.


برنامه کاهش وزن ۳۰ روزه با ۳ سطح شدت متفاوت، برای همه‌ی سطوح بدنسازی، هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب است. به‌علاوه می‌توانید برنامه تمرین‌تان را براساس ترجیحات خودتان تغییر دهید. نیاز به تجهیزات یا باشگاه ورزشی ندارید؛ ورزش‌های پلانک را هر جا و در هر زمانی می‌توانید انجام دهید.

  • چرا ورزش پلانک؟

پلانک‌ها، محبوب‌ترین و موثرترین تمرین‌های چربی‌سوزی هستند. این ورزش‌ها را می‌توان به آسانی انجام داد و عضلات را با آن‌ها فعال کرد، شامل عضلات مرکزی، شانه‌ها و عضلات سرینی. پلانک‌ها برای افرادی که زانوهای ضعیفی دارند و نمی‌توانند فشار زیادی روی زانوها بیاورند، بهترین انتخاب است.

به حداکثر رساندن چربی‌سوزی شکم: پلانک‌ها در چربی‌سوزی شکم، موثر از کرانچ‌ها عمل می‌کنند. پلانک‌ها ۱۰۰٪ از عضلات شکم و کرانچ‌ها تنها ۶۴٪ از آن‌ها را فعال می‌کنند.

تقویت عضلات مرکزی: ورزش پلانک تمام گروه‌های عضلات مرکزی را فعال می‌کنند، مقاومت عضلات مرکزی را افزایش می‌دهند و کمک می‌کنید عضلات مرکزی قوی‌تری بسازید.

کاهش درد کمر: ورزش پلانک می‌تواند عضلات کمر را تقویت کند، درد کمر را کاهش دهد و خطر آسیب به کمر و ستون فقرات را کاهش دهد.

بهبود حالت قرارگیری بدن و تعادل و بدنورزش پلانک شما را ملزم می‌کند تا سر، کمر و پاها را یک خط صاف نگه دارید. انجام آن به‌طور منظم باعث بهبود تعادل بدن و بهبود حالت قرارگیری بدن در حالت نشسته و ایستاده می‌شود.

افزایش متابولیسم بدنانجام حرکات پلانک متابولیسم بدن را در کل روز بالا نگه می‌دارد؛ این امر به‌طور قابل‌توجه فرآیند چربی‌سوزی را تقویت می‌کند.

بهبود انعطاف بدنورزش پلانک باعث کشش گaروه عضلات پسین نظیر تیغه‌های شانه، عضلات سرینی و همسترینگ می‌شود و در نتیجه انعطاف بدن را بهبود بخشیده و خطر آسیب ‌دیدن را کاهش می‌دهد.

    • قابلیت‌ها:
      -
      ارائه انواع متفاوت پلانک
      -
      یادآورهای سفارشی‌سازی‌شده کمک می‌کند انجام ورزش پلانک را تبدیل به عادت روزانه کنید
      -
      دستورالعمل‌هایی با جزئیات، تصویر متحرک و راهنمای ویدئویی در حین انجام هر ورزش
      -
      ردیابی خودکار فرآیند کاهش وزن
      -
      ردیابی خودکار میزان کالری سوزانده‌شده

 

لینک دانلود: https://play.google.com/store/apps/details?id=fat.burnning.plank.fitness.loseweight&hl=fa&gl=US

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق