مراسم تودیع دکتر مهدی سهرابی رئیس پیشین و معارفه سرکار خانم دکتر مهتاب معظمی رئیس جدید دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه، دکتر طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، اعضای هیئت‌علمی و کارکنان دانشکده علوم ورزشی و مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه در سالن شورای دانشکده علوم ورزشی برگزار شد.

دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در این مراسم ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های ارزنده جناب آقای دکتر سهرابی، اظهار نمود: با توجه به اینکه دانشگاه درصدد است حضور تعداد بیشتری از بانوان را در جمع مسئولان دانشگاهی شاهد باشد این انتخاب صورت گرفت و افزود: امیدواریم با حضور ایشان دانشکده علوم ورزشی و دانشگاه فردوسی مشهد همچنان افتخارآفرین باشد.

دکتر طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام روسای سابق دانشکده و مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه، اظهار داشت: در حال حاضر دانشکده علوم ورزشی به‌عنوان یک دانشکده برتر و تأثیرگذار در سطح کشور می‌باشد که این امر مرهون حمایت‌های همیشگی آقای دکتر کافی و هیئت‌رئیسه محترم دانشگاه از ورزش دانشگاهیان و تلاش‌های تک‌تک همکاران عزیز دانشگاه می‌باشد. همچنین ایشان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های ارزنده دکتر سهرابی در جهت اعتلای ورزش دانشگاهیان و تبریک و آرزوی موفقیت برای خانم دکتر معظمی اظهار نمود: بین‌المللی سازی دانشگاه و تأثیرگذاری اجتماعی دو هدف اصلی دانشگاه در برنامه ده‌ساله دوم است که امیدواریم ریاست جدید دانشکده بتواند با تلاش، برنامه‌ریزی و بهره‌مندی بهینه از تمام منابع دانشگاه در جهت تحقق اهداف دانشگاه گام بردارد.

دکتر سهرابی رئیس پیشین این دانشکده نیز ضمن تشکر از هیئت‌رئیسه دانشگاه و همکاران دانشکده و مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه و تبریک به ریاست جدید دانشکده و آرزوی توفیق برای ایشان، در مورد برخی از اقدامات مهم انجام‌شده در مدت تصدی مسئولیت خود گزارش مختصری ارائه نمود.

همچنین سرکار خانم دکتر معظمی ضمن تشکر از ریاست دانشگاه بابت اعتماد به ایشان و قدردانی از تلاش‌های دکتر سهرابی، معاونین و همکاران دانشکده و مدیریت تربیت‌بدنی، توضیح مختصری در مورد برنامه‌های آینده خود اعلام نمود.

لازم به ذکر است در پایان با اهدای لوح تقدیر توسط ریاست دانشگاه و معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی و همکاران ایشان از زحمات و تلاش‌های دکتر سهرابی تقدیر به عمل آمد.

news26198

news26298

news26398

news26498

ferdowsi_sport@

ثبت نام در مسابقات ورزشی

ثبت نام قهرمانان ورزشی

مسابقه فوتسال چندجانبه در کشور عراق