در مسابقات تنیس روی میز و در قسمت دختران، تیم تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه فردوسی مشهد با حضور موفق خود در مسابقات دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور که در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل دانشگاهی در مرکز آموزش عالی کاشمر برگزار شد موفق به کسب مقام اول تیمی این مسابقات گردید.

در بخش انفرادی پس از انجام بازی‌ها به‌صورت حذفی سعیده مختاری مقدم از دانشگاه فردوسی مشهد مقام اول را کسب نمود و فرزانه طبسی و فائزه یزدان فر نیز از دانشگاه فردوسی مشهد مشترکاً عنوان سوم را به دست آوردند و در بخش دوبل نیز که بازی‌ها به‌صورت حذفی انجام شد، سعیده مختاری مقدم و فائزه یزدان فر از دانشگاه فردوسی مشهد عنوان دوم را کسب نمودند و فرزانه طبسی و نیلوفر محمدی از دانشگاه فردوسی مشهد و مینا لطفی و الهام آذری از دانشگاه فنی الزهرا مشترکا سوم شدند.

در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز مقام اول توسط خانم سعیده مختاری و مقام سوم مشترک انفرادی توسط خانم‌ها فائزه یزدان فر و فرزانه سادات طبسی کسب گردید.

 

لازم به ذکر است تیم‌ تنیس روی میز دانشگاه فردوسی مشهد با کسب عنوان قهرمانی این مسابقات جواز حضور در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور که تابستان سال آینده در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود را به دست آوردند.

 

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق