علاقه مند به مطالب خود کنید و در نتایج ابتدایی ارگانیک (طبیعی) آن نمایش داده شوید.بگذارید آمار جالبی را بررسی کنیم :

امروزه ۹۳ درصد تجربه های آنلاین با یک موتور جست و جو آغاز می شود.
۷۵ درصد از سهم بالا را موتور جست و جوی گوگل از آن خود کرده است.
۵ نتیجه اول گوگل ۶۷ درصد از کل کلیک ها را از آن خود می کنند.
حالا متوجه می شوید چرا بهینه سازی وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است.اگر مقاله، محصول و وبسایت شما در صفحه ای غیر از صفحه اول گوگل باشد، هیچ تفاوتی با اینکه “اصلا در گوگل رتبه ای نداشته باشید” ندارد.لطیفه ای در این مورد وجود دارد که اهمیت صفحه اول گوگل را به نمایش می گذارد:


بهترین مکان برای مخفی کردن یک جسد ، صفحه دوم نتایج گوگل است!

قبل از ادامه مبحث سئو، بهتر است در مورد اینکه موتور جستجو گونه کار می کند اطلاعاتی داشته باشید.بنابراین قبل از خواندن ادامه این مقاله، لینک روبرو را مطالعه نمایید : موتور جستجو چگونه کار می کند؟

سئو مانند یک صفحه کاغذ، دو سمت دارد که البته کاملا متفاوت از یکدیگر هستند و شما باید موضع خود را مشخص کنید!

سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید (White hat vs. Black hat)
در بهینه سازی موتور های جستجو، افرادی می خواهند به سرعت به درآمد برسند در حالی که افراد دیگری به صورت بلند مدت هدف گذاری می کنند.اگر شما از دسته افرادی هستید که می خواهید “به سرعت پولدار شوید!”، احتمالا به سراغ سئو کلاه سیاه می روید.این نوع از سئو کاربران را در نظر نمی گیرد و تنها بر روی بهینه سازی مطالب برای موتور جستجو تمرکز می کند.سئو کلاه سیاه می تواند درآمد و بازدید زیادی را به سرعت برای وبسایت رقم بزند.اما نتیجه این رویکرد چیزی جز اسپم شدن و حذف از نتایج گوگل نخواهد بود و در نهایت وبسایت متخطی جریمه خواهد شد.

ممکن است با این روش میلیون ها تومان کسب درآمد کنید اما باید به صورت مداوم مراقب بروزرسانی های موتور جستجو باشید و روش های جدید جهت دور زدن قوانین را پیدا کنید.

در مقابل سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید قرار دارد که روش صحیح جهت ایجاد یک کسب و کار پایدار است.اگر به این ضورت سئو می کنید، کاربران انسانی در مرکز توجه شما قرار دارند.سعی می کنید بهترین محتوای ممکن را به آن ها تحویل دهید و همچنین از سادگی دسترسی به محتوا اطمینان حاصل می کنید.

اما سئو تنها به این دو تکنیک ختم نمی شود.بینابین سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری وجود دارد.همان طور که از نامش پیداست، مقداری کلاه سفید است و مقداری کلاه سیاه.و این بدان معناست که نه به اندازه سئو کلاه سفید خالص و معصوم است و نه به اندازه سئو کلاه سیاه ناقض قوانین موتور جستجو!

در سئو کلاه خاکستری (Gray hat SEO) قصد نیرنگ زدن به کسی و یا بازی دادن سیستم را ندارید و تنها هدفتان کسب سود است.

سئو به دو بخش اصلی تقسیم بندی می شود :
On-Page SEO (سئو داخلی)
Off-Page SEO (سئو خارجی)
سئو داخلی (On-Page SEO) چیست ؟
در سئوی داخلی ، تمرکز بر روی وبسایت و یا صفحه ای است که در حال بهینه سازی آن می باشید و شامل مواردی می شود که مستقیما با مشاهده صفحه وبسایت به آن ها پی خواهید برد نظیر مطالب ، ساختار داخلی وبسایت ، هدینگ ها و …

لیست بیشتری از این موارد را در لینک روبرو مشاهده کنید : کلیک نمایید

سئو خارجی (Off-Page SEO) چیست ؟
سئو خارجی شامل تمامی مواردی می شود که به صورت کامل در دست شما نیست و همانند سئوی داخلی تسلط کاملی بر روی آن ندارید و به صورت کلی از دو بخش تشکیل شده است :

Social Media (شبکه های اجتماعی)
Link Building (لینک بیلدینگ)
یک مثال

فرض کنید خانه ای دارید و یک باغ در حیاط جلوی خانه شما وجود دارد.برای رسیدن به خانه باید از میان این باغ بگذرید.

دو سناریوی زیر را در نظر بگیرید :

سناریوی اول : خانه شما بسیار تمیز و مرتب است اما حیاط خانه شما و باغ آن بسیار نامرتب و کثیف است!

در این سناریو چه اتفاقی می افتد؟اگر شما زیباترین خانه شهر را هم داشته باشید اما حیاط آن وضع خوبی نداشته باشد ، هیچ کس تمایلی ندارد که به خانه شما سر بزند.

دقیقا مشابه زمانی است که شما یک وبسایت فوق العاده زیبا دارید.مطالب خوب و ارزشمندی هم می نویسید اما هیچ بازدیدی دریافت نمی کنید زیرا هیچ کس وبسایت شما را پیدا نمی کند و هیچ وقت نمی تواند به زیبایی های آن پی ببرد!

سناریوی دوم : خانه شما بسیار نامرتب و کثیف است اما حیاط فوق العاده زیبایی دارید!

داشتن حیاط زیبا باعث می شود افردای برای بازدید خانه شما به سراغتان بیایند اما اگر با وضع داخل خانه روبرو شوند چه؟مطمئنا به سرعت آنجا را ترک خواهند کرد.

وقتی بازدید کننده تنها پس از مشاهده یک صفحه وبسایت شما را ترک کند ، از دید گوگل یک بونس (Bounce) به شمار می آید.

هر چه Bounce Rate (تعداد بازدید کننده هایی که وب سایت شما را به سرعت ترک می کنند) وبسایت شما بیشتر باشد ، از دید گوگل رتبه بد تری را کسب خواهید کرد!

نتیجه گیری از سناریو ها :

سئو داخلی و خارجی ، متفاوت از یک دیگر هستند اما برای یک سئو خوب ، به هر دوی آن ها احتیاج است.
منبع : سئو
آخرین ویرایش: 2 ماه قبل، نویسنده : ali_m.

باسخ‌به: سئو چیست؟ 2 هفته قبل، #4433

  • ArteRina.ir
  • ( کاربر )
  • غایب
  • تازه وارد
  • تعدادِ ارسال‌ها: 1
  • کارما (امتیازِ ویژه): 0
واقعا از اینکه زمان و انرژی گذاشتید واقعا ممنونم

با دقت خواندم و البته مجدد باید نت برداری کنم

امضا :

روغن خراطین | آرترینا | خراطین
  • صفحه:
  • 1

قدرت گرفته از کیوننا فارسی / محصول گروه سی‌ام‌اس فارسی

این صفحه در: 0.34 ثانیه ایجاد شده است